Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • twollah1976

    őstag

    Tudom, hogy nem vagyok sikeres ember, mert a forumon sipakolok, hogy mit tegyek ahelyett, hogy gugliznek garancia ugyben.

    A guglizassal eddig kb. arra jutottam, hogy elvileg a 15 munkanap az inkabb 15 naptari nap kene, hogy legyen, nekem a szervizben 15 munkanapot mondtak, hogy az utan dontenek a felol, hogy mi legyen? a telefonnal.
    Az a vicc az egeszben, hogy itt (Szavatosság és visszavétel – Magyarország) 15 napot irnak, de arra nem ter ki a szoveg, hogy az munkanap vagy naptari nap.
    Ha a 15 munkanapot szamolom akkor mar azt is joval meghaladtak, a telefon 2019 01. 23.-an keso delutan lett beadva a szervizbe es ha a munkanapokat szamolom akkor e het penteken (2019 02. 22.) mar a 23. munkanapnal tartunk.
    Azon most ne kezdjunk rugozni, hogy "de hat este zarora elott adtad be, mit kezdjenek vele zarora elott", maradjunk annyiban, hogy szerintem a torveny nem ismer olyat, hogy munkanap eleje vege, akkor adtam be onnan szamoljuk a napokat punktum.

    Mit tegyek, tehetek?

    Elsore arra gondoltam, hogy irok az iPON-nak, hogy mi van a telefonnal.
    Ha nem jutok semmire akkor irok a keruleti fogyaszto vedelemnek (mar itt erdekes lesz a dolog, mert a telefont a XIV. keruletben vettem, de a szerviz a XIII.-ban van.
    Vagy szemelyesen bemegyek a szervizbe (de boldog vagyok, kb. masfel oras oda-vissza ut Pesten belul) es ott verem az asztalt illetve fenyegetozok.

    Otletek?

    A "sikeres ember nem lehetsz" megjegyzeseket hanyagoljuk, nem ez az elso garanciaztatasom, ambar eddig meg igy nem kerultem a hosszucsocsre.

    A hozzaszolas eredeti szovege itt olvashato, ha valakit erdekelne a link is.

    \m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

  • twollah1976

    őstag

    válasz asdf_ #20014 üzenetére

    A 15 napos gumiszabalyon mar tultettem magam.
    En arra lennek kivancsi, hogyha ne adj isten honapig, honapokig elhuzodik a javitas akkor a garancia idot is meghosszabbitjak annyival, mert tetszik nem tetszik addig a keszuleket onhibamon kivul nem hasznalhattam.

    Az a tragikus az egeszben, hogy a telefon kb. 2 hetig volt hasznalva es utana jott a hibas OTA, ami leolte a keszuleket es ment a szervizbe.
    12 honapos garanciaidobol minusz egy honap a szervizben.
    Agyrem.

    \m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

  • twollah1976

    őstag

    Idokozben irtam es kaptam egy emailt az iPON-tol, hogy merre halad a Xiaomi Mi A2 szervizelese.

    A level:

    "Tisztelt Ügyfelünk!

    Elnézést kérünk az elhúzódó ügyintézés miatt.

    A terméket korábban átadtuk a beszállítónak (bevizsgálás alatt van a beszállítónál elérhető online rendszer szerint), sajnos még nem rendezte.
    A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve amennyiben lehetséges a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.
    A nehezen, vagy hosszas teszteléssel jelentkező hibák detektálása vagy a szerviz/beszállító külföldön lévő telephelye is megnövelheti az ügyintézési időt.

    Írtunk Nekik felvilágosítást kérve, hogy hol és miért akadt meg az ügyintézés.

    Amint információt kapunk, vagy az ügyintézés időközben lezárul, email-ben azonnal értesítjük Önt.
    Köszönjük megértését és türelmét!
    "

    Kollega azt mondta, hogy o mar az asztalt verte volna a szervizben, hogy egy honap alatt nem kepesek megjavitani a telefont.
    Azt is emlitette, hogy 30 utan csere keszuleket kellett volna biztositaniuk.
    Ezen kivul megemlitette, hogy nyugodtan kerhetnek cserekeszuleket vagy azt, hogy adjak vissza a penzem a telefonjukat meg kenjek a hajukra.

    Most azon agyalok, hogy hogyan fogalmazzam meg normalis hangnemben a levelet, hogy cserekeszulek vagy penz vissza es ha erre mailfordultaval nem ajanlanak fel ugyan olyan tipusu telefont vagy azt, hogy akkor visszaadjak a penzem akkor az egesz veluk folytatott levelezest es a javitasrol szolo papirt elkuldom az illetekes fogyaszto vedoknek.

    Valaki tudnak segiteni, hogy mely Ptk paragrafusokat kell emlitenem a szervizelessel kapcsolatban, hogy egy kicsit a fejukhoz kapjanak az iPONnal?

    \m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

Új hozzászólás Aktív témák