-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
Sziasztok!
Tönkrement a két éves VGA-m, gari 36 hónap van rá. Gariancia levelen szerepel, hogy garanciális ügyintézéshez kell a doboz is. Doboz már nincs meg, ellentétben a CD-vel, kézikönyvvel, kábalekkel.
Tényleg kell a doboz a garanciális ügyintézéshez vagy ez csak elrettentés miatt szerepel a papíron?
Kerestem a jogszabályok között, de nem találtam erről semmit."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Csere megtörént, jófejek is voltak. Mivel időközben vettem egy 9600 GT VGA-t, ezért nem volt szükségem egy 7600GS-re. Mondtam a srácoknak, hogy eladnám a cserélt terméket, ezért vihetnék-e mást helyette, amit könnyen tudnék értékesíteni.
Vihettem."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Srácok!
Régen foglalkoztam garanciális ügyintézéssel, feltennék pár kérdést.
Van egy szoftverhibás Nokia N82 telefon, ami nem javítható . Beadtam szervizbe, egy hét után visszaadták, hogy megcsinálták. Persze nem csinálták meg.
Ma visszavittem és kértem a javítás elvégzését vagy a telefon cseréjét.Milyen határidők vannak ilyenkor?
Emlékeim szerint 30 napon belül vagy meg kell csinálniuk vagy
1, cserélni a telefont
2, visszaadni a pénzem.Ezek még így vannak?
"önmagam hite vagyok magamban"