Új hozzászólás Aktív témák

  • twollah1976

    őstag

    Tudom, hogy nem vagyok sikeres ember, mert a forumon sipakolok, hogy mit tegyek ahelyett, hogy gugliznek garancia ugyben.

    A guglizassal eddig kb. arra jutottam, hogy elvileg a 15 munkanap az inkabb 15 naptari nap kene, hogy legyen, nekem a szervizben 15 munkanapot mondtak, hogy az utan dontenek a felol, hogy mi legyen? a telefonnal.
    Az a vicc az egeszben, hogy itt (Szavatosság és visszavétel – Magyarország) 15 napot irnak, de arra nem ter ki a szoveg, hogy az munkanap vagy naptari nap.
    Ha a 15 munkanapot szamolom akkor mar azt is joval meghaladtak, a telefon 2019 01. 23.-an keso delutan lett beadva a szervizbe es ha a munkanapokat szamolom akkor e het penteken (2019 02. 22.) mar a 23. munkanapnal tartunk.
    Azon most ne kezdjunk rugozni, hogy "de hat este zarora elott adtad be, mit kezdjenek vele zarora elott", maradjunk annyiban, hogy szerintem a torveny nem ismer olyat, hogy munkanap eleje vege, akkor adtam be onnan szamoljuk a napokat punktum.

    Mit tegyek, tehetek?

    Elsore arra gondoltam, hogy irok az iPON-nak, hogy mi van a telefonnal.
    Ha nem jutok semmire akkor irok a keruleti fogyaszto vedelemnek (mar itt erdekes lesz a dolog, mert a telefont a XIV. keruletben vettem, de a szerviz a XIII.-ban van.
    Vagy szemelyesen bemegyek a szervizbe (de boldog vagyok, kb. masfel oras oda-vissza ut Pesten belul) es ott verem az asztalt illetve fenyegetozok.

    Otletek?

    A "sikeres ember nem lehetsz" megjegyzeseket hanyagoljuk, nem ez az elso garanciaztatasom, ambar eddig meg igy nem kerultem a hosszucsocsre.

    A hozzaszolas eredeti szovege itt olvashato, ha valakit erdekelne a link is.

    \m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

Új hozzászólás Aktív témák