Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Orc

    senior tag

    A segítségeteket szeretném kérni.
    Egy 19 hónapos Infocus 4805-ös kivetítőnek csapágyas lett a színtárcsája, elviselhetetlenül hangos lett, és néha hallani, ahogy a színtárcsa hozzáér valamihez. Elvittük a szervízbe(egy helyen van a bolt és a szervíz is), ahol korábban telefonon már közölték, hogy találkoztak már ilyen problémával és javítani fogják, de csak Hollandiában.A leadáskor kaptunk munkalapot és felvették az adatokat, valamint mondták, hogy kb. 30 nap lesz a javítás és majd hívnak. Türelmesen vártuk, 40 nap elteltével jött is a hívás, hogy mehetünk érte.
    Elmentem és közölték, hogy nem találtak hibát és csak olajozták a szintárcsát (gyanítom akkor találták ki ezt). Állítólag 3 órán át próbálták Hollandiában, de nem produkált hibát. Ekkor megkértem a szervizest, hogy kapcsoljuk be, meg is tettük és azonnal hallható volt, hogy visít és néha fűnyíró szerű hangot ad a kivetítő, a szervizes is elismerte, hogy ez így rossz és mechanikus hiba van, a szintárcsa hozzáér valamihez. Mondtam hogy kapnak még egy hetet, hogy kijavítsák a kivetítőt. Már eltelt majd két hét és semmi hír a projektorról(52 napja lett leadva), felhívtam a szervízt a mai nap , de semmit nem tudtak mondani, csak annyit, hogy talán Hollandiában van. Ideges lettem és közöltem velük, hogy holnap befáradok és visszakérem a teljes vételárat.
    Van jogom hozzá? Másik kivetítőt valószínű nem tudnak adni, mert már nem forgalmazzák a márkát. Mit tehetek most, egy napot sem akarok már várni.
    A választ előre is köszönöm.
    Üdv:
    Orc

    Kinyomom a szemed, eltöröm a lábad... aztán mehetsz amerre látsz!

  • Orc

    senior tag

    válasz net84 #585 üzenetére

    Az gondot jelenthet, hogy Kft és Kft közötti problémáról van szó, vagy cégekre is ugyanezek a szabályok vonatkoznak?

    Kinyomom a szemed, eltöröm a lábad... aztán mehetsz amerre látsz!

Új hozzászólás Aktív témák