-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lesaux
veterán
válasz #00809728 #110 üzenetére
Ami a csucs tele koncert fényképekkel.''Caramel és társai''
Légyszi, ezt írd már le úgy, hogy megértsem, mert ha az van, amire gondolok, akkor picsán lehet őket rúgni. Javításnál csak új alkatrész építhető ugyanis a termékbe. Persze most nem tudom, hogy a memóriakártya alkatrésznek számít-e.
Egyébként a sztorit ahogy van, leírnám a panaszkönyvbe.
Ja, és törekedniük kell a 15 napos javítási határidőre, csak indokolt esetben lehet több.
Ezt érdemes elolvasni: Bővebben: link -
lesaux
veterán
válasz Warlock_42 #232 üzenetére
Nem kaptál egy papírt, amin rajta volt a javítási határidő?
Egyébként elvileg 15 nap, amit indokolt esetben meghosszabbíthat a szerviz, de nem szabad, hogy téged emiatt nagy hátrány érjen. Magyarul: nesze semmi, fogd meg jól. -
lesaux
veterán
válasz RapUGround #2437 üzenetére
Röviden:
1. Ugyanolyat vagy jobbat kell adniuk. Nem drágábbat, hanem jobbat. Ilyenkor természetesen újraindul az x év garancia, amennyi a régi kártyádon is volt (vagy több).
2. Ha nem tudnak / akarnak ugyanolyat vagy jobbat adni, akkor elállhatsz a szerződéstől, és visszajár az eredeti vételár. De ezt nagyon nem javaslom, mert egyrészt ordas nagy taplóság, másrészt a kisker is meg tud szívatni, ha akar.
Állj hozzá úgy a dolgokhoz, hogy mindketten jól járjatok. Te kapsz egy jobb kártyát, mint a jelenlegi (nem drágábbat, csak jobbat!), a bolt meg nem cseszik rá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam Deck
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Suzuki topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Automobilista 2
- További aktív témák...