Új hozzászólás Aktív témák

  • Wendelke

    senior tag

    Újfent jó tapasztalatom volt a Gearbest-tel. Kaptam egy hibás terméket, egy Boruit RJ - 02 fejlámpát. Már a sokadik volt, és eddig mindegyik jó volt. A kapcsoló, vagy a driver lehet a rossz, mert a kapcsoló megnyomására világít a lámpa, de nem marad bekapcsolva.

    Nyitottam ticketet, ahol leírtam, hogy nem működik a lámpa, a fenti hibajelenség van. Írtam nekik, hogy ha kell csinálok videót. Természetesen kérték, amit el is küldtem a supportnak, el is fogadták. Felajánlották a Pay Pal visszatérítést is, meg a wallet-et. A walletre persze gyorsabban térítenek mint a Pay Pal-ra :D , így a walletet választottam némi plusz ajándékpont fejében. Úgyis sűrűn vásárolok náluk.

    Az is pozitív volt , hogy napi szinten válaszoltak, tehát gyors volt az ügyintézés. Szóval nekem is volt pár problémám a Gearbest-tel, de eddig mindent meg sikerült oldani.

    "Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.

Új hozzászólás Aktív témák