-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
SUPREME7
őstag
válasz #77646080 #19361 üzenetére
Köszi, ez tényleg hasznos, annyira nem akarom mindenáron a dolgot, egy panaszt megérne, már csak azért is mert azzal az esettel szemben itt már kiszállításból hívták vissza a cuccot ami elég pofátlan dolog, és nem kis cégről van szó, hogy nagyon földhöz vágná, ha valami sufnibolt lenne már elengedtem volna gondolkodás nélkül De ma telefonálok egyet-kettőt és meglátom mit mondanak.
-
őstag
válasz #77646080 #19373 üzenetére
Ez nem hagyás kérdése, Fogyasztóvédelem és jogszabály ha így van kitalálva nem variálhat rajta az eladó.
holnap beviszem és vissza kell fizetnie ott nyomban az árát igaz?
Amennyiben nem hívom a fogyasztóvédelmet illetve a vásárlók könyvébe is írokHa üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
válasz #77646080 #19373 üzenetére
Illetve a pénzvissza fizetés telhet 1-2napba ha utalnak igen, de én kp-ban fizettem
és ez van leírva"Hogyan történik a fogyasztónak visszajáró összeg kifizetése?
A vállalkozás a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon köteles visszafizetni az összeget, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten beleegyezett abba, hogy a visszatérítéshez a vállalkozás más fizetési módot alkalmazzon. Fontos azonban tudni, ebből adódóan a fogyasztót semmilyen többletdíj nem terhelheti."
Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
válasz #77646080 #19378 üzenetére
A hívásban elállási jogommal szeretnék élni ezzel kezdtem, és elmondtam miért
A hiba szó elhangzott a telefonban, de nem azt mondtam hogy a monitor hibás, hanem azt hogy "azt hittem hogy a monitor hibás, ezért több órát fórumokat olvassgattam" reddit stb illetve teszteket néztem, ahol le van írva többek által is hogy ez ilyen így innentől kezdve tudtam hogy nem hiba, de azért vettem hozzá egy displayport kábelt is hátha azzal, de azzal sem lett jobb." ezt mondtam és nem azt hogy hibás a monitor
De mint ha nem szeretné megérteni.. Rögzítve nem volt a hívás.
És én továbbra is ezt mondom amit fentebb írtam, az hogy ő most mást mond erre mit mondjak ?
Azóta leveleztünk még és továbbra is azt mondja hogy az általam feltett kérdés és a telefonban elmondott nem egyezik meg azzal amit a forumon írtam,
ezért garanciális ügyintézést indít
A probléma az hogy nem érti hogy nem én írtam a fórumon belinkeltem neki 3 fórumot ahol több száz ember írogat, és köztük van olyan rész is ahol ugyan ez a probléma ami nekem felmerült és válaszoltak rá többen is hogy ez ilyen és nem hiba.Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
válasz #77646080 #19382 üzenetére
Igen de az ügyvédem add reggel egy nyomtatványt ami elállásal kapcsolatos és azzal adom át a monitort nekik hogy azt alá írják, hogy véletlenül sem garanciális ügyintézésben vegyék át, ami teljesen abszurd mert nem is hibás a monitor
HIHETETLEN... I love you Hungary!!!Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
addikt
-
-
válasz #77646080 #19605 üzenetére
Pontosan! Úgy igaz!
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz #77646080 #19610 üzenetére
Igen, és e-mailen jelezve hivatalos is. (nyoma van)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Gyuri27
félisten
válasz #77646080 #20019 üzenetére
5. A korábbi szabályozás szerint a jótállási igényt a jótállási jeggyel és a vásárláskor kapott fizetési bizonylat bemutatásával lehetett érvényesíteni. A Rendeletnek megfelelően a jótállási igény érvényesítéséhez elegendő a jótállási jegy.
Összefoglaló hsz a topik tetején pirossal.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Cuclii
csendes tag
válasz #77646080 #20019 üzenetére
Értem, köszönöm.
Én igazából az első esetet vettem alapul
ELSŐ ESET: JÓTÁLLÁSI KÖTELEZETTSÉG ALÁ ESŐ TERMÉK – A JÓTÁLLÁSI JEGY KÉZNÉL VAN, A BLOKK VISZONT NINCS MEG
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 4.§ (1) bekezdése alapján a jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Azaz a számla egyidejű bemutatása ilyen esetben nem követelhető meg.
A termék jótállás alá tartozik.
A jótállási jegy (gari jegy) is megvan, ezt be is mutattam.
Blokk nincs meg. -
petij
tag
válasz #77646080 #20077 üzenetére
Szerintem azért ez nem egyértelmű eset. Inkább arról van szó, hogy próbálják megúszni a garanciális javítást, ha lehet. Aki kicsit is ért hozzá és gondolom a szervizes igen, az tudja, hogy a sárga elszíneződést az lcd és az érintő közötti ragasztó hőre elváltozása okozza. Betört kijelzőt én se vinnék oda, hogy haver cseréld már ki garanciában .
-
Gabesz87
addikt
válasz #77646080 #20335 üzenetére
Hát igen, olvastam már ezt sokszor, hogy néhány ilyen korábban nagyobb név, mint az AEG is, ma már sok terméknél a gagyi kategória. Megnéztem közben a honlapjukon az ÁSZF-et, illletve írtam mailt. Ezt írtam le én is kb. amit tanácsoltál.
Én is tájékozódom előre szinte mindig, valamilyen műszaki termék megvételekor, csak most hirtelen venni akartunk egy nagyon alap, olcsó hajvágásra való gépet a 2 éves fiúnk hajának vágásához, mert a fodrászt nagyon nem tűri, óriási hiszti van olyankor
Jó lenne, ha vissza tudnám vinni, és legalább ráfizetéssel venni egy jobbat. -
fRooStzzZ
senior tag
válasz #77646080 #20406 üzenetére
Igen, tudom hogy kicsit kell neki kocognia, mert nem az első telefonom, meg a családban is van egy pár új készülék.
Viszont az összes közül az enyém a legújabb is, és messze az amelyik a legjobban / leghangosabban kotyog.
Még lehet azt is meg merném kockáztatni, hogy nem is annak van hangja, hanem valami másnak.
Ennek durvább, erősebb kopogása van, olyan mintha valami letört volna belül, de én innen nem tudom megállapítani, ők meg vaktában azt mondják az.
Mutattak a szervizben másik telefont is, ami kotyogott, de az sem volt ennyire durva mint az enyém. -
fRooStzzZ
senior tag
válasz #77646080 #20408 üzenetére
Mit kezdjen egy szervizes?
Cserélje ki.. Hisz nem így vettem, ez nem az én hibám, nem egy karcos kijelzőt szeretnék kicseréltetni amit összekarcoltam.
Ez ezek szerint egy kopó alkatrész ha lehet így fogalmazni, ami nem olyan mint eredeti állapotában volt, amit igen is elvár az ember egy 300 ezer forintos telefontól hogy ne zörögjön, csörögjön stb fél év elteltével.
Egy A40-nél még elnézi az ember, mert jó, valamin spórolnak, hogy 70e ft legyen.
Ugyan az, mint egy audi A6-nál is elvárja az ember, hogy 30e km után ne lógjon a kormánymű ha rendeltetés szerűen van használva az autó. De Zotye T700-nál (kínai autó) még azt mondja az ember, ok, ok.. de azért na.
Érted, hogy mit is szeretnék ezzel mondani?
Beégett kijelző?? Azt cserélik? Pedig az sem korlátoz semmiben, ugyan úgy látni a kijelzőt, max egy cseppet foltos. De attól nem akadályozza az embert semmiben sem. Ez egy típus hiba, amit ha úgy van cserélnek is.
97 óta van telefonom, sosem vittem még telefont szervizbe, ez lenne az első mert azért ilyen árnál elvárnám hogy ne kotyogjon benne semmi, olyan legyen mint újkorában. Ha már ennyire amortizálódik a dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Nyaralás topik
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Háztartási gépek
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Autós topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...