-
Fototrend
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Taz032x
újonc
Sziasztok, felvennetek legyszives PHHU crew ba?
A nick nevem taz032. Köszi. -
wrongduke
aktív tag
Sziasztok!
Kelecar, Kiskokó köszönöm az útbaigazítást, szavaztam.
Ahhoz a témához, hogy milyen session-be kéne menjen a dolog én azt mondanám, hogy crew only és biztonsági csapattal. Én szívesen vállalok ilyet, nem sok hardverhez van hozzáférésem, de ami van azzal segítek.
A demokrácia pedig egy életképtelen dolog, hosszú távon tarthatatlan. Mindenképp szükség lenne egy döntéshozó csapatra (alkotmányos diktatúra ), valamint a nevezés feltétele a crew tagság.
Teljesen egyetértek, hogy ez kitolás azokkal akik normálisak, de nem tagok, viszont valahogy szűrni kell a népet. Továbbá azt is kilátásba helyezném ha működik, aki sokadik (kb 3) felszólításra sem nyugszik le, azt a crew-ból is repíteni. Nekem is van mikor elgurul a gyógyszerem, de erre megvannak a megfelelő helyek... Alapvető inteligencia. Mivel én sem az adott autóval voltam, többnyire a sor végére álltam be elengedve a felvonulókat. Mondjuk a laggos eberek miatt koccantam párral. Hátulról látva mik mentek... Nyílván nem akarok spártai reformokat bevezetni, remélem ezzel ébresztettem néhány gondolatot."A tigris az mindig egy jellem, sőt, jellem és tigris az egy!" Discord: wrongduke#6214
-
-
Daw93
senior tag
válasz Kiskokó #48059 üzenetére
Hát, szerintem az A7-es formája hátul még mindig iszonyat rusnya. Mintha a tervező nem tudta volna eldönteni, hogy hatchback, sedan, vagy kombi legyen, így mindegyik lett Az Audi szép autókat gyárt (a 80ast ne vegyük ide ), de én ezt a helyükben letagadnám.
GTA Online: Daweee93
-
wrongduke
aktív tag
válasz Mr.Csizmás #48060 üzenetére
Ha elment már mellette a villógós, akkor nem törődik az NPC mi van mellette, elindul. Marad a szlalom.
"A tigris az mindig egy jellem, sőt, jellem és tigris az egy!" Discord: wrongduke#6214
-
Egyébként rájöttem, hogy mi a baj a Infernus classic dizájnjával. A jól sikerült autók mind egy autónak a fő dizájnelemeit vették át és más autókét csak másodlagos helyeken (pl. oldalsó beömlők) használták fel így nem töri meg az összképet. Ha esetleg más autóról vesznek át főbb elemet, akkor azt olyan autóról veszik, aminek az adott része eredetileg is nagyon hasonlít az alap autóra.
Az Infernus classic alapja nagyon erősen egy Lamborghini Diablo, viszont egy elég erős helyen, az orrán és részben a motorháztetőn a Testarossa elemeit alkalmazzák, ami egyébként még kialakításra eléggé el is tér a Diabloétól. Ettől egy kicsit disszonáns lesz az egész dizájn. Ettől függetlenül nem rossz, de valahogy "nem az igazi" érzetet kelti.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz HussarF #48064 üzenetére
Vannak nagyon jó és nagyon rossz példák a márkátlanításra. A rossz szerintem kb. az összes új Aston Martin pl.: a Seven-70. A jók közé sorolható szerintem a Comet retro és az Elegy retro. És van egy halom középen, mint pl.: a carbonizzare (F12 / Zagato), amiben 2 autó fő jellemzői vannak, de összességében kellemes a hatása. Én inkább ide sorolnám az infernus classicot, főleg akkor, ha sötétebb színt választasz, mert akkor nem annyira feltűnő az első lökhárítón a légbeömlő.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz HussarF #48066 üzenetére
A motorháztető és első lökhárító szerintem borzasztóan néz ki. A motorháztetőnek az íve tipikusan Ferrari vonalakat visz, plusz az első lökhárító olyan, mintha össze lenne törve és jó 20 cm-rel hátrébb tolódott volna az eredeti helyétől. Egyszerűen szerintem nem adja ki szépen az ívet, ahogy az ajtók utáni sárvédő ív felső része sem.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz CactuS #48067 üzenetére
Akkor innentől ízlés kérdése, mert nekem a kedvenc kocsim mai napig is, baromi jól néz ki szerintem. Amúgy így a képeket megnézve sokkal több van benne a Berlinettából, mint eddig gondoltam. A oszloptól hátrafelé viszont egyértelműen AM One-77.
Ez a kocsi különlegesen jól van összerakva. Úgy van feleszkábálva az egész orra gyakorlatilag az F12-esről, hogy sosem ugrik be róla a Ferrari. Emlékszem, amikor először megláttam, egyből az ugrott be róla, hogy Aston Martin. Pedig nagy szerelmese vagyok az F12-esnek is, de mikor utánaolvastam és külön felhívták a figyelmemet rá, hogy az orr-beömlő az F12-ről van, csak azután tűnt fel. Most, hogy jobban megnéztem, még több is. Mégis az AM a domináns benne, valahogy teljesen az jön át. Szóval nem értünk egyet[ Szerkesztve ]
-
Triathlete
senior tag
válasz drachoHUN #48068 üzenetére
Csak egyetérteni tudok vele. Az eleje persze lehetne AM-esebb, viszont nekem ez a forma sem üti annyira a szemem mint az Infernus Classic. Ott nagyon erős a kontraszt ami sokkal jobban meglátszik a szögletes formáknál. Itt a kerek, ívelt vonalak elviszik a tekintetet, nem tűnnek ki ezek a geometriai "hibák". Az egyetlen amit én kifogásolnék ennél az autónál, hogy az első tengely előtti rész egy leheletnyit lehetne hosszabb. (:sóhaj: mikor jön már egy e-type könyörgöm!) A motorháztető meg ha jól emlékszem módosítható valami szolidabbra (nekem biztos nem ez van).
KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
válasz Triathlete #48070 üzenetére
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz HussarF #48069 üzenetére
Így van, ez ízlés kérdése, nekem is megvan valahol a 7-70, de nem használom, mert nem tudtam megbarátkozni az orrával. Az AMeknek nagyon szép orruk van, nem ennyire turcsi, ráadásul a nagy, egybe légbeömlő vízszintes krómozással az ő védjegyük (amit ugye később a Ford is koppintott). Pedig a hangjuk sem rossz a játékban. Egyébként nem értem, hogy miért esnek át néha ennyire a ló túloldalára. Ha az említett comet retro és elegy retro miatt nem piszkálják őket - pedig a porsche forma az elég egyedi -, akkor fölösleges ennyire összemosott autókat kihozniuk.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz Triathlete #48070 üzenetére
A gépháztető nem módosítható.
-
Segal
veterán
válasz CactuS #48072 üzenetére
En is igy vagyok ezzel az elejevel nem tudok megbaratkozni pedig a hangja jo.
Van az ellenpelda is. Anno egyszer a CEO ele Kele megerkezett a khamelion-al. Szerelem volt elso latasra (na nem Kele ) es gyorsan meg is vettem mert baromi jol nezett ki a kocsi aztan elindultam vele es jott a pofaraeses... hybrid. Semmi hangja sincs"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Kiskokó
veterán
Halló.
Egy érdekesség, már jó pár napja volt hogy egy ideje álltak az MC gyáraim. amikor végül is elakartam adni a fullos cuccokat.
Szóltam is pár tagnak, segítettek eladni.Nos amikor a kokó gyárba mentem eladást indítani, egy olyan érdekes dolog fogadott, hogy a teli árú megvolt de az előre vett teli supply lement 0-ra.
Beragadt a termelés valószínűleg és csak termelt és termelt... az eladás drágán 756K volt a végén bónuszokkal 785K-t zsebeltem be.Hátha valaki ki okoskodja mitől lehetett ez mint annó a másik BUG, aztán meg is oszthatná velünk!
Azóta nem csinálta. Nem tudom mitől lehetett. Ritkán adok el kb heti 1szer ha rászánom magam. Addig meg össze vissza veszem a Supply-t ahogy eszembe jut.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Segal
veterán
válasz ProgenXL #48078 üzenetére
Sokkal egyszerubb megoldas a fraps futtatasa a hatterbe.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
-
drachoHUN
senior tag
válasz HussarF #48085 üzenetére
Ez azért erősen a "vak is látja" kategória szerintem.
Más:
A Turismo Classic erősen fasza lett. Jól néz ki. Jó vezetni. Egy apró baj van vele, hogy nagyon veri a Sport Classic kategória többi járgányát. Mondjuk eddig is így volt, csak éppen a Stirling GT tette ezt.
Forza JUVE!!!
-
Kelecar
aktív tag
Jött valami update... Még nem tudom mi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Triathlete #48092 üzenetére
Azt hiszem, hogy verzió váltás nincs, így ide fogják beírni, hogy mit csináltak.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Kelecar
aktív tag
válasz Triathlete #48092 üzenetére
Igen, ezt meg tudom már erősíteni
-
válasz negyven2 #48095 üzenetére
Hogy? Én egyszer oda ejtőernyőztem, de nem találtam bejáratot. De majd megnézem még egyszer.
Más kérdés: Online-ban a metrónak nincs ajtaja? Tegnap bepattantam és akkor tűnt fel, hogy nincs ajtó, ami nyit és zár, csak az ajtókeret és kész. Ennyire fapados lett a metró a sztori mód óta?[ Szerkesztve ]
-
válasz Kelecar #48088 üzenetére
Egyébként pont tegnap volt szó ezekről a jól meg rosszul összeolvasztott kocsikról, de a sima Infernus... az valami borzalom. Átjön egyébként a kocsiról, hogy Lamborghini utánérzés, de nem egy jól átgondolt formaterv érzését nyújtja, hanem gyenge, kínai koppintásét.
A gta wiki szerint a Murciélago a fővonal benne, de igen erős szemüveget kell felvennie annak, aki azt bele akarja látni. Nem hasonlít rá. Kicsit olyan Ford GT 40 érzés van benne. Meg engem inkább arra emlékeztet, hogy így nézne ki egy Countach, ha lekerekítették volna az éleit. De a Murciélago-t nem tudom kinézni belőle.
Már ezt csak így azért írom, hogy akkor hogy is lehetne értelmezni a 10 év különbséget köztük, ha a simánál az sem egyértelmű, hogy milyen kocsi lenneDe mindjárt jön Puma K, hogy megmondja a tutit a fiktív autókról
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Elemzés Milyen vasat rakjak a GTA V alá?