-
Fototrend
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Carrot007 #8490 üzenetére
A HT bug általános. Van rá egy patch, ami a négymagos prociknál lényegében megoldotta. A kétmagosokkal viszont még továbbra is vannak akadások. A patch egy nagyon egyszerű workaround. Annyit tesz, hogy az Intel processzorokon a szálakhoz rendelt erőforrásokat másképp kezeli. Ez négy magnál elég, mert van elég erőforrás (picit csökken azért a teljesítmény, de nem vészes). Két magnál már kevés. A teljes javítást a 2.1-es Frostbite 2 motor kapta meg, ami a MoH Warfighter alá került.
(#8486) oliba: A DX10/10.1/11 már jó nekünk és nem jó lesz. Ha nem lenne DX11, akkor ugyanazt a grafikát, amit látsz egy DX11-es játékban a sebesség töredékével hozhatnád DX9 alatt. Ha ez nem jó, akkor nem tudom, hogy mi az ami előny egy új API-nál. Az, hogy nem csinálják meg a bonyolult effekteket DX9-ben pedig teljesen logikus. Minek tegyék meg, amikor nem lesz hardver, ami futtatni tudja őket. A lassulást innen érzed, mert az effekt csak DX11-ben van megírva. DX9-ben ki sem számolja. Így persze, hogy gyorsabb a DX9-es render.
A grafika minősége az nem csak az API-tól függ, hanem a művészi munkától. Ellenben ennél is limitálóbb hatású a pénz. Erről egyre többet beszélnek a fejlesztők, hogy jönnek a kétszer erősebb hardvereke, de grafika minősége nem nő a kétszeresére. Ez abból ered, hogy attól, hogy a hardverek erősebbek még a kiadó nem ad sokszor annyi büdzsét a tartalomkreálásra.
Ez most a legnagyobb téma a fejlesztőknél, hogy egyszerűbbé kell tenni a tartalomkreálást, mert a rendelkezésre álló pénzt hatékonyabban kell felhasználni. Erre jobb fejlesztőeszközöket használnak, illetve előkerültek az olyan dolgok, mint a ptex, a megatextúrázás illetve a procedurálisan generált tartalom lehetősége, vagy a tesszellálás vector displacement mappal. A lehetséges újítások (ptex, VDM) egy részére már van demó is. [link][ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Carrot007 #8500 üzenetére
Nem hülye, csak totálisan rossz végkövetkeztetéseket von le. De lassan látom mi volt a baja. Lassú volt a hardvere.
(#8501) TTomax: Nem kérek elnézést, csak megpróbálom elmagyarázni, hogy ez hogyan működik. Nem láthatsz akadást, ha nincs 16 ms fölött a frame idő. Értsd meg, hogy a monitorra nem kerül ki gyorsabban a kép. Ez fizikailag lehetetlen.
Általánosan találtak 5-30%-ot a játékokban. Ez volt a cél. A másik kérdés, hogy hogyan oszlik el, de ez már a motortól függ.
(#8503) kockaharcos: Erről beszélek, de mindegy. Ő a fejébe vette, hogy akadt és kész, és ezer százalék, hogy a hardverrel volt a baj, nem egy szoftverkörnyezeti probléma volt. Az adatok alapján viszont egy légy sem tudná megkülönböztetni, hogy melyik fut jobban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Palit GameRock RTX 3070ti 8gb
- KFA2 GeForce RTX 3070 EX LHR OC 8GB GDDR6 256bit
- EVGA RTX 3070 8GB GDDR6 FTW3 ULTRA GAMING Eladó! 125.000.-
- AIO Vízhűtéses NVIDIA RTX 2080 SUPER ?? Igen!! Igazi kuriózum eladó csak itt!! - Beszámítás: OK
- Keresek Sapphire Radeon RX 6950 XT / RX 6900 XT Toxic Limited Edition