Új hozzászólás Aktív témák

  • maate_toth

    csendes tag

    válasz havri1 #942 üzenetére

    POD van róla, hogy megkapta, és átvette a GB. (Ezt is nekem kellett bekérni a DPD-től, ami azért elég gáz...) Elsőre nem hívtak, és értesítést sem hagytak, így nem tudtam regisztrálni alternatív kiszállítási helyszínt. Próbáltam utána rögtön kérni egy délelőtti második kiszállítást, és a második szállítás napján kértem, hogy adják meg a futár telefonszámát, amit nem kaptam meg (mert harmadik fél vagyok), így nem tudtam egyeztetni, és 20 perccel az indulásom után hívott, de már nem tudtam visszafordulni, és nem is várt volna meg. Egy szállító cégnek nem az lenne az ideális, hogy kiszállítja a terméket, és mindenki boldog? Ehelyett még mindig itt e-mailezek össze-vissza. Egyik nap megegyezek a DPD-vel, hogy másnap kimegyek, a (számomra) világ végén lévő depójukba, és átveszem személyesen, de azért még aznap visszaküldik a feladónak, azzal az indokkal, hogy visszautasítottam. Nekem ez nem kerek, és egyáltalán nem profi. Értem én, hogy akár 2 napot is tölthettem volna itthon, hogy várjam a futárt... Munkahelyre nem rendelek ilyet, mert nem nézhetnek bele. Ha meg össze van törve jegyzőkönyv nélkül, megint a f*sz rossz oldalán állok.
    Egy percig sem gondoltam, hogy ez a szállítási gikszer a GB sara, nem tehetnek róla, hogy a DPD ennyire rugalmatlan. A probléma megoldásának a nehézsége, na az az ő saruk. (Én menjek a POD után, és társai)
    A $9-t elengedtem, hanem a maradék $67 a gond, azt milyen jogon nem térítenék vissza?

Új hozzászólás Aktív témák