-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #20251 üzenetére
A termek jotallasos ugyintezesenek nem teheto felteteleul a termek osszes tartozekanak leadasa! Sem a cserenek (beszeljunk 10e feleetti termekrol, megmielott, es bizzunk, hogy a vasarlas is efolotti volt) Ugyanazt a levonast kell alkalmazni ezesetben, mint a 14 napon beluli elallasnal a kiprobalason tuli hasznalatbol eredo ertekcsokkenesnel. Magyarul ki KELL cserelni a memoriakartyat, es fizettetni x Ft-ot a szaros atalakito hianya miatt, ha ennyire mocsok rugalmatlan kiskerrol van szo, amely annyira impotens, hogy ennyit keptelen a beszallitojaval lezongorazni.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Dealer95 #20253 üzenetére
Brandelve van, sajna nem jó a random átalakító,csak azonos.
Valamint még az előzőhöz, hogy a kereskedő javítási, kicserélési kötelezettsége csupán a meghibásodott eszközre terjed ki, tehát alapvetően csak a kártyát kell kicserélniük, az, hogy ők a teljes értékesítési csomagot kívánják cserélni, az sajáthibás baleset, oldják meg, ahogy akarják. A vevő semmi olyat nem kér, ami nem jár neki, ő csupán egy memóriakártyát akar.
-
Exodion
aktív tag
válasz Lackooo84 #20255 üzenetére
Igazából szerintem erre gondolsz:
(2) Ha a jogosult a szavatossági igényét a dolognak – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
Bár ezt elég sokféleképpen lehet értelmezni
-
Breaker
tag
Sziasztok!
Köszi a véleményeket. Futok egy kört a fogyasztóvédelemnél, megnézzük mi lesz.
Üdv
BreakerMSI MPG B550 GAMING PLUS | AMD Ryzen 5800X3D | 32GB Trident RGB G.Skill 3200Mhz | MSI GTX 1080TI ARMOR OC
-
Exodion
aktív tag
Na azért tudom becsülni is az iPon-t hogy ne csak rosszat mondjak már. Szóval múlthéten a megfelelő Ptk -kra hivatkozva közöltem velük, hogy ha május.21 -ig nem kapom vissza a videókártyát akkor nem tartok rá igényt cseréljük. 2hónap szerintem pont elég idő. Olyan sebességgel kaptam is egy választ mint előtte még soha . Közölték, hogy fölvették a kapcsolatot a beszállítóval, hogy ha múlthét péntekig nem tudják lezárni az ügymenetet vagy pontos infót adni a lezárás várható időpontjáról akkor visszafizetik a vételárat és a javított kártyát nem veszik át. Na itt már a beszállítót sem kellett félteni, másnap jött is az értesítő a bolttól: jön a kártya vissza további türelmemet kérik szépen!
Na itt felkerestem az ASUS-t is mert vegülis lett egy RMA szám, dehát ők bár próbáltak segíteni nem nagyon tudtak, de megnyugtattak. Ha még mindíg nem jó a kártya visszavárják, hát mondom ja még 2 hónap alatt biztos nem vágnak ki mint macskát sz.rni . Na itt áll a dolog. Közeledik a 21. -e ami időpontot megjelöltem és bár még nincs vége a napnak tehát elvileg még ma feladhatják de semmi hír egyelőre .
Jó most nyilván nem fogok szőrözni velük, szerencsétlenek nem tehetnek róla hogy a nagyker ül a terméken, meg nem sok kedvem volna lecserélni egy amúgy tökéletes kártyát; de remélem azért nem várok el túl sokat hogy egy 400eFt -os videókártyát ugyan már ne kelljen egy darab fával felpolcolni és feszgetni a pcie csatlakozót az alaplapon, hogy 80°C alatt marad. Szóval ha visszaér tanulva az alzás garanciából, csak és kizárólag kamerás kibontás és beszerelés és teszt lehet, hogy ha még mindíg túlmelegedik vagy neadjisten kapufa akkor nincs kedvem ISMÉTELT 2hónapos javításra várni.
Hát meglátjuk mi lesz, mindenesetre becsülöm a próbálkozásukat, hogy 2hónap után nem azt mondták, hogy várjál csak még, nemtudjuk mikor lesz valami belőle de várjál. -
Prymus X.
tag
válasz Gyuri27 #20209 üzenetére
Én az rbx.hu-ra várok január 30 óta, hogy végre kiderüljön, hogy mit mond a gyártó az alaplapomról. És én is úgy gondolom, hogy a bolttal állok szerződésben nem a gyártóval, úgyhogy fognak kapni egy levelet az eddigi telefonálgatás helyett, hogy megyek a fogyasztóvédelemhez, ha nem változik semmi. Az oldalukra ki van írva, hogy akár 30 nap is lehet az ügyintézés, de ez már többször 30 nap még munkanapban számolva is. Messze van a 15-től(bár már több, mint 1 éves volt.). Persze azóta vettem már alaplapot magamnak máshol mert kellett, szóval már szükségem sincs rá. A legjobb, mikor a beszélgetés végén megkérdezik, hogy tudnak-e még valamiben segíteni és elmondod, köszönöm, de nem tartok rá igényt, mert ebben az ügyben sem tudnak segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
atenza
senior tag
Sziasztok, ha egy monitor 2 alkalommal el lett küldve garanciális javításra, és mindkétszer visszajött javítottnak jelezve, de közben ugyanúgy produkálja tovább ugyanazt a hibát, 3. garanciáztatásnál kérhetem a cserét vagy visszafizetést? Avagy ha harmadszorra is rosszan küldik nekem vissza akkor az után?
-
qqzs
őstag
Whirlpool beepitett gepekre 4 ev garanciat ad. 2017 ben vasarolt beepitheto mikrosuto kezelolapjan az osszes piktogram felirat levalik. Ugyfelszolgalat hitetlenkedik es kertek foto videot. Ugy kell elkepzelni mintha lekaparos sorsjegy retege lejon csak sokkal konnyeben vagy a letraszet betukkel lenne megcsinalva. Szoval itt valami gyari anyaghibara gyanakszom ami most jott elo. Ket ev alatt ha haromszor lett torolgetve mert ujlenyomat taszito a bevonat. De eddig nem volt gond mostmeg hozzaerek es szinte leesik a betu.
A szamla ceg nevre szol. Mire szamithato jogszabaly szerint?[ Szerkesztve ]
Eladó: GTS450
-
-
Vismajor01
addikt
válasz Exodion #20258 üzenetére
Nekem is csak egy tapasztalatom volt iponnal, az pozitiv. Egy Corsairs m750 tápot vettem itt aprón, garival.
A táp ciripelt, elég magas frekvencián és idegesitően. Visszavittem iponhoz gariba, mikor elmondtam mi a gond akkor előjött vmi faszi hátulról vmi lapot lobogtatva, és megpróbálta nekem elmagyarázni, hogy ez a tápok rendes működéséhez tartozó coil whining és higgyem el ez igy jó. Én meg elmagyaráztam neki, hogy tudom mi az a coil whining és az nem ilyen -.-' Bevették a tápot, majd 2 hét múlva irtak emailt, hogy nem javitható, nem is árulják már ezért visszafizetik a vételárat. (26.700 volt újonnan a táp, ennyit kaptam vissza, én meg aprón 10 ezerért vettem )Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Exodion
aktív tag
válasz Vismajor01 #20264 üzenetére
Ja egy tápom is volt gariban náluk, az most zárult 2napja. Levásároltam az árát náluk, de azért titkon remélem hogy nem ugyanattól a beszállítótól jön aki ázsiából szállítja a cseh szervízből visszaküldött videókártyámat.
-
qqzs
őstag
válasz LuckyL #20263 üzenetére
A garanciafuzet amit a gepekkel kaptam az az egy evet irja meg gyari extrat, de amit mondnak az az hoyg beepitettre 4 ev teljes koru jotalas es nem erdekes ami a garancia fuzetben van amin datum sincs mondjuk nekik eleg a szamla a datum igazolasara. Es ha maganemberkent jelentem be a es ugy hasznaltam akkor nem aceges feltetelek ervenyesek hiaba ceges a szamla. Szoval ez pozitiv. mostmar csak az az erdekes hoyg minek fogjak ezt a hibat elbiralni amirol allitolag meg sosem hallottak. Pedig ea feliratlevallas nagyon valami sorozathibanak tunik nekem. Nem hiszem, hogy csak kizarolag az en mikromnal kimaradt egy gyarrtasi lepes, amitol a felirat tartosan rajta marad
Eladó: GTS450
-
Exodion
aktív tag
Na éppen időben visszaérkezett a kari így jópár hetecske után. Mondjuk ma pont be akartam menni az irodába mondván a feleségem majd átveszi, aztán Szolnok előtt csörög a telefon, nem adta oda neki. Jó szolnok visszafordul, GLS depóba besétál aláír hazahoz kibont, hudejól néz ki mintha új lenne még le is van fóliázva. Pihentettem egy kicsit hagy aklimatizálódjon gépbe beszerel 34foook . GPU Tweak II venti tesztel .... ja utánna elindítottam a Superpositiont
Első futtatásra elérte a 82 fokot, második futtatásra 85 fok.
Felpolcoltam ugye ahogy a hibajegyen is írtam. Első futtatás 80, második 80, harmadik, 80, negyedik 81, ötödik 81, itt abbahagytam.
Hagytam egy kicsit lehűlni, telefon elő kamera bekapcs videó indít Superposition, első másodipercben azonnal 77fok, utánna meg sem álltunk 86-ig na ott kamera elfordít a kártyára, kártyát kézzel megemeltem, kamera vissza de 86-ról instant 76-on állunk. Elenged 84-85, feltol 74-75. Majd ezt egy párszor. Oke lefutott, mondom akkor már ha ittvagyok lefuttatom a Valley-t is. Na igen, csakhogy minden olvashatatlan . Mintha minden 5. sor pixelt eltoltak volna függőlegesen. DP kábel kihúz, visszadug, no signal. Mindkét porton no signal... monitor kihúz visszadug, no signal. Oké gép totál kikapcs, táp kikapcs monitor kihúz vissza, gép bekapcs yessss van kép! Hát akkor már csak nem a valley-t indítottam jöjjön a heaven. Hasonló eredménnyel zárult csak ugye az annyira nem főzi meg a dolgokat, kártya feltol 68FOK, elenged 79-80. Oké, ismét pihi na megint egy valley próba, most jó! Király! Ugyanaz az eredmény.
iponnak reggel küldtem egy levelet hogy tesztelték-e (nekem mennyire kell tesztelnem), mondják teszteltük minden ok a ventivel. Hát igen, de én két hibával küldtem be . Szóval videók youtube-ra feltölt, ismét ipon, mondom nagyon szép tényleg rohadtól néz ki (amúgy sem volt csúnya ) csak éppen ugyanúgy túlmelegszik mint március-ban amikor beküldtem . Most nem azt mondtam, hogy küldöm vissza hanem hogy nézzék már meg a videót és mondják már meg hogy én csinálok rosszul valamit?
Nyitva van az ablak, le van véve a gépház oldala meg eleje, van 14cm hely a venti és a gépház alja között, frissen volt garanciáztatva. Hát lehet én vagyok a balf... de 0MHz OC -vel minden gyári beállítás ahogy megkaptam 20fokos szobahőmérséklet mellett nyitott ablaknál ennek akkorse kéne elérnie a 80fokot ha fejenállok. Szóval most megvárom mit mondanak, tök szivesen futtatok még egy jópár ilyen tesztet de tekintve hogy 86 fok után le kellett kapcsolnom a gépet nem szivesen akarom kisérteni a sorsom. Aztán majd megint jön a kövi 2hónap -
válasz Exodion #20267 üzenetére
Kicsit hosszasra sikeredett az írás.
Ez a topik nem erről szól!
Privibe megírhatod a VGA-d pontos típusát és ránézek és privibe válaszolok.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
nyogo83
senior tag
Elozmeny [link]
Ugyfelszolgalattal (Gorenje Magyarorszag) telefonon leegyeztettem, hogy emailben fotokat kuldok a hibarol es leirom a problemakat.
Ma meg is jott a valasz.
Elutasitjak a garancialis javitast, amin nem lepodtem meg."Az ilyen esztétikai elváltozás jótállásban sajnos nem javítható. Jótállás keretében olyan meghibásodások orvosolhatóak melyek már a teljesítés folyamán fennálltak."
"A mellékelt képek alapján sajnos nem tudjuk pontosan megállapítani, hogy a rozsdamentes acél felületeken keletkezett rozsdásodást mi okozhatta, viszont az ezeken a felületeken megjelenő rozsdásodást vagy színelváltozást leginkább a nem megfelelő szerek használata okozza."
Szepen ecsetelik, hogy hogyan es mivel kell szakszeruen tisztitani a tuzhelyt, stb-stb. Amit termeszetesen leirtam, hogy a kezikonyveben leirtaknak megfeleloen tisztitjuk.
A gond az, hogy ha az en hibam lenne, akkor gondolom nem csak egy 20x30cm-es feluleten jonne elo a hiba, hanem a tuzhely tobbi inox feluleten is.
Raadasul ezek a feluleti hiba/pottyok egyre csak gyarapodnak, kb 6 honap alatt jutott el odaig, hogy zavaroan lathato, illetve at fog idovel az a resz rohadni. Meg ugy szimplan nem akarok egy alig 1 eves tuzhelyen ilyen dolgokat latni
Az meg hogy valoszinuleg hibas a feluletkezelese vagy barmi problemaja van ennek a panelnak, nyilvan csak X het/honap hasznalat utan jon elo, nem pedig a termek atvetelekor(at se veszem ha lathato, nyilvan)Az meg mas teszta, hogy ha valami 6 honaposan elkezd korrodalni csak egy bizonyos helyen, ami ilyen sebesseggel a 3 ev jotallason belul kirohad, boven nem "esztetikai elvaltozas". Bar valahol igaz, mert rohadt csunya
Azon kivul, hogy megirtam nekik valaszban, hogy a 2db fenykep alapjan megallapitott "szakvelemenyt", illetve a garancialis javitas elutasitasat nem fogadom el es kerem hogy szakember/szakszerviz vizsgalja meg, mit tudok csinalni?
A valaszt nagyjabol sejtem(semmit ), hogy ezzel a hibaval szopoagon vagyok, mert nem latom hogy tudnam bebizonyitani, hogy nem altlalunk okozott hiba/serules. De hatha van valami otlet...
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz nyogo83 #20269 üzenetére
Jótállásra kötelezett akkor mentesül jótállási kötelezettsége alól, ha BIZONYÍTJA (független szakértővel, jegyzem meg), hogy a hiba a vásárlást követően keletkezett.
A nem tudjuk megállapítani, az okozhatta, a leginkább fényévekre van ettől. Lesznek szívesek tehát kifáradni, megvizsgálni, bizonyítani, fél éves készülék kapcsán nem is értem ezt a laza hozzáállást (vagy ez már a kínai hozzáállás?)
[ Szerkesztve ]
-
Putyin90
senior tag
Sziasztok! 2018.12.02-án vásároltam a tescoban egy Trust márkájú egeret. (4.200 Ft)
A mai nap a görgője bemondta az unalmast. Sem a nyugtán, sem pedig a dobozban lévő papíron nincs feltüntetve, hogy mennyi ideig érvényesíthető a jótállás/garancia. Én úgy tudom, hogy 1 év. Vagy rosszul tudom?[ Szerkesztve ]
-
mézespálinka
senior tag
válasz mézespálinka #20170 üzenetére
Közben megoldódott a dolog.
Tanulság:
-15napra kell törekedniük, de nincs szabály, hogy mennyi az annyi.
-ha az elhúzódó javítás jelentős kényelmetlenséget okoz akkor megadhatsz egy "határidőt" (15napon túl) (de ez sem kötelezi az üzletet semmire)
-ha erre a határidőre nincs kész a szerviz kérheted a cseréjét (de ez sem kötelezheti őket semmire)
-olyan, hogy "feltételesen átvett" / "feltételes" "garancia" nincs. Ha a bolt így gondolja, nem jár a jótállás, ki kell állítania egy független szakértői véleményt ami szerint a termék jótállásra nem jogosult, mert olyan külsérelmi nyom van rajta ami okozhatta a meghibásodást (vagy valami ezzel ekvivalens véleményt)
(A fenti példában a külsérelmi nyom egyébként egy tápegység meghibásodásánál jelentkezett valami elpukkant a tápban, ami megolvasztotta a táp egy csatlakozóját. Ez volt az a "sérülés" ami alapján próbálták a feltételes átvételre hivatkozni. -szóval ne arra gondolj, hogy kalapáccsal estem neki )[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
Gyorsan valaszoltak is arra a keresemre, hogy szakemberrel/szakszervizessel vizsgaljak meg a hibat, illetve hogy nem fogadom el a kepek alapjan torteno garancialis javitas elutasitasat.
Tisztel XXX,
A rongálódás eredetének, okának megállapítása és ezzel az esetleges jótállási kötelezettségünk bizonyítása nem a mi feladatunk.
Az elváltozás az üzembehelyezéskori sértetlen állapotban történt átadást követően keletkezett, így a PTK 6:171§ (1) alapján, mivel a sérülés a teljesítés után keletkezett, mentesülünk a jótállási kötelezettség alól.Amennyiben kívánja a készüléke garancián kívüli javítását szervíz partnereink által, kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a 06-1-67-77-699-es telefonszámon.
További panaszával fordulhat a lakóhely szerinti területileg illetékes járási hivatalokhoz vagy a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testületekhez.
Elérhetőségeket itt találhatnak: jarasinfo.gov.hu vagy bekeltetes.huAhogy latom, nagyon nem hatja meg oket a dolog. A kerdes, ilyenkor mit tudok meg tenni?
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Az Easy - shop nevű társasággal van tapasztalatotok?A történet:
Május 14.-én vásároltam az unokatesóm gépébe egy laptopbillentyűzetet.
Qoltec Dell Inspiron N5010 notebook billentyűzet.7
A képen látható, hogy nem magyar nyelvű, de a magyar nyelvnek megfelelően lehet matricázni. Lényeges a bal oldali "shift" gomb mérete, mert a fotón ugye kicsi van, így meg van a helye a magyar "Í" betűnek.
Bedobtam a kosárba még egy 777 Ft.-os kábelt is, ha más fizetem a futárt.
17.-én jött meg, nem én vettem át.
Átvételt követően érte mentem. Akkor láttam, hogy nem a képen láthatót küldték, hanem egy USA verziót, amin bal oldalt nagy shift van, így nincs hely az í - betűnek.
Azonnal telefonáltam. Mondták küldjek képeket. Még akkor 17-én 10:38-kor elküldtem a fotókat.
Utána semmi. Pár nap múlva telefonáltam. Mondták 30 nap van a kivizsgálásra.
Ma hajnalban küldtem nekik egy emailt, hogy ne szórakozzanak már, egy döntés hozatalra képes személy egy olvasatra dönteni képes az ügyben.
Mondtam ez már csak időhúzás. No persze, hogy egy telefonra sem tellett tőlük.Az Árukeresőn rájuk keresve, azt találtam, hogy volt akit azzal utasítottak el, hogy a fotó csak tájékoztató jellegű., miért nem érdeklődött stb.
Igaz hogy az ÁSZF-ben benne van hogy a fotók csak tájékoztató jellegűek, de ez szerintem kimeríti a megtévesztés fogalmát. Azért ez jelentős különbség.
És ugye van olyan billentyűzet az oldalon, ami usa kiosztással szerepel.Tudom elállás.De ekkor bukok 2 szállítási díjat. Amivel hozták, meg vitték. Így egy 777 Ft.-os kábel nekem több mint 3eFt.-ba kerülne.
És úgy gondolom nem én hibáztam.Ami árnyalhatja még az elállást:
Nem a lakcímemre, hanem a melóhelyre kértem. Azt itthon vettem észtre, hogy a vásárló adatainál a számlán a szállítási cím szerepel.
A lényeg, hogy amikor regisztrálásnál megadod az oldalon az adatokat, két adatlapot kell kitölteni.
Egy a számlázási cím, a másik a szállítási cím.
Szállítási címnek beírtam : Nevem, Kft neve ahová kérem a szállítást, kft címe. A Kft-ben semmi tulajdonosi jogviszonyom nincs, csak így a futárok könnyen megtalálják a céget, mert a címen egy nagy telephely, sok cég van. A név alapján meg tudják a cégnél hogy nekem hozzák.
Rengeteg csomag, külföldről is, rendben megjött.Viszont itt ahogy kitöltöm a számlázási címet - teljes adattal, utána a szállítási címet - teljes adattal, átírja a gép a számlázási címet a szállítási címre. Igaz az oldal alján ezt jelzi... de nincs értelme.
Hisz mint mondtam, két adattáblázatot kell kitölteni, de így akkor felesleges, mert ő átírja.
Logikátlan, és nem ez a megszokott.
Majd a rendelés végén kellett volna megadni hogy hová kérem a szállítást.
Tehát most a számlán szerepel a nevem, a cég neve és címe.Szerintem itt is azért megvan a megtévesztés.
Én arra számítok, hogy tróger módon megvárják az elállási idő lejártát, majd az olvasottak alapján elutasítják a panaszom.
De ha így lesz leszek olyan elvetemült, hogy panaszt teszek ellenük.Véleményetek szerint:
- Hivatkozhatnak arra jogszerűen, hogy a fotók csak tájékoztató jellegűek?
- A számlán szereplő elírás, malőr miatt, és továbbra is természetes személyként járhatok el?[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
asdf_
veterán
válasz nyogo83 #20275 üzenetére
A bekelteto testuletes kor elott az eladonal jelentkezni a problemaval (jogi kapcsolatban ugye veluk allsz, nem a gipszjakab kft-vel, amely amugy a Gorenje magyar szerviztevekenyseget latja el), jelezve nekik elore, hogy a problemat mar jelezted a szerviznek, amely szemelyes megtekintes es barminemu vizsgalat nelkul elutasitotta jotallasi igenyedet. Ha lepattintananak, hogy birkozz csak a szervizzel, akkor jelzed, hogy jogszabaly szerint valasztasod szerint fordulhatsz az eladohoz, vagy a szervizhez, es te most az eladot valasztottad. Celszeru szemelyesen intezni, ugyanis a jotallasi igenyrol torteno jegyzokonyv felvetelenek elmulasztasaert majd nem dicserik meg oket egy esetleges kesobbi eljaras soran.
-
pinnacle
nagyúr
Sziasztok! Diginél azt mondták, hogy júliusban, mivel lejárt a 2 év hűségem, emelik a díjam. Nem tudjátok milyen szabály jött ki, ami pont ezt akarja megakadályozni?
Én csak ilyeneket találtam.
A hűségidő lejárta után pedig az új, határozatlan idejű szerződés havidíja, illetve a szolgáltatás egyéb feltételei nem lehetnek hátrányosabbak a korábbi, hűségidős szerződésben szereplő feltételeknél.
Remélhetőleg nincs olyan kiskapu, hogy adnak +1 csatornát, és így már teljesen más a szerződés.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz pinnacle #20280 üzenetére
nekem ugyanezt megcsinálták kb másfél éve és nem engedtek hűséget kötni újra
aztán egy hónappal később mégis visszavitték a díjat, pont az általad említett szabály miatt, aminek én sem tudom a nevét (más kérdés hogy amugy is maradtam volna, mert a upc hez képest brutál olcsó és sokkal jobb a szolgáltatás)
de azóta viszont emeltek egy kicsit a spíler csatornák bekerülésével egyidőben
nem lehet hogy neked is csak ennyit fognak emelni? azthiszem 500 ft ot jelentett, a focicsatornáknak meg nagyon örültemcryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
Alapvetoen arra volt kitalalva a jogszabaly, hogy ne lehessen olyat csinalni, amit azert boseggel alkalmaztak a szolgaltatok, hogy gyakorlatilag folyamatos husegre volt kotelezve a juzer, mert amint lejart a huseg a 7 ezer forintos internet elofizetesen, utana atraktak valami 18 ezer forintos listaaras kamucsomagba, ezt elkerulendo inkabb alairt ujabb 1-2 evet. A torvenyalkotok viszont -mint altalaban- hulyek mint a segg, es igy sikerult egy olyan jogszabalyt letrehozniuk, ami alapjan -ha jol ertelmezem- a szolgaltato SOHA nem emelhet arat lejart husegu elofizetonel, ami azert -eleg csak ranezni az euro es a dollar arfolyamara, es akkor az inflaciorol meg nem is beszeltem- nyilvanvalo nonszensz meg elofizetokent nezve is. Csak annyit kellett volna beleirni a jogszabalyba, hogy a huseg lejartat koveto egy evben. Vagy ketto, vagy akarmi. Szoval jogilag elvileg igazad van, neki is allhatsz izmozni, csak szamold bele, hogy esetleg az lehet a vege, hogy Tiszelt elofizetonk, ertesitjuk, hogy hatarozatlan ideju szerzodeset 60 napos hataridovel felmondjuk. Aztan kotheted ujra mar az uj aron, es egy centivel nem vagy elorebb.
-
pinnacle
nagyúr
Köszi! Szerintem későbbi törvény lesz. UPC-vel is 2017. október 24. után kötöttem szerződést (illetve előtte mégis érvényes volt rám), meg is írták nekem. Itt lesz valahol, de nem találom.
Egyébként érdekes, hogy ilyen nehéz megtalálni.Itt is írnak róla, csak pont a linket felejtették el.
Mindezért cserébe a szolgáltatóknak garantálniuk kell, hogy a határozott időtartam lejártát követően a szerződés, illetve a szolgáltatás egyetlen feltétele sem változik az előfizető számára hátrányosan. Az ügyfelek szempontjából a legmeghatározóbb ilyen kötelem a havidíj, amit a 2017-es törvénymódosítás gyakorlatilag bebetonozott. A módosítással elsősorban azok az előfizetők jártak igazán jól, akiknek a változások hatályba lépését követően járt le a 24 hónapos határozott idejű szerződésük, ők ugyanis a szerződéskötéskor kapott, jelentős kedvezményekkel csökkentett áron kapják a szolgáltatást mindaddig, amíg fel nem mondják a szerződést, vagy a szolgálató nem bontja fel azt (erre azonban csak nagyon korlátozottan van lehetőségük a távközlési cégeknek).
[ Szerkesztve ]
-
DokiBaxxi
őstag
Sziasztok!
Áprilisban vettem a vizes bolttól egy Logitech G Pro Wireless egeret. Sajnos nem vettem észre időben (14 napon belül) hogy a gombok nem működnek megfelelően, ezért a garanciális ügyintézéshez folyamodtam.
A FixIT-hez küldtem (Miskolc) múlt héten, miután a vizes bolt azt írta, gyorsabb, ha közvetlen hozzájuk küldöm. Ma visszakaptam "javítva" az egeret: a talpán lévő teflonok(?) mindegyikének a széle hullámos, valamelyik még kicsit fel van feszítve, illetve az egyik egérgomb lötyög, illetve maguknak a gomboknak is teljesen más érzésük van, mint előtte (gyanítom hogy valami random másik egér gombjaira cserélték az eredetiket, de mind1, a lényeges a talpak és a lötyögő gomb). Cserébe az eredeti problémát megcsinálták, grat nekikAz lenne a kérdésem, hogy szerintetek van esélyem cserepéldányt, újabb javítást, bármi mást igényelni, fogyasztóvédelemhez fordulni ez ügyben, ha nincs fotóm a küldés előttről, csak felülnézetből (ahol nem látszanak értelemszerűen a talpak)? Vagy mit javasoltok, mit lehet ilyenkor tenni?
A garancia még él, a papír is megvan.
"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Május 20-án rendeltünk az Auchantól egy medencét. 21.én kiszállították. Az esős idő miatt csak most állítottuk fel és miközben kezdtük felenegedni vízzel észre vettük, hogy ereszt a medence valahol. (áll alatta a víz).
Ilyen esetben mi a teendő? Garanciáztatni kell, vagy 14 napos elállás? Ha elállás, akkor bele köthetnek, hogy már volt benne víz?
-
Rick4
félisten
válasz bucihost #20287 üzenetére
A 14 napos elállás arról szól, hogy neked nem jött be a termék, hogy most a nap rásüt, és nem tetszik az árnyalata, vagy a hurkák száma nem szimpatikus, az mindegy, nem kell indokolni. Viszont ha ugyanilyet akarsz, vedd meg ismét, és ennek a garis ügyintézésével ne vergődj.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
bullseye
addikt
válasz bucihost #20287 üzenetére
Nem köthetnek, mert azzal próbálod ki (vagy kivétel, alsógatya, fogkefe, de kétlem, hogy full medence is).
Az kérdés, hogy mikor kell kevesebbet fuvaroznod saját költségen, ha garanciáztatsz, vagy ha elállász, és újra megveszed. Gyors egyik sem feltétlen lesz, mert elállásnál a pénzre is van 14 nap.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
embe
nagyúr
Hogy mekkora retek banda ez az Easy Shop !!!
Írtam megint emailt, de egy szaros telefonra sem telik tőlük, vagy egy "nyugi foglalkozunk az ügyeddel" emailre.
2 hét alatt nem jutott idő ezekre.
Én 2x telefonáltam, 2 emailt küldtem.
Amikor a FilterABC egy hibás terméket küldött 2 perc telefonálást követően a 2. munkanapon itt volt a jó termék, és vitte a másikat a futár.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Rick4
félisten
Ugyanilyen hozzáállása van a taptoptolto.eu, a Laptop Centrum Hungary Kft nevű nagyszerű csapatnak is, Rendeltem, az nincs, tudunk másikat küldeni, küldték, mégse olyan jött, mint ami a képen van ( oda van írva, hogy a képekkel segítik a vásárlást) de még teljesítményben se passzolt, ami nekem meg fő gond, a töltőkábel végképp másmilyen, szóltunk, telefonáltunk, írtunk, 2 hét alatt annyi, hogy persze, visszavesszük, majd megírjuk, hogy hova küldd, persze azóta sincs semmi. Ja, és a sztori április 9.-én indult, akkor kaptam meg a rossz terméket. Patkány egy társaság ez, ezek után elképzelni se tudom, mi lett volna, ha esetleg garis problémám akadna...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
senior tag
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata olyanról, hogy megszűnt a cég jogutód nélkül ahol vette a terméket?
Úgy tudom ilyenkor lehet integetni a garanciális javításnak is. -
asdf_
veterán
válasz NdrewSunix #20293 üzenetére
Vagy a gyártónál direktben (ott már előre előadva a hattyú halálát, hogy megszűnt ahol vetted, így bármit csinálnak, oda már nem tudod visszavinni), ha ott nem, esetleg megtudni a beszerzési nagykert, és ha ők jófejek, akkor velük, ha még lehet jelentkezni követeléssel a felszámolóbiztosnál, akkor feliratkozni, egyéb esetben ígyjárás.
-
anyucika
tag
Sziasztok! Hallottatok már olyanról, hogy a garancia lejárta előtt 10 nappal elvitte a futár a hibás terméket és 15napra rá visszaküldték, hogy már nincs rá garancia? Konkrétan az Alza követte el. Létezik valami megoldás rá?
-
bucihost
senior tag
és (#20289) bullseye.
Köszi az infót. Még szombaton felhívtam az auchan telefonos ügyfélszolgálatát. Elmondtam egy hölgynek a dolgot, felvett egy jegyzőkönyvet. Hétfő-keddre igért egy visszahívást. Tegnap hívtak is, hogy jön a futár. Én azt hittem, csak elviszik a medencét majd X nap kivizsgálás után lesz valami, de NEM! Mindenféle huzavona nélkül ma hozta a futár a csere medencét a selejtest pedig elvitte. Ritka korrekt és gyors ügyintézés volt
-
#77646080
törölt tag
válasz anyucika #20295 üzenetére
Nem találkoztam még ilyennel.
Amit tehetsz: a jótállási jegyen szerepel, hogy meddig tart a jótállás. Ehhez képest (remélhetőleg) te tudod igazolni, hogy mikor vette át tőled a futár. Amúgy is az számít, hogy a jótállás utolsó napja előtt tetted-e meg a bejelentést. Nyilván igen.
Tehát ne hagyd magad, nincs igazuk. Próbálnak kibújni, de ha igazolni tudod, hogy még a jótállás idején szóltál (és vitték el), akkor nem fog nekik sikerülni.
-
qqzs
őstag
Egy fitbitet garanciaban csereltek. Azaz emailben meggyozodtek rola hogy hibas es kuldtek egy masikat. A kerdesem hogy amit kuldtek az lathatoan hasznalt, karcok az uvegen es a hazon is. Gondolom visszakuldott vagy refurbished. Ez ok ha eu 2ev garanciat nezunk?
Eladó: GTS450