Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maate_toth

    csendes tag

    Én is EU wh-ból rendeltem egy Chuwi tabletet, egész kulturált időben meg is érkezett Magyarországra a TN alapján. Mivel más időzóna szerint dolgozom, ezért itthon vagyok du. 1-ig. Hát, fogalmazzunk úgy, hogy a DPD nem feltétlenül alkalmas szállítási feladatok elvégzésére, a magyar ügyfélszolgálatot meg hagyjuk is... :((
    Rendelés: 08.24.
    09.01.: Elsőre a TN alapján 10 perccel az indulásom után jött a futár, hívás nuku (értesítőt sem hagyott). Másnap tovább maradtam itthon, akkor 20 perccel az indulásom után jött a hívás a futártól, mondtam, hogy nem vagyok otthon, de mindenképp hagyjon értesítőt, mert a kolléga elfelejtette, és azzal tudok a dpdcsomagom oldalon új napot/alternatív címet (pl. munkahelyet) regisztrálni. Hagyott is értesítőt, de azzal nem tudtam belépni az említett oldalon. 09.03.: délelőtt e-mailezek, telefonálok a DPD-vel, mondtam nekik, hogy jó, akkor pénteken (09.04.) átveszem a depóban, rendben. Erre jön a trackitonline e-mail, hogy 09.03 délután visszaküldték a feladónak azzal az indokkal, hogy a címzett visszautasította. WTF... :(
    09.04.: Hívom az ügyfélszolgálatot, hogy legyenek szívesek megmondani, hogy az ő oldalukon mi szerepel a megadott csomagszámnál. "Hááát, hogy ma átveszem." Mondtam nekik, hogy igen, ez lett volna a terv, de előző nap visszafordították, arra kaphatnék esetleg magyarázatot, hogy mégis miért? Hát ő nem tudja, de majd visszahív. Azóta is várom a hívást. A GB meg értetlenkedik, mert közben a visszáru megérkezett a feladóhoz, és a GB CS "debby" csak mutogatja a trackinget, hogy nézd, delivered... Itt tartunk most, azt hiszem lesz ezzel még pár kör... :W

    [ Szerkesztve ]

  • maate_toth

    csendes tag

    Tényleg valami gáz lehet a GB, DPD kombóval, vagy mindkettővel.
    Nekem a DPD elcseszte a kiszállítást, két próba után visszaküldték a feladónak. Nem úgy működnek sajnos, mint egy értelmes futárcég.
    2 héttel a visszaküldés után, majd' egy hónappal a rendelés után itt tartunk:
    $146 rendelésért szeretnék, hogy fizessek $70-t az újraküldésért vagy $70 refund a GB walletbe.
    Nem tudom mit gondolnak, és szerintem megfordult a fejükben, hogy én ezt el fogom fogadni. :DD
    Válaszoltam, hogy mivel nem valószínű, hogy még egyszer rendelek tőlük, ezért egy 100%-os paypal refundot tudok csak elfogadni. Meglátjuk, hogy Bess és a manager mire jutnak. Ha azt mondják, hogy nem, akkor érkezhet a Paypal rendet tenni.

  • maate_toth

    csendes tag

    válasz havri1 #940 üzenetére

    $9 EU Express szállítást fizettem, aztán kiderült, hogy ez DPD... :(

  • maate_toth

    csendes tag

    válasz havri1 #942 üzenetére

    POD van róla, hogy megkapta, és átvette a GB. (Ezt is nekem kellett bekérni a DPD-től, ami azért elég gáz...) Elsőre nem hívtak, és értesítést sem hagytak, így nem tudtam regisztrálni alternatív kiszállítási helyszínt. Próbáltam utána rögtön kérni egy délelőtti második kiszállítást, és a második szállítás napján kértem, hogy adják meg a futár telefonszámát, amit nem kaptam meg (mert harmadik fél vagyok), így nem tudtam egyeztetni, és 20 perccel az indulásom után hívott, de már nem tudtam visszafordulni, és nem is várt volna meg. Egy szállító cégnek nem az lenne az ideális, hogy kiszállítja a terméket, és mindenki boldog? Ehelyett még mindig itt e-mailezek össze-vissza. Egyik nap megegyezek a DPD-vel, hogy másnap kimegyek, a (számomra) világ végén lévő depójukba, és átveszem személyesen, de azért még aznap visszaküldik a feladónak, azzal az indokkal, hogy visszautasítottam. Nekem ez nem kerek, és egyáltalán nem profi. Értem én, hogy akár 2 napot is tölthettem volna itthon, hogy várjam a futárt... Munkahelyre nem rendelek ilyet, mert nem nézhetnek bele. Ha meg össze van törve jegyzőkönyv nélkül, megint a f*sz rossz oldalán állok.
    Egy percig sem gondoltam, hogy ez a szállítási gikszer a GB sara, nem tehetnek róla, hogy a DPD ennyire rugalmatlan. A probléma megoldásának a nehézsége, na az az ő saruk. (Én menjek a POD után, és társai)
    A $9-t elengedtem, hanem a maradék $67 a gond, azt milyen jogon nem térítenék vissza?

  • maate_toth

    csendes tag

    Nekem sem a javamra döntött a Paypal... :( Azt mondták ők is, mint a "Cleverbottal üzemelő" GB CS-esek, hogy ki van szállítva. Csak azt nem vették észre ők sem, hogy Amsterdam, NL az egy pár km-el, és néhány országgal van csak távolabb, mint Budapest, és a return to sender sem véletlenül van oda írva, így alakult a DPD rugalmatlanságának köszönhetően... (2 kiszállítási kísérlet után visszafordították, a DPD csak a második próbálkozás előtt hívott, akkor is, mikor már a ház előtt állt.) Lehet, hogy tényleg a 50% refund lesz az egyetlen ajánlat, ami valamennyit visszahoz, kicsit már unom, hogy olyan emberek ülnek a CS-en, akik látszólag nincsenek tisztában a helyzettel, dobálják a sablon válaszokat, és írkálják, hogy kérdezzem a szomszédot, meg a postát, de jól végzik a dolgukat, teljesen elment a kedvem attól, hogy visszaszerezzem a kifizetett $145-t.

    [ Szerkesztve ]

  • maate_toth

    csendes tag

    válasz Outlander #2075 üzenetére

    Körülbelül 3x beszéltem a központtal, a DPD szerint a futárnak nem kötelessége felhívni, a számát meg nem adják ki. De köszönöm a segítséget. ;) A cégnél nem bonthatják ki a csomagot, így azért nem küldettem oda, mert nem reggeltől dolgozom, itthon vagyok 1-ig, és más futárcéggel nem volt probléma, hogy kb. eddig meghozzák a rendelt csomagot. Én átvettem volna, ha a kedves DPD nem küldte volna vissza a feladónak azon a napon, amelyiken jeleztem nekik, hogy másnap átveszem a depóban, és ezt ők odaírták a csomaghoz, mert másnap az Üf ezt mondta, hogy az ő oldalukon ez látszik, hogy átvenném, csak már valahol van a csomagom, úton Hollandiába.
    Szerinted az normális, hogy bukom a pénzem, mert két alkalommal nem tudtam átvenni a csomagot, amiről, ha trackitonline nem figyelmeztet, azt sem tudom mikor próbálják kiszállítani egy kb. 8 órás időablakban, és a második kiszállítás utáni másnap visszaküldik a feladónak? :F
    Azért abban azt hiszem megegyezhetünk, hogy ahhoz már van köze a GB-nek, hogy letagadják, hogy visszaérkezett a csomag, holott aláírt POD van róla...

    [ Szerkesztve ]

  • maate_toth

    csendes tag

    válasz Outlander #2110 üzenetére

    Akkor valamit tényleg félreértettél...
    Aug. 24.: A rendelés elindul.
    Szept. 1&2.: Kiszállítási kísérletek. (Elsőnél se hívás, se értesítő, második előtt próbáltam elkérni a futár számát, vagy hívjon fel, hogy egyeztessünk, a számát nem adták ki, a futár pedig akkor hívott, mikor a ház előtt állt, és már senki nem volt otthon, mondtam neki, hogy akkor Szept 3 vagy 4 megyek a depóba, és átveszem). Sajnos nem tudtam egész nap a futárt várni...
    Szept 3: Telefonon és e-mailben is jeleztem, hogy Szept 4-én átveszem a depóban. Szept. 3 délutánján a DPD visszaküldte a csomagot a feladónak. (Este jött a trackitonline értesítő, hogy return)
    Szept. 4.: DPD hívása, jóváhagyják, hogy tényleg visszaküldték, de nem tudják, hogy miért, mert az volt a csomaghoz írva, hogy én átveszem. (Visszahívást ígértek ezzel kapcsolatban, azóta hívnak...)Ticket nyitása a GB-nél.
    Szept. 8.: DPD leteszi a csomagot az Orange Post NLnél, valószínűleg ahova érkezett a csomag UK-ből/Kínából. (Aláírt Proof of Delivery alapján)
    Szept. 23.: Orange Post NL felhívása, telefonon és e-mailben is jóváhagyják, hogy továbbküldték a feladónak.
    Szept. 29.: Mikor meguntam, hogy nem megy semerre az ügy, és dobálják az 50% refundot, Paypal dispute eszkalálása. (A problémát részletesen leírva, biccs fákoffot kihagyva)
    Okt. 5.: GB dobja a PP-nak a trackinget.
    Oct. 13.: A Paypal sikeresen deliverednek nyilvánítja a csomagot, ami a tracking szerint returnként, Amszterdamba lett kiszállítva, több, mint egy hónapja. Case lezárva. Nekem meg a "legjobb" ajánlat a "meg nem kapott" csomagra egy 50%-os GB wallet refund...

    Bocs a részletesség miatt, csak a tényszerűség kedvéért írtam mindent. Úgy gondolom elég türelmes voltam...

    [ Szerkesztve ]

  • maate_toth

    csendes tag

    Előzmény
    A negatív tapasztalat folytatása:
    Miután a Paypal elkaszált, utána sikerült lebeszélni, hogy a rendelés 70%-át visszafizetik GB Walletre, így majd' $100-t visszakaptam, meg egy kis pontmennyiséget hozzácsaptak pluszban, ugyan $46-ot buktam, de végülis így is jobb, mintha buktam volna az egészet.

    Teljesen pozitív, új tapasztalat:
    11-09: Rendelés szintén EU wareből, fizetős shipping (kb. $3 volt) + biztosítás, az előbbiekből tanulva. :)
    11-11: Hurrá, él a DHL-es TN (és nem DPD! :K ), és nem érintett az EU ware out of stock, amit 11-10-én láttam, szerencsém volt, jó időben rendeltem.
    11-12: Átveszem a csomagot, vége a történetnek. Sokkal jobb ezt írni, és kicsit vissza is jött a bizalom a GB felé. :C :R

  • maate_toth

    csendes tag

    válasz Krissz5435 #4601 üzenetére

    Múlt vasárnap rendeltem egy Advanced Redmi Note 2-t az EU warehouseból, mondjuk akkor $159 volt a fehér Advanced.
    1) Ha jól tudom, kicsit magasabb Soc és CPU órajel a különbség a kettő között az Advanced javára.
    2) Nincs egyik sem.
    3) Ez egy jó kérdés, sosem próbálkoztam ilyennel.
    4) Dispatch:Ships within 1-2 business days, ha erre gondolsz, akkor ez a feladás ideje a rendeléstől. Nekem legutóbb a drágábbik (DHL + kb. $13) szállítással rendeléstől számítva 4 munkanap alatt itt volt, egy korábbi rendelés pedig az olcsóbb, vagy ingyenes szállítással 6 munkanap alatt.

  • maate_toth

    csendes tag

    Friss rendelés tapasztalatai:
    Egy Li-Ning - Xiaomi futócipőt rendeltem a GB-ről március 29-én.
    Először azt hittem, hogy megint gáz lesz, mert még április 8-án sem volt shipped out a státusz, így nyitottam egy ticketet, hogy ez a feladás a 3-5 napnál kicsit tovább tart. Jött is a válasz szinte azonnal, ja, a cipő a rendelt színben és méretben nincs raktáron, és nem is tudják mikor lesz. Ápr. 14-én eljutottunk addig, hogy van más színben, a rendelt méretben, szerencsére olyan, ami a második lehetőség lett volna, ha nincs az általam rendelt színben. Rámondtam az "áment", 15-én shipped, ma pedig csengetett vele a postás. (Belga posta, YT trackinggel). Szóval gyorsan befutott a rendelés végül. :) :C Fejlődik a support is. :)

Új hozzászólás Aktív témák