-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
imis
senior tag
Gearbestről rendeltem előszőr variáltak aztán jelezték, hogy elküldték a cuccot.
EU priority Line szállítással jön.
Kérdésem: míg nem ér Európába, addig nem látom a mozgását?a track ezt írja:
25.07.2018
18:07:00
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically -
imis
senior tag
válasz Silent77 #30631 üzenetére
Silent77, ezt pl sosem adták fel, kis kínai elismerte mégis működő track: RX728783580CN
sambenez, Nem türelem kérdése, megkérdezem, hogy van raktáron aztán megrendelem, kifizetem és két nap múlva már nincs raktáron. utána rákérdezek, hogy mikor küldik? a válasz, hogy néhány nap, 2 hét után újra kérdezem, akkor még két hetet mond, aztán inkább visszafizették.
Türelmes vagyok csak nem hülye, nem szeretem ha becsapnak,
Nem gondolnám erénynek (meg türelemnek sem), hogy ha Te csak két hónap után akarod észrevenni, hogy átvágtak.[ Szerkesztve ]
-
imis
senior tag
válasz Silent77 #30641 üzenetére
Nos van némi tapasztalatom a kínai ill. külföldi rendelések területén, azt is tudom, hogy a track ismeretében nem vagy mindent tudás birtokában.
Az , hogy becsukod a szemed és csak a 30. napon nézed meg a track-et a te hülyeséged, én általában követem és így látom a rendellenes dolgokat és időben lépek.
Nos a levélre furcsa reakció jött: a track-et már nem ismeri fel a 1tracking.net(!!!), és a levélben arra hivatkoznak, hogy lehet nem jó a címzés.
De a ha nem jó (egyébként amit küldtek egyeztetésre az jó) akkor max rossz irányba indul a csomag, de akkor is elindul. (egyébként a GB-től már elég sok cucc jött nekem)
A jelen cucc , amit rendeltem hiánycikk, máshol nincs is raktáron és ezért kérdeztem rá és ha korrektek megírják, hogy éppen várják v. nem tudják mikor jön, de nem hazudják azt, hogy feladták a csomagot.Szóval, ha tényleg feladják, akkor van türelmem kivárni, mert tudom milyen rapszodikus a posta.
[ Szerkesztve ]
-
imis
senior tag
válasz Silent77 #30645 üzenetére
Ismersz Te engem? Egyébként meg a szomszédom a support
Itt minden 10. hozzászólásban felmerül a GB negatív hozzáállása a problémás ügyeikhez, hiszen ezért nyitottad a topicot. Mert persze ha nem merülnének fel kérdések, akkor minek tartana 30ezer felett a hozzászólások száma.
Az hogy négy-számjegyű rendelésed volt már, ami valahol 1000 és 9999 között, szép teljesítmény /ha igaz (sicc )/, de nem hiszem el, hogy sohasem futottál bele problémába.
Ha meg "Nálam nem volt még rendellenes dolog, biztos véletlen.", azaz nem volt problémád, akkor az "1-2 dologgal, amivel valószínűleg tisztában" vagy nem jelent egy széleskörű tapasztalatot, szemben azzal a sok hozzászólóval itt a topicban, akik már megbántak néhány üzletet a GB-n vagy másik webshopban.
Nekem ha azt mondja az eladó, hogy van raktáron és holnap feladja, akkor én egy hét múlva megkérdezem, hogy miért nem adta fel még. Ez ilyen egyszerű. Szaván fogom, ha egyszer megígérte, ez a vevő joga és nem az, hogy kusban legyen 2 hónapig. A postára adás és a szállítás két különböző dolog. A szállítást kivárom, az nem az eladón múlik.
Tudod vannak "tudatos vásárlók". -
imis
senior tag
válasz Silent77 #30648 üzenetére
Csak idézlek, csak idézlek... Király vagy!
(#30645) Silent77: "Nálam nem volt még rendellenes dolog, biztos véletlen."
kontra
(#30648) Silent77: "Nem mondtam, hogy nem volt egyáltalán problémám, sőt azt írtam mindenki futott már bele."
-------
(#30631) Silent77: "7 nap után minek kell irkálni áruld már el?"
kontra
(#30648) Silent77: "Ilyet se írt senki, hogy ne kérdezz rá ha 1 hét múlva nincs feladva! Én 3 nap után rákérdezek."
-
-
imis
senior tag
Ez tulajdonképpen mit jelent? Elindult a németektől, vagy csak szeretne?
2018-08-08 12:32 Feucht, Germany,The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.posta.hu/tracking ) -
imis
senior tag
válasz Silent77 #30994 üzenetére
Ez nekem a második kamerám. Az elsőt júniusban rendeltem, geekbuying utólag jött rá, hogy elfogyott, 1 hónapig hitegettek, aztán utalták vissza a pénzt. Reméltem a gearbesttől 3 hét alatt ideér és még lesz egy-két nyári panoráma képem, de tartok tőle, hogy megint csak a pénzemhez jutok.
-
imis
senior tag
válasz indigo #31004 üzenetére
Munkanapban számolj!
Én 23-án rendeletem, azt írták 27-29 munkanap (szemben a rendeléskor feltüntetett 10-15-tel). 8-án áll a track jelenleg, de a legvalószínűbb, hogy a magyaroknál van és nem vették át még (itthon szeretik parkoltatni a csomagokat emberhiányra hivatkozva). Bár lehet, hogy a németeknél már eltűnt, ez a 2. verzió.
A kínai nem tehet egyikről sem.Én most kértem, udvariasan, hogy nézzenek utána hol járhat, mivel ők a küldők, de reklamációval majd az általuk megadott szállítási idő után fogok fellépni.
Egyébként Priority Line-nál 45-napig /naptári/ számol a a szállítási feltételeknél. Ez számomra azt jelenti, hogy a 45. nap után már nem játsszuk a "várok még" játékot. (biztosítás van + paypal így mehet a disput, mivel én egy türelmetlen ember vagyok )
Egyébként jártam már úgy, hogy visszafizették és később mégis megjött a cucc. Én ilyenkor jelezni szoktam a kínainak, aztán kifizetem, mert így korrekt.
[ Szerkesztve ]
-
imis
senior tag
válasz indigo #31014 üzenetére
Azzal csak jelezték nekem, hogy már elindult, szállítási infó:
Én úgy gondolom, amit ők leírnak, azt figyelembe veszem. Azaz ha nem 60 napot írnak, hanem 27-29 munkanapot (vagy 45 naptári), akkor azt kivárom, de utána mozduljon meg az ügy. Persze, ha a 45. napon azt írja a track, hogy Magyarországon, feldolgozás alatt, akkor nem kapkodok, várok egy kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
imis
senior tag
válasz walakyb #31019 üzenetére
Ezt a 60 napos dolgot sehol nem találom, honnan vetted?
de ezt pl. megtaláltam: If your tracking status has not been updated for over 1 week, please contact us through our Customer Service Center immediately and we will offer you further assistance.
( https://support.gearbest.com/faq/faq/detail?id=3530 ) -
imis
senior tag
Mivel rákérdeztem, hogy augusztus 8 óta áll a track, és hivatkoztam a faq-ban szereplő "1 week"-re, ezt a választ kaptam:
"We have contacted shipping company to check the issue for you, but we do not receive the result.
Once we receive the result, we will resolve your issue soon.
As a compensation, we can offer you 200 points on your GB account.
Please confirm that we can do it for you.
We are keen to help you in any way."Kíváncsi vagyok, hogy tényleg foglalkoznak-e a dologgal, vagy csak időhúzás része ez a "nyugtatgatás".
Annyit szerintem azért kinyomozhatnak, hogy a német posta leszállította a magyarnak, max. még a magyarok nem igazolták le az átvételt. -
imis
senior tag
-
imis
senior tag
Nos, mondanám, hogy igazad van, de
Júniusban rendeltem a geekbuyingról egy kamerát 67ezerért, de 1 hónap alatt nem sikerült feladniuk (mint kiderült nem volt és azóta sincs készleten)
azután megrendeltem a gearbesten júli 23-án, a megrendeléskor (feladásra 2 nap) szállításra 10-15 nap volt írva (nem 52) (később valamiért 27-29-et írtak). aug 8-án elvileg elindult hazánkba a németektől, azóta semmi infó (nekem a németektől 1 hét alatt mindig megjött a cucc).
Szerintem részemről az a korrekt, ha az eladó által megjelölt időpont után elvárom, hogy intézkedjen. Ez tulajdonképpen egy szerződés, amiben mindegyik félnek kötelezettsége van. Nekem, hogy fizessek, neki, hogy eljuttassa hozzám az általa meghatározott időre amiért fizettem.Tehát az 52. napon nem izgulni kell, mert az kifutott a megállapodott időből, hanem "rábeszélni" az eladót, hogy keletkezett némi feladata.
[ Szerkesztve ]
-
imis
senior tag
Valamikor 45 nap volt a határidő a PP-nál, így a 40 nap után indítottuk a vitát. Most nem tudom mennyire módosult ez.
GB persze nem igazán tehet a szállítási hibákról, de ezért fizetünk a biztosításért. Viszont joga van utánanézni a csomagja állapotának, ha már megrendel a szállítónál egy szolgáltatást.
Jelen esetben a dhl tudja, hogy a 421-es szállítmánnyal küldte tovább, így azt is, hogy a csomag éppen hol van, mikor adta át a postának. Azt is tudja, hogy nem sikerült átadni, mert elveszett. Nekik nem a kifelé mutató track az infójuk.
Tudja melyik szállítmánnyal küldi és azt mikor tette le valahol. Onnan a posta tudja mikor vette át és rakta le az udvarra és úgy dönt, hogy majd két hét múlva dolgozza fel. Te csak azt látod, hogy nem történik semmi és vársz 60 napot hogy megtud, hogy nem is fog, de a posta már tudta a 421-es szállítmány lerakásakor, hogy hiányzik az a csomag. (ilyen a track infóban soha sincs, hogy nem érkezett meg a csomag, pedig a szállítmány listáján fel van tüntetve) Szóval ha elveszett, azt mindenki lesz@rja, " te csak várj, míg ...)Nos, ha a GB keresi a csomagot, akkor ezt kideríthetik, de ha nem. Te 60-180 nap múlva megkezdheted a pénzed utáni futást, ami csak, mondom csak a te érdeked (főleg ha biztosításod sincs), valójában mindenki lesz@r.
/megj., dolgoztam postafeldolgozó üzemben, mint rovatoló
-
imis
senior tag
válasz KamuMazsola #31055 üzenetére
Ne kóstolgass, nem most kezdtem és nem az első csomagom lenne, ami elveszett.
Lehet bután is kezelni a dolgot, hogy csak vársz a valamire v. a semmire. A te dolgod -
imis
senior tag
válasz BoYLeR84 #31061 üzenetére
Ticket!
"A fentiek miatt javasoljuk a feladóval felvenni a kapcsolatot, és megkérni, hogy a külföldi postaigazgatásnál, ahol a küldeményt feladta, indítsa el a hivatalos kerestetést."https://support.gearbest.com/faq/faq/detail?id=3530
"If your tracking status has not been updated for over 1 week, please contact us through our Customer Service Center immediately and we will offer you further assistance."
-
imis
senior tag
-
imis
senior tag
Utána keresgéltem a Feucht-ban elakadt csomagoknak. Az a tapasztalat, ha egy-két napon belül nem mozdul onnan a track, akkor már nem is fog. Az utóbbi években nagyon sok csomag tűnt el ott.
-
imis
senior tag
válasz Cristy #31094 üzenetére
Ha néhány napon belül nem mozdul,akkor csak etettek. Ilyen az időhúzás. A "jön csak nem frissítették" 40 napig az a legjobb esetben is valahol állt és "megtalálták".
Jelezze valaki, akinek Feucht-ban állt 20 napig csomagja és mégis megérkezett. Kíváncsi lennék volt-e ilyen."Indítottak keresést,GB szerint úton van,csak volt valami fennakadás.Az mondjuk nekem is feltűnt,40 napja van Feucht-ban.Na szóval úgy néz ki,hogy jön,csak nem frissítették a követését."
-
imis
senior tag
válasz Cristy #31116 üzenetére
Nekem a GB először azt írta, hogy rákérdezett a szállítóra, ha válaszol a szállító, jelentkeznek. Utána meg egyszerűen annyit írt, hogy 10 nap múlva keresem újra őket. Nekem ez kamuszagú. Szerintem úgy vannak vele, hogy nem erőltetik a keresést, az idő eldönti, hogy mi lesz a cuccal. (nekik mindegy, ráérnek) én meg már lemondtam róla találtam olyant, aki az újra küldött cuccal ugyanúgy járt (nekem 70ezer áll benne most )
A másik verzió, hogy ők reklamálnak az eltűnt cucc miatt, a szállító fizet nekik neked meg mivel nincs GB biztosításod így csak a felét fizetik vissza. Ez jó boltnak tűnik.(a DHL oldalán írja, ha számlával igazolja a feladó az értéket, eltűnés esetén fizet a dhl, és nem hiszem, hogy a GB olyan hülye, hogy bármit is biztosítás nélkül küldene ezen az útvonalon)
-
imis
senior tag
válasz Silent77 #31120 üzenetére
Én most keresgélek máshol, esetleg eu raktárban, mert már nem számítok rá, hogy megjön.
Aztán csak visszajön a pénzem.
A gondom, hogy már minden tartozék, amit utána rendeltem megjött, csak a kamera nem, és persze vége a nyárnak. Szóval egy kínai vásárlásnak ez most a rosszabbik változata lett. -
imis
senior tag
Nekem aug. 8-án akadt el a csomagom feucht-ban, a gb szept. 6-ig kért haladékot.
-
imis
senior tag
Eredetileg szeptember 23-at jelölte meg deadline-nak, de írtam neki, hogy az már nem oké, nálam a 45. nap már pp lesz, erre kérte a 6-át.
Bizti van, de már mindegy, küldje újra, megnézzük az, hogy mozog majd.Ma este már szept 6 lesz náluk, írok és kapnak rá 3 napot, aztán pp vita.
Szerintem tehetnek a problémáról, mert ők a feladók és a dhl oldalán is szerepel, hogy ha nem frissül a track, akkor jelezni kell és kivizsgálják. De ez a gb dolga és nem az, hogy 60 napig nem csinál semmit.
Egyébként konrétan hol ez a 60 nap, linkelje már valaki. -
imis
senior tag
válasz szmyky #31238 üzenetére
Szerintem ez nem annyira off. Legalább is azoknak akik érintettek.
A 60 napos deadline érvelést még mindig nem linkelte ide senki. Nincs is ilyen az "ászf"-ben.Az számomra egy nagy kérdés mi az alapja az 50-50%-os kockázatnak (te nem láttad a csomagot sem, mégis bevállalod rá), mi ebben a GB érdeke vagy az üzlete. Ha nem lenne érdeke, akkor mindenkinek felhívná a figyelmét piros betűvel a kockázatra és a biztosítás fontosságára. Azért feltűnően gyakori a csomagok eltűnése és az óvatlan vevő ezt nem is tudhatja.
Nekem az aliról rendelt cuccom nem mozdult 3 hét után, az eladó nem válaszolt, az ali meg rövid úton a teljes árat visszafizette. (nem 50%-t)
Azt kell mondjam amikor vásárolok valamit akkor nem azért fizetek, hogy a postásnak adják egy trackszám ellenében, hanem, hogy a kezembe eljuttassák, ez meg a bolt feladata. Az üzlet amikor létrejött ezt be is vállalta nem azzal a feltétellel: nem biztos, hogy megkapom. Azt a GB oldalán soha nem láttam, hogy mikor leokézom és fizetek, kiírná: Nem biztos sem a két hét szállítás, de az érkezés sem, mert a tapasztalat szerint 20% elveszik. (Na ha ilyent olvasnál, biztosan elgondolkodnál azon az egérműveleten, hogy biztosítás.) -
imis
senior tag
válasz cidalain #31241 üzenetére
unregistered/registered csomagok több mint 18%-a 45 napon túl érkezik, és majdnem ugyanekkora arányban van a priority line is. ezt nyilván vásárlói visszajelzések alapján rakják össze. és ha a csomagok kb egyötöde 45 nap után érkezik meg
Ezt konkrétan hol olvastad, mert ilyent nem találtam a GB oldalán. (20 % 45 nap után érkezik a priority line szállításnál)
Egy bolt attól megbízható, ha amit rendeltél pontosan leszállítja, abban a minőségben és úgy, ahogy azt ígérte.
Pl. prioriti line "7-15 business days"[ Szerkesztve ]
-
imis
senior tag
válasz cidalain #31248 üzenetére
Még egyszer kérdem, mert ott ilyen nincs írva, nézd meg jobban (meg sem említi, hogy 45 nap után):
"Ezt konkrétan hol olvastad, mert ilyent nem találtam a GB oldalán. (20 % 45 nap után érkezik a priority line szállításnál)"Tulajdonképpen sehol sincs leírva, hogy meddig kell várni. (mondjuk a dhl német oldalán azt írja, hogy a feladó, ha 14 nap után sem frissül a track, kezdeményezzen keresést. Na azért ezt elvárnám a GB-től.)
-
imis
senior tag
válasz cidalain #31250 üzenetére
Hónap elején azt írták a ticketben, hogy 6-án jelentkezzek és intézkednek. Hatodikán azt írták, hogy 23-án jelentkezzek és intézkednek.
"We would like to do our best to assist you.
Please contact us on September 6, 2018.
We are keen to help you in any way.
Best Regards
Grace_Mei"Nos a tegnapi ticket mellett indítottam a paypal vitát (a lényeg, hogy 30 napja áll Feuchtban a cucc, vagy a tracket hordozó boríték)
Ma két ellentétes választ kaptam a ticket-ben és a paypalon:
(tanulságképpen, hogy mennyire csak időhúzás, bármit is ígérnek /ez egy 220$-os vita/)Ticket:
Dear Imre,
Thank you for your valuable feedback.
We would like to do our best to assist you.
We have contacted shipping company to check it for you, but we do not receive any result.
As for a compensation,we can refund you 30 USD on your GB wallet.
Once we receive any result from shipping company, we will resolve your issue soon.
We are keen to help you in any way.
Best Regards
Grace_Mei
GearBest Customer Service
http://www.GearBest.com/Paypal:
Dear Valued Customer,
Thank you for contacting GearBest.
We shipped your parcel on July 25, 2018. Therefore your delivery deadline will expire on September 23,2018.
For the date of Sep.6,2018.It was because that we were contacting the shipping company and that was the date we received the result from them.
Your parcel is still within the deadline.
However a small percentage of orders can take between 1-2 months to arrive due to extreme weather conditions, public holidays and other extenuating circumstances. This is beyond our control and we kindly ask that you wait patiently for your order to arrive.
We will offer you a solution for your case once we reach this date.
Should you require additional assistance, please feel free to reply to this message directly.
Thank you for your patience.Best Regards,
Amber_Deng
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/Megjegyzem, egy kérdés motoszkál bennem megértve, hogy nem biztos, hogy a gb-n múlik a szállítás gyorsasága:
Ha akarna a gb, minden feucht elakadásnál 6 nap után indíthatna keresést (nem 60!), ugye a vevőkért mindent! Milyen érdeke van abban, hogy ezt a helyzetet fenntartja. Lehet, hogy így jó neki ahogy van?
"Wenn sich der Sendungsstatus seit mehr als 6 Arbeitstagen nicht mehr verändert hat, können Sie im DHL Geschäftskundenportal eine Nachforschung beauftragen. " -
imis
senior tag
Azt még hozzátenném, hogy az egész vásárlás furcsán indult.
A megrendelés utáni napon megugrott két hétre a várható szállítás indítása, (2 nappal később már 3 hét).
Erre rákérdeztem, hogy az enyém még elindul-e a tegnapi szerint (volt-e készleten) egy kis mellébeszélés után rákérdeztek, hogy éppen van és küldhetik-e. Nos a track szerint egy hét múlva indult el valami.
Nekem kicsit furcsa volt.
Egyébként sok helyen kerestem, de készlethiány volt mindenhol.
Előzmény, hogy a geeken megrendeltem és egy hét után kiderült, hogy nincs készleten. 1 hónapig játszották, hogy a következő héten küldik. (Ezek után nekem is minden gyanús minden. Miért jó a gb-nek a 60 nap, szemben azzal, hogy akár tracking akadásnál rákérdezzenek a szállítóra, inkább veszve hagyni az értéket? -
imis
senior tag
Paypal vitában ma azt írta a gearbest, nézzem meg, szeptember 7-én frissült a track. Persze hogy nem.
-
imis
senior tag
Én is így gondolom, de itt a topicban nagyon megoszlanak a vélemények. Az is világos számomra, hogy aki még nem futott bele problémába, az agyon dicséri a gb-t. Valójában ha gond van, nyomják a szokásos szöveget és húzzák az időt.
Paypalon hogyan tudom jelezni, hogy a PP lépjen, mert nincs értelme tovább a beszélgetésnek?
Most behazudta a gb a pp-n, hogy megmozdult a track így várjunk tovább. -
imis
senior tag
válasz Silent77 #31297 üzenetére
Persze mindenkinek más a vérmérséklete, de engem az bosszant fel ha mellébeszélnek és a gb ezt csinálja.
A 8-i feucht Neked sem jött meg még?
Tegnap azt írta paypalon a gb, hogy nézzem meg a tracket mert frissült, de persze nem igaz.
Ma meg ezt válaszolta (bár ticketen már állítólag 2 hete rákérdeztek a szállítóra):"Dear Valued Customer, Thank you for contacting us regarding your order. Kindly note the following: 1. There may be delay between scanning events and the website's updates. Once we have shipped the item, the tracking status will take a few days to be updated online by the shipper. Therefore, please hold on for a few more days and try again later. 2.Our staffs are contacting the shipping company for verifying the status of this package, and when they have any news will be the first time to note.Please wait patiently. If you have any further queries, please feel free to contact us. Best Regards, Amber_Deng GearBest Customer Service"
Magyarul az én olvasatomban: Nem csinálunk semmit, maradjon türelemmel és majd lesz valami.
-
imis
senior tag
A ferihegyi csomagokról volt szó a mai "Heti Napló Sváby Andrással" az atv-n. Látványosan sok csomag érkezik.
https://www.facebook.com/hetinaplo/videos/1992724334352614/
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen processzort vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen