-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #61395 üzenetére
A GY jó lenne, mert amúgy is az OMV-nél tankolok jellemzően, de 15" kellene a Lanciára és a Hondára is.
-
tboldi
nagyúr
Mindegy is, szerintem marad az eredeti elképzelés, a Vredi Quatrac, legalábbis az Ypsilon esetén. Nyúl után rendelem is meg.
A Jazz-zel fogalmam sincs, mi lesz, ha nem adjuk el, akkor is dilemma, hogy 2 külön garnitúra (+ 1 szett felni) vagy 4 évszakos legyen évi 20k km-nyi ingázásra.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #61415 üzenetére
Mondjuk az, igen. De jobb-e darabonként 16k Ft többletért a Quatracnál?
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #61418 üzenetére
Rosszul írtam, sorry. Az Automaxnál 32 a Quatrac és 44 a GY, szóval 4*12k a különbség.
Qru:
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #61423 üzenetére
Lehet, hogy annak magasabb a sebesség vagy terhelésindexe? Az Automaxnál csak 82H van, ami persze elég a Jazz-re.
Eltűnt pár hsz, má' megint miről maradtam le?
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #61521 üzenetére
Miért? A top fuel dragstereken is több gumi van, mint felni.
[link] -
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #61754 üzenetére
A Jazz-be szerintem 3 garnitúra is kényelmesen elfér a saját méretéből, a csomitartóba 4, és a hátsó ülőlapokat felhajtva oldalanként szintén 4-4 egymásra téve.
De a MiTo esetében én is apummal és a WagonR-rel cipeltettem a gumikat tavaly. Sőt az Ypsilonét is külön fogjuk vinni hamarosan, de csak azért, mert én akarom felszerelni az autóra otthon, most annyival könnyebb a dolgom, hogy másik felnire fog felkerülni az új abroncs, a MiTóval ezt nem tudtam megtenni egyetlen egy felniszettel.
-
tboldi
nagyúr
Megjöttek a Quatracok az Automaxtól, egy darab 0323-as és 3 db 0423-as DOT, jobban örültem volna a frissebbnek, de emiatt nem fogom visszaküldeni. Ja, és méd in hángöri.
-
tboldi
nagyúr
válasz simonjoe #61883 üzenetére
Én megtehetem, hogy ne nagyon figyeljek erre, a pici gumiméretű autóinkkal nemigen van variálási lehetőség, adott abroncsból jellemzően csak egyféle változat létezik, az meg általában meghaladja a gyári előírást, de minimum egyenértékű azzal.
Példa: a most vásárolt Quatracok 195/55R15-ben 85H-sak, és bár kivételesen létezik ebben a méretben jobb is (89V), az Ypsilonhoz pont a kisebbet írták elő Lanciáék, szóval nem kellett gondolkodnom.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Jelentem, Mosonmagyaróváron gumicsere 15-ös alufelnin + centrír 3500 Ft/db, azaz 14 rugót fizettem, a régi, elkopott abroncsok otthagyásáért nem kértek pénzt.
Ha autóra is kellett volna szerelni, nem tudom, mennyivel dobta volna meg a költséget. -
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #61945 üzenetére
Sokszor mondtam már, hogy itt az Ausztriába ingázók fizetésére vannak belőve az árak.
Tavaly 16500-at fizettem egy másik gumisnál a MiTo 17-es kerekeire, bár ott volt le és felszerelés is, de nem végeztek kifogástalan munkát.
Szerencsére a most elkészült Ypsilon (ill. Lybra) kerekekkel hibátlan munkát végzett a másik bagázs, annyi csak, hogy összetapogatták koszos kézzel a makulátlanra mosott felniket.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz ArthurShelby #61964 üzenetére
Ezek alapján már csak a sportos vezetési stílusom nem illik a képbe a 4évszakoshoz.
Szintén zenész, mégis CC2-vel nyomom.
-
tboldi
nagyúr
válasz ArthurShelby #61969 üzenetére
Én majdnem napra pontosan egyidős vagyok a Gangsta’s Paradise című Coolio dallal.
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #61975 üzenetére
Nekem egész jók a tapasztalataim a CC2-vel, de valószínű, hogy csak a MiTo ESP-je és “virtuális sperr-je” ügyes, ugyanis gyakran villog a visszajelzője.
Egy-egy bevállalósabb kanyarban enged egy kis slipet, de nem mászik el, jól irányítható marad.Gyanítom, ha egy normális sportgummancs lenne alatta, jóval kevesebbszer avatkozna bele.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Ez is mögvan.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #62003 üzenetére
Mindegy, ha már megvettem tavaly a CC2-ket, elhasználom.
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #62007 üzenetére
Tulajdonképpen nekem is ez kellene, habár én sóban is kénytelen vagyok használni az autót, de igazi tél már jó ideje nincs. Kb. három ujjamon meg tudom számolni, hányszor vettem fel a bundás cipőmet és a vastagabb kabátomat az előző szezonban.
A CC+-t nagyon szerettem a nyáriassága miatt, a CC2 már elmozdult téliesebb irányba, de az utóbbi 1 év alatt még erre sem volt panaszom igazából, bár nem bánnám, ha kevesebbszer kellene beleavatkoznia a VDC-nek*, főleg rajtoláskor.
Én icipici komfortnövelés miatt választottam 215-öt a 205 helyett, mert ugye az előbbi /45-je picivel magasabb oldalfalat jelent, mint az utóbbié. Szerencsére mindkettő jóváhagyott méret.
Habár az ültetőrugók miatt teljesen kitekert kormánynál gyengéden hozzáér a dobbetéthez a 215-ös, vizes időben mindig hallom manőverezés közben, ahogy nyiszorog, viszont száraz időben nincs hangja, pedig nyilván hozzáér akkor is.*Vehicle Dynamics Control - gyűjtőfogalom; az ABS, ESP, ASR, E-Q2 (fékezgetős kamusperr), kormányszög korrigálás, stb. összessége Alfa Romeóul
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #62009 üzenetére
A kormányszög korrekció hülyeség, rosszul emlékeztem, sorry. A DST-re gondoltam.
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #62012 üzenetére
Elfelejtettem válaszolni erre, bocsi.
Mondjuk ET-vel, pontosabban nyomtávszélesítőkkel lehetne variálni egy kicsit nálam, a gyári 17-es felnik még akkor sem lógnának ki a perem alól. Lehet, csupán 5-10 mm-rel kijjebb már nem is lenne semmi súrlódás.
De igazából nem zavar, a parkolást vagy megfordulást leszámítva nem szokott teljesen kitekerve lenni a kormány.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tobias88888 #62239 üzenetére
Fogjuk rá, hogy ezek is egy évesek, nyúl idején rendeltem és 1 darab 0323-ast, illetve 3 db 0423-ast kaptam. Mindegy, anyumnak a pici dízelre ez is jó.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tobias88888 #62271 üzenetére
Egy átlag MacPhersonon (gondolok itt a Mazdádra is) legfeljebb kerékösszetartást állítasz, annak a szögét meg nem befolyásolja a felni ET-je. Hátul még ennyit sem lehet jellemzően.
-
tboldi
nagyúr
válasz svedmalac #62295 üzenetére
Májusban egyéves lesz a CC2 a MiTón, én is gondoltam, hogy időszerű volna a felcserélés, csakhogy a csavarokra tettem díszkupakokat, a leszedőjük viszont eltört. A Lancián még megoldottam egy ablaktörlőkar lehúzóval, de az Alfa felnije más kialakítású, nem fér oda.
Ami eddig eszembe jutott, az a kőműves zsinór, vékony és erős, körbetekerem 2-3x a kupak peremén és lerántom. Majd alkalomadtán kipróbálom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Anime filmek és sorozatok
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Asztrofotózás
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen