Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • arnyekxxx

    veterán

    válasz Goose-T #45598 üzenetére

    Én ez alapján továbbra is azt gondolom, hogy az ur22 felvételen jobb basszusgitárhang van. Az m-audio tényleg elég értékelhetetlen de a steinberg olyan egészségesen szól, hogy öröm hallgatni. Ráadásul mindez erősen izlés meg stílus kérdése, van aki a preckón is letekert hangszinporival játszik mert csak a lüktetés kell neki, más meg a letekeri a mélyet és maxra a magast mert az a lényeg neki, hogy csattogjon.

    És akkor most véleményezzük a világ egyik legismertebb basszusgitártémájának soundját :)

    https://www.youtube.com/watch?v=Wz_DNrKVrQ8

  • válasz Goose-T #45598 üzenetére

    Na majd este nekifutok otthonról, köszi a mintákat.

    Perpill egy Zoom U-44-em van, ez kb melyikkel van pariban, az m-audio-val?

    re: studio monitor hangszórók hogy szólnak clarett-el
    Ehhez mondjuk kell motyó is, egyelőre nekem csak valami vicc Behringer-em van amit tervezek lecserélni egy öreg stereo hi-fi rendszerre. Szóval nem hiszem, hogy én kihallanám annyira a különbséget. Ha lenne valami jó pár hangdobozom, krk vagy valami komoly darab, akkor lehet úgy lenne értelme.
    Az a baj, hogy nem tudom mit akarok én sem. Ezért kérdezek, hogy letisztázódjanak a dolgok.

    Pl, azon agyalok mi lenne ha egyszerűen csak kivágnám az öreg Zoom G3-at és tennék a helyébe egy modern multit amiben normális cab/amp sim van, akkor nem kellene marháskodni a hangkártyával. Perpill melyik adja a legtermészetesebb hangzást, HeadRush gigborad-al van valakinek tapasztalata? Ha azzal ki tudnám váltani a TH-U, Amplitube és egyéb VST-ket akkor lehet egyszerűbb lenne arra váltani. Teljesen el vagyok veszve. A lényeg, hogy szarul szól a cucc, ami jól szól az a TH-U meg az Amplitube. Ha azokkal variálnék hosszútávon akkor a Clarett lehetne az opció, ha nem, akkor a multi effekt.
    :B

    Mos mé, hánem? De! Vagy nem...

  • Moleman

    addikt

    válasz Goose-T #45598 üzenetére

    Köszi! Hála istennek nem nagyon hallok különbséget a Steinberg és a Clarett között, pedig fülessel hallgattam a Steinbergen át. :D Egy magas frekvenciás sípolás van a steinberges felvételen, de az nem hiszem, hogy az interface hibája, amúgy nagyon jól szól szerintem az is.
    Nekem csak annyi hiányzik az UR22-ből, hogy nem tudja a saját kimenetét felvenni, nincs loopback. Az mk2-ben hiába van, az is használhatatlan, mert közben blokkolja a bemeneteket, nekem meg közben kéne. Az UR44 meg mindig is túl drága volt. :DDD

    Megnéztem a titán satukat, de a gitár beszerzési árához képest jelentős összeg volt, úgyhogy inkább rendeltem simát. :D Tremolókarral együtt megállt 1800 ft-ban.
    Addig meg feltettem egy másik gitár fekete szerelékeit, aránylag jól működik. Most puruttya Orphee 11-50 van rajta, nem igazán a stabilitásáról híres, anno a Gibson nem is működött vele rendesen, csörgött-csattogott, túl kicsi a feszítése. Itt a tremolóval utána tudtam menni, de majd szerzek rá minőségibb 11-49 és 11-52 szettet, meglátjuk melyik lesz jobb drop C-re. Magamat ismerve valószínű a 11-52 sodrott G-vel.
    A KX5-ön H standardre 12-56-ot használok, azt drop C-re nem is mertem felhúzni, már nagyon feszült.

    A CST-24T-t buktam, ma reggelre már le is vették a hirdetést. :(

Új hozzászólás Aktív témák