Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • amdboy

    senior tag

    sziasztok!
    Elnézést ha hosszúra fog sikerülni, de csak így tudom vázolnia a problémámat.
    Problémám a következő. 2018.08.20.-án vásároltam egy xioami redmi note 5 tipus készüléket( jemila gsm), aminek nem sokkal a garancia lejárata előtt besárgult a kijelzője. 2019.06. 23.-án visszavittem a készüléket ahol vásároltam, hogy cseréljék ki a kijelzőt. Nagy megdöbbenésemre ez a gsm bolt megszűnt! Kis netes boklászás után rátaláltam a xiaimi szervízre, akik a jemina gsm készülékit (már amik még garisak) javitják. Ezen a napon el is mentem, bevették a készüléket. 2019.06.24.-én hívtak (igen hihetetlen de 1 nap volt a javítási idő), hogy mehetek a telómért. Elmentem érte, nem néztem át... Hazaértem és ekkor tapasztaltam, hogy a kijelzőnek a színei igen fakóak és a fényerő sem az igazi. Nem sokkal rá irány vissza, az ott dolgozó, hogy elmondta, hogy szerinte semmi baj ezzel, de visszaküldi megnézeti. Másnap azaz 2019.06.25.-én hívtak, hogy kész a telefon. Ismét bementem, de láttam, hogy nem csináltak vele semmit. (Szerencsére a nejemnek is ugyan ilyen telefonja van, így vittem összehasonlítás képen.) Megmutattam a hölgynek, hogy ő is lássa, itt valami nem kerek, és most már az az érzésem, hogy át akarnak vágni. Bevette ismét!! Nem sokkal később jött egy telefon, hogy elnézést kérnek, de csak ilyen UTÁNGYÁRTOTT kijelzőjük van!( hát WTF? ha nem szúrom ki, akkor átb@sznak magyarul). Természetesen nem fogadtam el, kértem, hogy legyen erre megoldás. Azt mondták, hogy visszaküldik valahová és kap egy vadi új kijelzőt ami eredeti. Most ott tartunk, hogy több mint 1 hó eltelt és felhívtam őket, természetesen még nincs kész és nem is tudják a szervizelés meddig tart még el!! Van egy szervizes ismerősöm, ő azt mondta, hogy ha 1 hónap után sem sikerült kijavítani a készüléket kérhetem a csereútalanyt. Ezt el is mondtam nekik, azt mondták ez tényleg így van, de mivel nem ők forgalmazták, ők csak javítanak nem tudnak mit tenni, várjak.(józan parasztésszel belegondolva, ha a javítását átvették a jemina gsm-től, akkor a vele járó herce hurcát is, ha ilyen adódik??!!) Ezután megpróbáltam felhívni a jemila gsm-et, hiába szünt meg, hátha alapon. Ki csörgött.... A vonal másik végén lévő hölgy elmondta, hogy szánja, bánja de nem tud mit tenni, mert a bolt megszűnt, ő is csak egy szervizes, de ő is a xiami szervízbe küldött volna amúgy is, tehát jó helyen van a telefonon. Most ilyenkor mi van? A telefonomról hír nincs, csereutalvány az ablakban... Mit tehetek? válaszokat köszi! :W :W

    [ Szerkesztve ]

  • amdboy

    senior tag

    válasz Dr. Venkman #26325 üzenetére

    Sziasztok. Kiváncsi lennék a véleményetekre. Tavaly decemberben a kialányom kapott egy JBl vezeték nélküli fülhallgatót ajándékba egy Miskolci rokontól. Ez a füles 2x elromlott és most csereutalványt kaptunk. A csereutalványon ez áll:

    A cserére jogosító igazolás kimondja a vonatkozó rendelkezések alapján, hogy 3 lehetőség közül választhatunk:
    1: A vásárló cserét kérhet azonos termékre
    2: A vásárló beszámítatthatja a vételárat más termék vásárlásakor
    3: A vételárat visszakérheti

    Felvettem a kapcsolatot az üzlettel és elmondtam nekik, hogy a 3.lehetősséggel élnénk és utalják vissza a teljes vételárat. A telefon másik végén az úr elmondta, hogy ilyen nincs és csak levásárolni tudjuk náluk Miskolcon. Elmondtam neki, hogy nyilván nem véletlen lett leírva az ami és lepecsetételve és szeretnénk ha visszavifezetnék, nem mellékesen Budapestiek vagyunk csak ezért nem mennénk le oda. Azt mondta pedig más megoldás nincs. Elküldtem nekik emailon is a papírt, válasz nem érkezett. 40 ezer ft-ról van szó, nem egy egetverő összeg de akkor is dühítő.. Megtehetik, hogy nem fizetik vissza? Köszi a válaszokat.

Új hozzászólás Aktív témák