-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
allein
addikt
Jó estét mindenkinek. Adott egy Philips tv kèszülèk amit június 16. vàsàroltam, nem olcsó pènzèrt. Software frissítès utàn hibàs lett, külső tàroló összekötve usb-n, filmnèzès közben többször kikapcsol. Kèt alkalommal próbàlta helyszínen megjavítani, javítàs alatt èrtem azt, hogy pakolt fel valami softwaret de hiàba. Július 29. elvittèk szervizbe. Azóta sem kaptam vissza, arra hivatkoznak, hogy nehezen tudjàk felvenni a kapcsolatot a kinti Philips kólègàkkal. Tegnap voltam újra nàluk, semmi újat nem tudtak mondani. Èn meg közöltem a pultnál üllő úrnak, hogy köszönöm szèpen de ennyi idő elteltével nem tartok igènyt a règi kèszülèkemre. Közöltem, hogy vagy pènzt vagy új kèszülèket kèrek. Sőt, ma ìrtam a Philipsnek, hogy kàrtèrìtèst is kèrek, egy próbàt megèr Fogyasztóvèdelemnek is megírtam a panaszomat. Kàrtèrítès alatt èrtem esetleg nagyobb mèretű újabb kiadàsú kèszülèk, hàzimozi, valami, ràjuk bizom Kedves fórumozók, hozzàèrtő szemèlyek, mire szàmìthatok?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
-
allein
addikt
Nagyon köszönöm mindenkinek a hozzàszólàsokat. Eszembe sem jutott, hogy felkeressem a szervizt ami a panaszomat illeti. Mindenesetre mai napon elmegyek az Euronicsba is, köszönöm mèg egyszer mindenkinek.
Hogy felkeressem a boltot*
Legközelebb szerkszed a hozzászólásod, ne újat írj egy kiegészítő infomáció miatt.
[ Módosította: Qru ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Amint lesz fejlemény beszàmolok.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
válasz allein #10157 üzenetére
Felhívtam a szervizt, azt az infót kaptam, hogy utalványt fogok kapni, TV készülék software hibáját nem tudták teljes mértékben kijavítani, kiderül majd jövő héten, hogy mi lesz a továbbiakban, levásárolom vagy pénzt kérem vissza. Szakember elmondása szerint van arra is lehetőség, hogy a pénzt visszakapjam
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
válasz Attix82 #10176 üzenetére
Szervizt hívtam fel és nem a boltot Nem ijedtem meg, csak bosszantó a kialakult helyzet, egyébként még mindig nincs software amivel a TV készüléken összes felmerült hibát ki tudták volna javítani a kínai fejlesztők, szakember elmondása szerint ott vannak a fejlesztők Csak azután fordultam a bolthoz miután ezen a fórumon ajánlották
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Jó estét mindenkinek. Vásárlás napjától számított 3 napon belül el tudok állni a vásárlástól. Mikortól számítják a vásárlás napját, gondolom akkortól amikortól ki lett fizetve a készülék? Mert én vasárnap fizettem ki és ma hozta ki futár. Zsír új TV készülék és 5 percenként ki és bekapcsol
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
válasz St3ven #10507 üzenetére
asdf_ -nak is megy a válasz. Köszönöm szépen de időközben kiderült, hogy a zsír új TV készülék mégsem hibás. vagy külső vinyó vagy a kábel lesz a ludas. Kipróbáltam egy új vinyóval új házban és a hiba nem jelentkezik
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Sziasztok, búék. Vásároltam 2018 október 12. egy iPhone XS Max készüléket, biztosítás, tok, az egész csomagért fizettem 550.000 forintot készpénzben. Nem apple store vásárlás volt, személyesen egy alma üzletben vásároltam. Október 29. visszavittem a következő indokkal: earpiece mikrofon minősége iszonyú rossz beszéd közben, használok mellette egy i6-ot mint céges telefon, kettőt összehasonlítva, régebbi készüléken sokkal jobb, tisztább a beszéd minőség. Újabb készüléken pince hangot tapasztaltam. November 9. kaptam egy új készüléket, ment rá a 3d üvegfólia, első készüléken is volt 3d üvegfólia. Második készülék esetében is tapasztaltam ugyanazt a pincehangot, vártam egy iOS frissítésre bízva abban, hogy software probléma lesz. Sajnos a frissítés nem javította ki. Jöttek az ünnepek és úgy döntöttem, hogy az új évben ismét visszaviszem a készüléket.
Kettő nappal ezelőtt visszavittem egy másik plázába(ugyanaz az üzlet), elmondtam mi a problémám, iszonyúan csalódott vagyok és ismét kérek egy cserekészüléket. Most már várakozom a harmadik készülékre.
Időközben fórumoztam, magyar-angol(apple) fórumon, youtube videókat kerestem, voltak olyan esetek ahol az apple negyedik alkalomra is kicserélte a készüléket.
Úgy néz ki, hogy ez hardware probléma lesz. Kérdésem és a segítségeteket, tanácsotokat szeretném kérni: amennyiben a harmadik készülék is hibás lesz, arról értesültem, hogy visszakérhetem a teljes vételárat.
Következő infókat kaptam:
Jogszabályban nincs darabra meghatározva, de a harmadik után jellemzően átvihető a dolog, állásfoglalások vannak rá, amit általában alkalmaznak is.
A forgalmazó felé legközelebb jelzed, hogy elállási jogoddal szeretnél élni, mert a sokadik kijavítás/-cserélés után is probléma adódott és nem bízol már a kijavítás és kicserélés eredményességében, megrendült a bizalmad meghatározott típusú készülékben, továbbá sok kellemetlenséget és anyagi kiadást okozott (rászánt idő, utazási költség...stb.) a megannyi garanciális (jótállás/szavatosság) ügyintézés és attól is szeretnéd megkímélni magad a későbbiekben. Hatványozottan igaz ez, ha egy adott hiba nem csak egy, hanem a kijavított/-cserélt készüléknél is jelentkezett. Amennyiben a forgalmazó nem akar belemenni a dologba, úgy irány a felügyeleti szerv, igazat fognak neked adni.
Ez az Apple öldalról van másolva:
Magyarországon a polgári törvénykönyvben rögzített fogyasztóvédelmi jogok alapján a fogyasztók a meghibásodott vagy a fogyasztói szerződésnek meg nem felelő termékek ingyenes javítása vagy cseréje mellett dönthetnek. Amennyiben a javítás vagy csere aránytalanul nagy költséget jelentene az eladó számára, vagy ha az eladó nem gondoskodik ésszerű időn belül vagy a fogyasztó számára jelentős kényelmetlenség okozása nélkül a javításról vagy a cseréről, illetve ha megtagadja azt, a fogyasztó követelheti a vételár leszállítását, vagy elállhat a szerződéstől, és a vételár teljes visszatérítése ellenében visszaadhatja a terméket. A fogyasztó nem jogosult a szerződéstől való elállásra és a visszatérítésre abban az esetben, ha a szerződésnek való meg nem felelés jelentéktelen. A fogyasztónak a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül értesítenie kell az eladót a hibáról vagy meg nem felelésről. A hiba orvoslásának kötelezettsége az eladót terheli, amely az Apple Online Store áruházban történt vásárlások esetén az Apple. Ezek a jogok a termék kézbesítésétől számított két év után elévülnek.
Amit írtak úgy gondolom ha harmadszorra kell visszavinni valamit az jelentős kényelmetlenségnek számít!
Szeretném ha valaki meg tudná értesíteni a fentieket. Köszönöm szépen előre is.
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
válasz BornToBePuli #19854 üzenetére
Már visszavittem a másodikat, várom a harmadik készüléket. Mielőtt leadtam a második kéezüléket, kérdeztem a pént visszakaphatom-e, mondták, hogy nem.
Szerk: Mennyi ideig állhatok el egyébként a vásárlástól?
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Sziasztok. December 16. rendeltem egy TV készüléket amit tegnap, december 20. átvettem személyesen a MM-ban, taxival hoztam haza. Sajnos eléggé hamar kiderült, hogy az árához képest csalodás. Szeretnék infót, esetleg tanácsot kérni, nem tudom jól helyen érdeklődöm-e. Szeretnék elállni a vásárlástól és visszakérni az összeget. Akciósan 600.000 HUF volt az ára.
Ebben az esetben mi a teendőm, mi a folyamat menete? Nekem kell visszavinni a TV készüléket a MM-ba?
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Sziasztok. Amennyiben online egy webáruházban megrendelek egy TV készüléket, jól tudom, hogy 14 napon belül elállhatok a vásárlástól úgy, hogy nem kell megindokolnom? A 14 nap az naptári vagy munkanap?
Gondolok itt arra, hogy megrendelem, kihozzák, kifizetem. Amennyiben nem válik be indok nélkül el tudok állni a vásárlástól. Az egy másik kérdés milyen módon jut vissza a készülék.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Sziasztok. Adott egy magyar oldal ahol regisztráltam CV készítes miatt, megadtam a kártya adataimat, levontak az elején 1000 ft-ot. Azóta nem foglalkoztam velük és mivel arra hivatkoznak, hogy én egy előfizetést vásároltam, 6000 ft. -ot akarnak levonni. Váltottam pár levelet velük, sajnos hiába írtam, hogy semmit nem szeretnék már a weboldalukon, ragaszkodnak ahhoz a 6000 ft-hoz. Írja az ügyfélszolgálatos csajszi:
“Kedves István!
Köszönöm az e-mailjét.
Sajnos nem így működik. Tehát, ha egy hónapig nem használja telefonját vagy kábeltévéjét, akkor nem kell fizetnie a megkötött szerződésért? Hát persze, hogy! Ha van edzőtermi tagságod, és nem edzel az egész hónapot, akkor nem kell fizetned a tagságért? Hát persze, hogy! Amint befizette, azonnal eltávolítjuk adatait.”
Írtam nekik, hogy ne próbálkozzanak többet a levonással, de mindenképpen azt javasolják, hogy fizessek mert ellenkező esetben plusz költségek is lesznek:
“Azonban kérem (többletköltségek elkerülése érdekében), hogy a kifizetetlen összeget(ket) az alábbi fizetési linken keresztül rendezze”
Írtam, hogy nem szeretnék fizetni és a fogyasztóvédelemhez fordulok. A mai válaszuk:
“Kedves István!
Köszönöm az e-mailjét.
Nem tudunk folyamatosan emlékeztetőket küldeni Önnek, és semmi sem történik, ezért további jogi lépéseket kell tennünk, amelyek több költséget is magukba foglalnak.”
Szerintetek kihez forduljak segítségért?
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Köszönöm szépen, valószínű először a fogyasztóvédelemnek fogok írni még mielőtt ügyvédet keresnék. Azèrt ez vicc, hány olyan külföldi oldal van pl. ahol mondjuk megterhelik az automatikus rendelést és utána jelzed, hogy nem akarod és szó nélkül visszautaljàk a pènzt.
#22977 asdf_ pont ezen gondolkodtam én is amikor a logókat megláttam
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Nem vontak le semmit ilyen esetekre és minden más internetes vásárlásra egy olyan kártyám van amin állandó “0” huf a limit, én adom meg az összeget és az időintervallumot amíg az adott összeg és időlimit elérhető. Ezért sipákol a csaj emailben, szeretné ha kifizetném a 6000 ft-ot
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Sziasztok. A 3 éves tv készülékemet a biztosító elvitte szervizbe, LG C8, MM vásárlás, biztosító Aegon. Nem sokkal rá kaptam egy emailt, hogy a csatolmányt töltsem le és mellékleve a szàmlàt és a vásárláskor kapott biztosítási kötvénnyel fáradjak be bármelyik MM boltba és levásárolhatom egy évig. Fogtam magam, elutaztam az egyik MM boltba és hazahoztam egy Philips OLED-et, helyben kibontották a dobozt és kipróbálták a TV készüléket, működik. A biztonság kedvéért a készüléket megrendeltem online, bolti átvétellel, MM vissza is igazolta. A boltban amikor a TV készüléket átvettem, kérdeztem az ügyintézőt mi van ha nem vagyok elégedett a készülékkel, azt mondta 3 nap alatt ha elromlik visszavihetem. Kérdésem, nem él ilyenkor az élállási jog? Nagyon
gondolkodom a Philips helyett egy 2022-es LG TV készüléken. Nem tudom van-e még náluk olyan, hogy 30 napos élállás, 2019 decemberben volt, akkor is ugyanez volt, egy Philipset vittem haza, aztán voltak gondok vele, ment vissza a Philips és lett helyette egy E9 LG.Július 7-én hoztam haza a TV készüléket. Az lenne a legjobb ha egyeztetnék a MM ügyfélszolgálattal?
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Sziasztok. Zsír új készülék esetében, amennyiben nincs számla, csak garijegy, nem lesz problem a jövőben ha garizatni kell? Nem szolgáltatónál lett vásárolva, állítólag egy ismert itthoni webshopon.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Sziasztok! Mi a tapasztalat amennyiben egy termékre, jelen esetben iPhone, miről van számla és a jogszabály szerint 3 éves garancia van az eMAG-hoz, ha tovább értékesítem akkor a vevő tud garanciát kérni ha mondjuk szükséges lesz?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Sziasztok. Adott egy iPhone amihez van eMAG számla, nem az én nevemre szól a számla. Lassan kifutok a 60 napos időszakból amikor AppleCare+ vásárolható, érdekelne a véleményetek. A számlás garancia nem ad semmilyen jellegű biztosítást amennyiben a készülék összetörik, elhagyom vagy ellopják, jól tudom?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Gray Zone Warfare
- BestBuy topik
- BestBuy ruhás topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Adobe Photoshop
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Ghost of Tsushima - Nem kell PSN fiók a PC-s változat sztorijához
- További aktív témák...
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest