Új hozzászólás Aktív témák

  • maate_toth

    csendes tag

    Én is EU wh-ból rendeltem egy Chuwi tabletet, egész kulturált időben meg is érkezett Magyarországra a TN alapján. Mivel más időzóna szerint dolgozom, ezért itthon vagyok du. 1-ig. Hát, fogalmazzunk úgy, hogy a DPD nem feltétlenül alkalmas szállítási feladatok elvégzésére, a magyar ügyfélszolgálatot meg hagyjuk is... :((
    Rendelés: 08.24.
    09.01.: Elsőre a TN alapján 10 perccel az indulásom után jött a futár, hívás nuku (értesítőt sem hagyott). Másnap tovább maradtam itthon, akkor 20 perccel az indulásom után jött a hívás a futártól, mondtam, hogy nem vagyok otthon, de mindenképp hagyjon értesítőt, mert a kolléga elfelejtette, és azzal tudok a dpdcsomagom oldalon új napot/alternatív címet (pl. munkahelyet) regisztrálni. Hagyott is értesítőt, de azzal nem tudtam belépni az említett oldalon. 09.03.: délelőtt e-mailezek, telefonálok a DPD-vel, mondtam nekik, hogy jó, akkor pénteken (09.04.) átveszem a depóban, rendben. Erre jön a trackitonline e-mail, hogy 09.03 délután visszaküldték a feladónak azzal az indokkal, hogy a címzett visszautasította. WTF... :(
    09.04.: Hívom az ügyfélszolgálatot, hogy legyenek szívesek megmondani, hogy az ő oldalukon mi szerepel a megadott csomagszámnál. "Hááát, hogy ma átveszem." Mondtam nekik, hogy igen, ez lett volna a terv, de előző nap visszafordították, arra kaphatnék esetleg magyarázatot, hogy mégis miért? Hát ő nem tudja, de majd visszahív. Azóta is várom a hívást. A GB meg értetlenkedik, mert közben a visszáru megérkezett a feladóhoz, és a GB CS "debby" csak mutogatja a trackinget, hogy nézd, delivered... Itt tartunk most, azt hiszem lesz ezzel még pár kör... :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák