-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #28459 üzenetére
Ez majdnem olyan, mint a Quadrexer2-k.
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #28459 üzenetére
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #28474 üzenetére
Nem láttam repedést rajta.
Profilmélység körbe 6,5 mm 23.000 km után, ami nyáron volt elől, az kicsit legyalultabbnak néz ki, mint amikor téli gumival mész nyáron, de nem olyan durván, csak jelzés értékűen.
Ahogy a teszteken is látszott, viszonylag kiegyensúlyozott abroncs, ellenben sehol sem kiváló, de azért legtöbbször elég a 140ps/220 Nm útra vitelében. -
Kornel
veterán
válasz Chereiose #28482 üzenetére
Kleber teszt: [link]
Ez az öregedés egy fikció, majd az élet megmutatja, hogy melyik hogy öregszik.
Km futás már inkább reálisan becsülhető az Autobild tesztek számszerűen is megadják a végén, hogy egy-egy abroncs hány km-t fut el.
Az tény, hogy a Nexen hamarabb fog ellopni, mint a Michelin, kérdés mennyit futsz egy évben.
-
Kornel
veterán
válasz tescodr #28617 üzenetére
Egy teszteken jól szereplő négyévszakos abroncsot nem ajánlotok, de egy Eco gumit bármikor szó nélkül felraktok, mert az évszaknak megfelelő...
Kicsivel fentebbi posztban a Point S noname téli gumit prémium gumi árban felrakja a gumis egész évre, de a Goodyear Vector 4Season gen2-ről lebeszéli, mert szar.Szerintem nem a felhasználókkal van a baj, hanem a gumisokkal, akik a megélhetésüket féltik ez esetben.
Miskolcra kellett hazamennem, hogy az új felnieimen átcseréltessem a gyári nyári gumikat Kleber quadrexer2-re, mert itt Budapesten évek alatt nem sikerül olyan gumiszervizt találni, akik karc nélkül megoldják ezt a "nehéz" feladatot. Nyilván nem akartam még újan tönkretenni a felniket.
Az ottani gumisom korrektül megmondta, hogy a CC-el és a Vector 4Season-el jó tapasztalok vannak, a Kleber akkor még elég új volt, azzal nem volt tapasztalata. Olcsó nem volt (8000), de karc nélkül felrakta, és tökéletesen kicentírozta. 2018-ban Magyarországon már ez is nagy szó.
Mod:
Bárhol elmondom, és vállalom a véleményem, hogy akár egy jobb középkategóriás négyévszakos gumi is, de a prémiumok biztosan jobbak akár nyáron és télen, mint egy évszaknak megfelelő ECO gumi, legyen az akár prémium márkás.
A Kleber quadrexer2-k nyáron is bármilyen körülmények között jobbak, mint a Continental ECO contact 5-ök.
És télen sem csúsztam be vele az árokba.
És 23.000 km alatt 6,5 mm a minta mélységük, csak figyelni kell a teszteket, gondolom akinek ez a szakmája, az is megteszi ezt, hogy alapos, szakszerű és megbízható tanácsot tudjon adni az ügyfélnek.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz newmoonlight #28622 üzenetére
Szerintem nem.
Forgalmad sincs hol és hogyan tárolták, és megnézni sem tudod. -
Kornel
veterán
válasz newmoonlight #28624 üzenetére
Én mindenképpen nagy rizikónak tartom, személy szerint nem vállalnám be, de vannak, akik szeretnek többet kockáztatni.
Speciel ebből a képből pont nem látszik sok minden.
-
Kornel
veterán
válasz newmoonlight #28629 üzenetére
A régebbi abroncsok valóban nem öregednek olyan gyorsan, mint az újak.
Nekem egy 80-90%-os 5 éves Continental TS830 volt kukás, pedig előtte minden nyáron szakszerűen volt tárolva (számlával igazolva a tárolás - szemem előtt vették le a zárt raktárból polcról).
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #28631 üzenetére
Érdekes, ezek 2011-esek voltak, 2016-ban adtam el őket.
Felnivel együtt ment el, a vevő is megjegyezte, hogy a gumik (lassan) kukásak, de nem alkudott már utána, mert reális áron adtam. -
Kornel
veterán
válasz tescodr #28657 üzenetére
Én évi 20.000 km felett futottam most, mégis négyévszakossal járok.
Matematikailag mindenképpen megéri, tapadásban kompromisszum egy TOP kategóriás prémium évszaknak megfelelő abronccsal szemben, főleg nyáron, télen erre az éghajlatra biztosan jobb választás egy télies négyévszakos gumi.
Ha egy Ling Long, Laufenn, stb. évszaknak megfelelő gumihoz hasonlítjuk, akkor köröket ver ez is rá. -
Kornel
veterán
válasz HussarF #28684 üzenetére
Remélem a B brand-jüknél is tudják ugyanezt...
Egyébként hogy ne csak jókat írjak, minap nedves, de még nem vizes úton 2-ben a maximális teljesítményt és nyomatékot kihasználva több tíz centit sikerült oldalirányban megcsúsztatnom az autót egy enyhe íven, egy Continental premium contact 5/6 még simán íven maradt volna ott is.
Qru: valahol olvastam, hogy pont a Michelin CC tudja azt, hogy a kopassal egyre szélesebbek lesznek a blokkok közti távolságok, ezáltal ugyanolyan marad a vízkiszorítási képessége.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz DeathAdder #28745 üzenetére
Pilot Sport 4, vagy Pilot Super Sport?
Ha ennyire boyracer vagy, nem jártál volna jobban télre egy nyárias négyévszakossal? (Bridgestone Weather Control A005).
Nyárra meg a fenti Michelin-ek.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz SeatZola #28757 üzenetére
Elhiszem, de arányaiban akkor is többet találkozol száraz és vizes úttal, amin biztosan rosszabb egy extrém téli gumi, mint egy mindenhol jó, de sehol sem kiemelkedő átlagos abroncs, legyen az akár egy TS860, vagy egy Alpin 6.
Örülök, hogy vannak még ilyen helyek, egyszer elnézek arra, a nagyfaluban úgyse látunk ilyet.
(Ha meg elakadok a négyévszakossal, akkor szólok nektek )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- Plazma TV topic
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- E-roller topik
- Mikrotik routerek
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Spórolós topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron