-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
::Geri::
tag
Na ide is bemásolom , érdekelne a véleményetek, már a 6600Gt topikba beírtam, de idézem ide is az engedelmetekkel.
Na ma voltam a Mikland szervízben, mivel ott vettem a Gigabyte 6600GT heatpipe vga-m, hogy mi a helyzet. Ezt találták ki : A kártyán van egy chip amit felfeszítettem ezért romlott el és ez nem garanciális csere.
Na itt egy perc szünetet tartok nem akarok semmi gonoszat írni. Szóval kb 4 hete vettem, az égvilágon semmit nem tuningoltam rajta, abszolulte ügyeltem a beszerelésre nehogy a heatpipe csöveket megmozdítsam, és erre mivel gyanusítanak meg pofátlanul ? Az eszem megáll. Szinte biztos vagyok benne hogy a szervízben csináltak vele valamit, mert eléggé átnéztem a kártyát mielőtt bevittem de semmi ilyesmit nem tapasztaltam. Egyszercsak resetelt a gép és utána nem indult be, így elvittem vissza a boltba. Most ott tart a dolog hogy elküldik majd a nagykerbe ahol eldöntik hogy csere vagy elhajtanak a fenébe.
Ez azon múlik hogy a szervízesek mit írnak a lapra, azt mondták hogy nem írják rá hogy ''lefeszegettem'' a chipet, hanem csak azt hogy nincs kép, de itt nem tudom mit higgyek. De az biztos hogy a fogyasztóvédelemtől a végsőkig el fogok menni mert tudom hogy nagyon vigyáztam a kártyára, a beszerelésnél biztos hogy nem sérült meg és utána meg le nem vettem a ház oldalát.
Na majd még írok, kiváncsi vagyok mit reagáltok / volt e valakinek valamilyen tapasztalata a mikland szervízzel ? Én már vettem náluk ezt-azt de még sohasem hibásodott meg semmi , ez az első eset. Nem akarok hirtelen itélni, csak amikor ezzel gyanusítottak meg hogy ''ez nem magától történt ez fel lett feszítve ez a chip'' akkor elég ideges lettem. Csak ugye ez magyarország, mitán megvettél valamit le vagy szarva.Life is Short, Upgrade Hard
-
::Geri::
tag
Vélemény ? Tényleg érdekelne a véleményetek / esetleges tapasztalaitok. Köszönöm!
Life is Short, Upgrade Hard
-
::Geri::
tag
Ismét up, tényleg érdekel a véleményetek / tapasztalatotok.
Life is Short, Upgrade Hard
-
::Geri::
tag
Agyasima , először is köszönöm a reagálást! Igen, mikor először bementem, azt a választ kaptam hogy ''hmm most nem tudom neked megnézni, átveszem'' és kaptam egy paprt amire csak az volt felvezetve hogy ''nincs képe'' de utána volt az hogy visszamentem rá 4-5 napra és közölték hogy ''felfeszítve'' és csak akkor küldi ki a nagykernek ha ezt aláírom, na lehet itt követtem el azt az ártatlan de nagy hibát hogy ezt aláírtam. Neked erről mi a véleményed ? és még azt kérdezném, hogy ezt mire alapozzam : utólagos külsérelmi reklamálásukat, van ennek valami törvényi nyoma amire hivatkozhatok ? Előre is köszönöm.
Life is Short, Upgrade Hard
-
::Geri::
tag
Igen, ezen örlöm magam én is. Baromság volt aláírni, hiába kaptam előtte 4-5 nappal már egy másik papírt. Mondtam ott az embernek hogy én ezt ilyen formában nem írom alá, mert ezt elküldi így a nagykernek akkor nem fogják nekem kicserélni. Erre mondta hogy nem így küldi meg szabatkozott, én meg voltam olyan hülye hogy aláírtam. Egyenlőre a héten felhívom őket hogy eltelt azóta másfél hét mi a fejlemény, és ha vmi gond lesz akkor fogyasztóvédelem.
Kiváncsi vagyok hogy tudom bebizonyítani hogy igazam van, mert ilyen ország ilyen hozzáállás mellett..Life is Short, Upgrade Hard
-
::Geri::
tag
Na ma hallottam jó sztorikat fogyasztóvédelemmel és igaz magyar szolgáltatóinkról. A bolt mistral, ez már sokat elárul, vmi táp volt a ludas, el is romlott egy hét után , vissza, garancia ? neem , veszekedés stb, ok polgári per, meg is nyerte a fogyasztó, ment vissza az ügyvéddel, és a mistralnal meg is jelent egy másik ügyvéd és a képükbe röhögve mondta hogy igen elismerik, gratulálnak a perhez de így sem tudnak mit tenni sajnáljuk, viszlát.
Biztató Marad a molotov koktél.Life is Short, Upgrade Hard
-
::Geri::
tag
Nekem tudna valai tanácsot / tapasztalati tőkét / akármit adni mi a teendőm ?
Esetemet lásd fentebb - mikland érdekes hozzáállás és a vga esete.
3 hét után vittem vissza a kártyát, lassan 5 hete van náluk. Írtam egy mailt a harmadik héten hogy mi a helyzet , erre írták hogy ''ilyen sérülésnél lassú az ügyintézés'' . Ennyi. Nem tudom hogy ezt meddig lehetne még húzni, de ötletem nincs mit tehetnék. Szerintetek ?Life is Short, Upgrade Hard
-
::Geri::
tag
Na.. írom a fejleményeket. Tegnap előtt felhívtam őket, hogy 1 hónap és 2 napja van náluk a kártyám, jött a válasz hogy mentek érte a beszállítóhoz, megvan a cserekártya, ok a dolog. Rá is kérdeztem, akkor biztos megvan? ''Igen''. ok.
Ma reggel megcsörren a telefon ''Szia, bocs de egy agpset küldtek ki és kiderült hogy feltételesen kiküldik a gigabytenak, még minimum 1 hónap''. Nem akartam ordítani a telefonban, inkább elköszöntem.
Na most mi a jó franc a teendő ilyenkor ? Most már tuti hogy perelek/feljelentek/csinálok valamit, de nincs semmi törvény adta kötelezettségük? 1,5 hónapja vettem a kártyát, most kb augusztusig nem is lesz hírem róla ? Tanácsokat kérek plz!Life is Short, Upgrade Hard
-
::Geri::
tag
UP! Érdekelne a véleményetek! thx
Life is Short, Upgrade Hard
Új hozzászólás Aktív témák
- 512GB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, Kingston, SK Hynix, Kioxia - STEAM DECK
- Új GAMER félgép - GIGABYTE B760 GAMING X + Intel I5 12400F + Crucial PRO 2x24GB DDR5 5600MHz
- Gigabyte B450M DS3H + Ryzen 7 2700X alaplap+processzor (nem ad képet)
- Eladó gamer PC (Ryzen 5 7600X/16GB DDR5/512GB SSD/RTX 4070 Super)
- Eladó gamer PC (i5-6500/16GB DDR4/120GB SSD+320GB HDD/GTX 1050Ti)