-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
PowerBuldog
veterán
Hello!
Előre is elnézést kérek, hogyha már volt a kérdés, és netalántán a válasz is, de most nincs időm keresgélni.
Garanciális problémám volt egy WD külső winyóval az iPonnál. A termekét a futárjuk elvitte már 11.04-én. Azóta nem hívtak, és a nem kaptam se csere terméket, se az árát nem kaptam vissza. Múlt hét csütörtökön írtam nekik, azt írták, hogy "valószínűleg már a jövő héten megérkezik". Nos, azóta lassan megint eltelt egy hét.
Jól tudom, hogy 15 napon belül kötelesek intézkedni(mert az ma éjfélkor lejár)? Vagy meddig kellene még várnom?Tudna valaki segíteni az ügyben? Köszönöm.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
PowerBuldog
veterán
válasz
Gyuri27 #2970 üzenetére
Múlt hét csütörtökön azt írták, hogy a disztribútornál van a termék, és kivizsgálás alatt áll. De ezt is csak az után írták meg, miután rákérdeztem, hogy mi a fene van. Azóta megint nem hallottam felőlük.
Nem 3 napon belül, romlott el, kb 1 év. 2 év gari van rá[ Szerkesztve ]
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
PowerBuldog
veterán
...
[ Szerkesztve ]
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
PowerBuldog
veterán
A segítségetek szeretném kérni!
2009. 04 hóban vettem az Időzóna Kft-től egy Timex típusú automata női karórát 30eFT értékben a barátnőmnek. Az óra 7. hóban meghibásodott (nem járt) és garanciába lett visszavéve. 1 hónap után kaptuk vissza. Ezután 1 hónapig működött. 09.18-án újra be kellett vinni az üzletbe, mert megint megállt. Ekkor már cserét kértem tőlük.
Próbáltam hivatkozni arra, hogy ez számomra már jelentős kényelmetlenséget okoz, 6 hónapos óra 2 hónapot szervizben van. Ám azt a választ kaptam, hogy ők semmit nem tehetnek, mert én nem tőlük vettem az órát, hanem a Timex-től!!!
Mondom WTF!? A papíron amit adtak az Időzóna szerepel. Szóval most már megint 1 hónapja náluk van az óra.
Szeretnék vagy egy új órát kapni most már, vagy a pénzemet visszakapni.Mit tehetnék? Panaszkönyvet kérjem, vagy mi?
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
PowerBuldog
veterán
válasz
sasa311 #3983 üzenetére
Megmutattam neki a számlát, hogy nézze már meg, az ő cége neve szerepel rajta, de akkor is azt mondta, hogy neki márpedig nem áll módjában pénzt visszaadni. Hétfőn felhívom őket, hogy mi van az órával, mert a Javítási szelvényen 2-3 hét van feltüntetve, ami már rég lejárt.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Projektor topic
- Spórolós topik
- Microsoft Excel topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...