-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kokii
tag
válasz Silent77 #30587 üzenetére
DHL (HQ), de ezt kaptam válaszul az insuranceról, mivel invoice alapból nem volt csatolva és nem bírtam küldeni a DHL-nek és el kellett kérnem.
"We can't tell you if it's going to cover this fee, you have to show us the bill."
De ez gyanítom kb annyit jelent, h ha ~2$ körül van akkor lehet kifizetik. -
imis
senior tag
válasz Silent77 #30631 üzenetére
Silent77, ezt pl sosem adták fel, kis kínai elismerte mégis működő track: RX728783580CN
sambenez, Nem türelem kérdése, megkérdezem, hogy van raktáron aztán megrendelem, kifizetem és két nap múlva már nincs raktáron. utána rákérdezek, hogy mikor küldik? a válasz, hogy néhány nap, 2 hét után újra kérdezem, akkor még két hetet mond, aztán inkább visszafizették.
Türelmes vagyok csak nem hülye, nem szeretem ha becsapnak,
Nem gondolnám erénynek (meg türelemnek sem), hogy ha Te csak két hónap után akarod észrevenni, hogy átvágtak.[ Szerkesztve ]
-
imis
senior tag
válasz Silent77 #30641 üzenetére
Nos van némi tapasztalatom a kínai ill. külföldi rendelések területén, azt is tudom, hogy a track ismeretében nem vagy mindent tudás birtokában.
Az , hogy becsukod a szemed és csak a 30. napon nézed meg a track-et a te hülyeséged, én általában követem és így látom a rendellenes dolgokat és időben lépek.
Nos a levélre furcsa reakció jött: a track-et már nem ismeri fel a 1tracking.net(!!!), és a levélben arra hivatkoznak, hogy lehet nem jó a címzés.
De a ha nem jó (egyébként amit küldtek egyeztetésre az jó) akkor max rossz irányba indul a csomag, de akkor is elindul. (egyébként a GB-től már elég sok cucc jött nekem)
A jelen cucc , amit rendeltem hiánycikk, máshol nincs is raktáron és ezért kérdeztem rá és ha korrektek megírják, hogy éppen várják v. nem tudják mikor jön, de nem hazudják azt, hogy feladták a csomagot.Szóval, ha tényleg feladják, akkor van türelmem kivárni, mert tudom milyen rapszodikus a posta.
[ Szerkesztve ]
-
imis
senior tag
válasz Silent77 #30645 üzenetére
Ismersz Te engem? Egyébként meg a szomszédom a support
Itt minden 10. hozzászólásban felmerül a GB negatív hozzáállása a problémás ügyeikhez, hiszen ezért nyitottad a topicot. Mert persze ha nem merülnének fel kérdések, akkor minek tartana 30ezer felett a hozzászólások száma.
Az hogy négy-számjegyű rendelésed volt már, ami valahol 1000 és 9999 között, szép teljesítmény /ha igaz (sicc )/, de nem hiszem el, hogy sohasem futottál bele problémába.
Ha meg "Nálam nem volt még rendellenes dolog, biztos véletlen.", azaz nem volt problémád, akkor az "1-2 dologgal, amivel valószínűleg tisztában" vagy nem jelent egy széleskörű tapasztalatot, szemben azzal a sok hozzászólóval itt a topicban, akik már megbántak néhány üzletet a GB-n vagy másik webshopban.
Nekem ha azt mondja az eladó, hogy van raktáron és holnap feladja, akkor én egy hét múlva megkérdezem, hogy miért nem adta fel még. Ez ilyen egyszerű. Szaván fogom, ha egyszer megígérte, ez a vevő joga és nem az, hogy kusban legyen 2 hónapig. A postára adás és a szállítás két különböző dolog. A szállítást kivárom, az nem az eladón múlik.
Tudod vannak "tudatos vásárlók". -
imis
senior tag
válasz Silent77 #30648 üzenetére
Csak idézlek, csak idézlek... Király vagy!
(#30645) Silent77: "Nálam nem volt még rendellenes dolog, biztos véletlen."
kontra
(#30648) Silent77: "Nem mondtam, hogy nem volt egyáltalán problémám, sőt azt írtam mindenki futott már bele."
-------
(#30631) Silent77: "7 nap után minek kell irkálni áruld már el?"
kontra
(#30648) Silent77: "Ilyet se írt senki, hogy ne kérdezz rá ha 1 hét múlva nincs feladva! Én 3 nap után rákérdezek."
-
peterk
senior tag
válasz Silent77 #30705 üzenetére
Ez a pontos neve. "Registered Airmail". Gearbestről most rendelek először, de kínából számtalanszor rendeltem már (e-cigit, kütyüket, mindenfélét), és általában más site-okon is ugyanígy - Registered Airmail - hivják. Ez szokott lenni az ingyenes, kínai postás, légi szállításos szállítási mód. Felteszem itt is ezt jelentheti. Az eddigi rendeléseimnél ezek mindig követhető, tracking nr.-es rendelések voltak, és a helyes adatokat mutatták.
Csak azért kérdezem rá most, mert kb. fél éve nem rendeltem már Kínából, és hátha változott valami. Plusz, a gearbestről is először rendeltem kb. 1 hete. Ezért is olvastam bele ebbe a topicba (a gearbest miatt) és itt találkoztam ezzel a kamu szállítási ill. ragszám problémával először. Én sok éve rendelek Kínából - általában a Registered Airmail-el, a kínai postás repülőgépes szállítással - és meglepett, hogy ilyen gondok vanak/lehetnek, mert eddig nekem bármelyik site-on is bármit rendeltem, minden követhető volt és a "szokásos" 3-5 hét alatt meg is szokott érkezni a cucc.
[ Szerkesztve ]
Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!
-
Predator2
addikt
válasz Silent77 #30657 üzenetére
A honlapon nem kellene szerepelnie valahol, hogy újraküldték a terméket?
Szerinted/szerintetek valós a nyomon követési szám?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
nullpoint
senior tag
válasz Silent77 #30914 üzenetére
Ezért kérdeztem. Mindenhol cikkeznek hogy húha gearbest eu raktárból küld, mégis bármit nézek mindenhol CN meg HK van írva. Nem azért kérdezem mert mentálisan sérült vagyok és nem tudom megérteni a kapott információkat , hanem azért mert ellentmondásosak.......
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nokiae51
tag
válasz Silent77 #30970 üzenetére
Szia!
Igen, de az app Sarkába van MI felírat a sarokba..... + a xiaomi webshop is azt mondta, hogy ez hamisítvány....
Több ilyennel találkoztak már meg egyezésig hasonlít az eredetire,de nem az .....Írtam Gearbest-nek egy panaszlevelet..... ahol leírtam,hogy hamis terméket kaptam.... ők ezt nem cáfolták meg.... fotókat is küldtem....
2 nap után jött a válasz,hogy elnézést kérnek a kellemetlenségért,de fel ajánlanak 5 dollárt és tartsam meg a terméket....
Én mondtam,hogy 16 dollárt kérek , mert nagyon csalódott vagyokMa reggel kaptam egy újabb levelet amiben megírták,hogy rendben van részükről a 16 dolláros visszatérítés...
hova küldjék.... ennyi itt tartunk most !
ezzel szerintem elismerték azt, hogy hamisítványt küldtek..............
Üdv: The Flash
-
szabi__memo
nagyúr
-
imis
senior tag
válasz Silent77 #30994 üzenetére
Ez nekem a második kamerám. Az elsőt júniusban rendeltem, geekbuying utólag jött rá, hogy elfogyott, 1 hónapig hitegettek, aztán utalták vissza a pénzt. Reméltem a gearbesttől 3 hét alatt ideér és még lesz egy-két nyári panoráma képem, de tartok tőle, hogy megint csak a pénzemhez jutok.
-
chemand
tag
válasz Silent77 #30994 üzenetére
Az én csomagomnak is ez volt a státusza tegnap. Ma néztem a Posta alkalmazással és azt látom, hogy a mai nap "Célországban feldolgozva". Jól gondolom, hogy akkor már Magyarországra ért a küldemény? Ha minden jól megy akkor mikor lehet ebből kézbesítés? (elvileg vámolás nem lesz.)
-
imis
senior tag
-
KamuMazsola
őstag
válasz Silent77 #30989 üzenetére
Ma, azaz hétfőn hozta a postás a mi band 3-at. Mindösszesen 13 nap a megrendeléstől. Belga postával jött, RG953527076BE
Továbbra is elégedett vagyok, nem volt 6 ezer postával együtt.[ Szerkesztve ]
Üdv.: KamuMazsola
-
-
imis
senior tag
válasz Silent77 #31120 üzenetére
Én most keresgélek máshol, esetleg eu raktárban, mert már nem számítok rá, hogy megjön.
Aztán csak visszajön a pénzem.
A gondom, hogy már minden tartozék, amit utána rendeltem megjött, csak a kamera nem, és persze vége a nyárnak. Szóval egy kínai vásárlásnak ez most a rosszabbik változata lett. -
-
imis
senior tag
válasz Silent77 #31297 üzenetére
Persze mindenkinek más a vérmérséklete, de engem az bosszant fel ha mellébeszélnek és a gb ezt csinálja.
A 8-i feucht Neked sem jött meg még?
Tegnap azt írta paypalon a gb, hogy nézzem meg a tracket mert frissült, de persze nem igaz.
Ma meg ezt válaszolta (bár ticketen már állítólag 2 hete rákérdeztek a szállítóra):"Dear Valued Customer, Thank you for contacting us regarding your order. Kindly note the following: 1. There may be delay between scanning events and the website's updates. Once we have shipped the item, the tracking status will take a few days to be updated online by the shipper. Therefore, please hold on for a few more days and try again later. 2.Our staffs are contacting the shipping company for verifying the status of this package, and when they have any news will be the first time to note.Please wait patiently. If you have any further queries, please feel free to contact us. Best Regards, Amber_Deng GearBest Customer Service"
Magyarul az én olvasatomban: Nem csinálunk semmit, maradjon türelemmel és majd lesz valami.
-
viktorhu
veterán
válasz Silent77 #31307 üzenetére
Az az érdekes, hogy akik maguk akarnak ügyeskedni, és ha gond van, óvodásoknak tettetik magukat, hogy ők nem tudnak olvasni és az alapján felnőtt módon dönteni, ezért őket törvénnyel kell megvédeni saját maguktól, utána a másik felet nevezik csalónak oldalakon keresztül.
-
imis
senior tag
válasz Silent77 #31349 üzenetére
Valójában szerintem úgy értendő, hogy most ad 100 $-t és ha végleges az eltűnés akkor adják a többit.
Az igazi gond, hogy mindent megtesznek az időhúzásért, csak azt nem érzed, hogy keresnék a cuccot.Szerintem ezt a Feucht-os dolgot nem jól kezelik. Ebbe most sajnos belefutottam. Ha megjön a pénzem egy kört futok a bangoodon is
[ Szerkesztve ]
-
vittorio7
őstag
válasz Silent77 #31349 üzenetére
Beírtam a keresőbe a biztosítás szót, és visszaolvastam.
Pár hasonló, de nem egyértelmű esetet találtam:
[link]
[link]
[link]Erre pl. emlékeztem. [link]
Erre is emlékeztem, de ez egy bonyolult, komplikált eset:
"A saját bőrömön azt tapasztaltam, h a gerbestes biztosítás semmit nem ér. Másoknak vettem nagy értékben biztosítással kütyüket. [link]Évekre visszaolvasva ömlesztve döbbenetes, hogy milyen sok embernek tűnt el a csomagja biztosítás nélkül. És így csak csak 50 % kompenzációt ajánlottak a részükre.
Szépen látszódik az évek alatt, hogymiként változnak a vélemények a biztosításról. Sokan egyenesen nem is ajánlották:
[link]
[link]
[link]Érdekes lesz a 11.11-től kezdődő szezon. Mert lassan már olyanok is Kínából rendelnek, akik még "magyarul sem tudják helyesen leírni a nevüket". Lesz majd sírás, rívás, toporzékolás.
Ez meg egy frappáns válasz a végére. [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen