Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kasa85

    őstag

    válasz Carrot007 #8462 üzenetére

    Aztán miután integráltunk Borgok leszünk :F :))

    Új,és régi játékokkal tarkítom oldalamat. További hűsölést : Károly. Gamer csatorna. https://www.youtube.com/channel/UCRG3FPVZBYZiqjzwmlTM8LA?sub_confirmation=1

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Carrot007 #8490 üzenetére

    A HT bug általános. Van rá egy patch, ami a négymagos prociknál lényegében megoldotta. A kétmagosokkal viszont még továbbra is vannak akadások. A patch egy nagyon egyszerű workaround. Annyit tesz, hogy az Intel processzorokon a szálakhoz rendelt erőforrásokat másképp kezeli. Ez négy magnál elég, mert van elég erőforrás (picit csökken azért a teljesítmény, de nem vészes). Két magnál már kevés. A teljes javítást a 2.1-es Frostbite 2 motor kapta meg, ami a MoH Warfighter alá került.

    (#8486) oliba: A DX10/10.1/11 már jó nekünk és nem jó lesz. Ha nem lenne DX11, akkor ugyanazt a grafikát, amit látsz egy DX11-es játékban a sebesség töredékével hozhatnád DX9 alatt. Ha ez nem jó, akkor nem tudom, hogy mi az ami előny egy új API-nál. Az, hogy nem csinálják meg a bonyolult effekteket DX9-ben pedig teljesen logikus. Minek tegyék meg, amikor nem lesz hardver, ami futtatni tudja őket. A lassulást innen érzed, mert az effekt csak DX11-ben van megírva. DX9-ben ki sem számolja. Így persze, hogy gyorsabb a DX9-es render.
    A grafika minősége az nem csak az API-tól függ, hanem a művészi munkától. Ellenben ennél is limitálóbb hatású a pénz. Erről egyre többet beszélnek a fejlesztők, hogy jönnek a kétszer erősebb hardvereke, de grafika minősége nem nő a kétszeresére. Ez abból ered, hogy attól, hogy a hardverek erősebbek még a kiadó nem ad sokszor annyi büdzsét a tartalomkreálásra.
    Ez most a legnagyobb téma a fejlesztőknél, hogy egyszerűbbé kell tenni a tartalomkreálást, mert a rendelkezésre álló pénzt hatékonyabban kell felhasználni. Erre jobb fejlesztőeszközöket használnak, illetve előkerültek az olyan dolgok, mint a ptex, a megatextúrázás illetve a procedurálisan generált tartalom lehetősége, vagy a tesszellálás vector displacement mappal. A lehetséges újítások (ptex, VDM) egy részére már van demó is. [link]

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Carrot007 #8500 üzenetére

    Nem hülye, csak totálisan rossz végkövetkeztetéseket von le. De lassan látom mi volt a baja. Lassú volt a hardvere.

    (#8501) TTomax: Nem kérek elnézést, csak megpróbálom elmagyarázni, hogy ez hogyan működik. Nem láthatsz akadást, ha nincs 16 ms fölött a frame idő. Értsd meg, hogy a monitorra nem kerül ki gyorsabban a kép. Ez fizikailag lehetetlen.

    Általánosan találtak 5-30%-ot a játékokban. Ez volt a cél. A másik kérdés, hogy hogyan oszlik el, de ez már a motortól függ.

    (#8503) kockaharcos: Erről beszélek, de mindegy. Ő a fejébe vette, hogy akadt és kész, és ezer százalék, hogy a hardverrel volt a baj, nem egy szoftverkörnyezeti probléma volt. Az adatok alapján viszont egy légy sem tudná megkülönböztetni, hogy melyik fut jobban.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák