-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #30486 üzenetére
Az alap gumi 175/65 R15 egyébként.
Az nem olyan drága méret: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
FireFox1996 #30494 üzenetére
Nem hinném, ez azt jelenti, hogy elég jók már a gumik.
Ugyanez volt nálam ma, mire beértem a munkahelyre (20 km), annyival volt hidegebb itt, hogy itt konkrétan jeges volt az út, amit csak akkor vettem észre, amikor majdnem elestem az úton. -
Kornel
veterán
És grabber, a TPMS-ben igazatok van, csak azzal ajánlja a gyártó az adott abroncs használatát.
Viszont a marketing szerint (kérdés tényleg így van-e) ez nem kalasszikus RFT abroncs, nincs fémmel szétmerevítve, máshogy oldják meg műszakilag, volt róla egy videó, megkeresem.
Nekem ezért szimpatikus ez a Driveguard.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #30606 üzenetére
Ha nem mész sokat akkor jó opció lehet.
Nekem el is kopik ennyi idő alatt. -
Kornel
veterán
Nekem már tavaly megvolt a gumi teszt, linkeltem is
-
Kornel
veterán
XL nem XL.
Eco contact 5 non XL keményebb, rugalmatlanabb, pattogósabb, merevebb SX4 Scross-on, mint az XL-es Kleber Quadrexer2-k, amik sokkal sokkal komfortosabbak. -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #30738 üzenetére
Helyes, hadd jöjjenek a tapasztalatok.
Jégen voltál már? -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #30742 üzenetére
Érdekes ez a keverék dolog, az enyémnek is magas a kilométer futása, mégis inkább télies négyévszakosnak illene sorolni, bár második telén szerintem már visszaesett a téli teljesítménye, vagy én vagyok bátrabb.
-
Kornel
veterán
válasz
Viszlát #30812 üzenetére
Igen, ki lehet sarkítani.
Ma is megnéztem vizes / lefagyott úton -3-4 fokban a szokásos helyen (M3-M0 felhajtó) - előttem utánam senki, így maximum magam veszélyeztetve - a kanyarsebességet, és tudott annyit, mint nyáron, mert az autó sem egy nagy kanyarvadász, egy pont után már a futómű nem tudja megoldani a helyzetet.
Nyilván tükör jégen, letaposott havon, havon, hókásán nem tud nyári tempót, főleg fékútban, szerintem ezt sehol nem írtam, ha mégis, akkor utólag is elnézést kérek, de kétlem.
Hozzáteszem, hogy ez elvileg egy télies négyévszakos, a legutolsó Autobild teszten havon majdnem elérte a referencia téli gumi szintjét, ennek ellenére többször leírtam, hogy egy zsír új TS850 annak idején sokkal jobb volt, bár az telén vizen nálam nem muzsikált jól, annyit a mostani Quadrexer2-k is tudnak.
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #30881 üzenetére
Mindegyik modern, márkás négyévszakoson rajta van
-
Kornel
veterán
+11 fokban mi az ideális gumi?
-
Kornel
veterán
válasz
molnarpeter #30951 üzenetére
1.4 szívó motorral, ha jól látom a HAHU-t, nincs más, maximum az 1.6 multijet.
-
Kornel
veterán
válasz
HussarF #31029 üzenetére
7,5T felett csak négyévszakos abroncs van.
Több nagyobb flottában már a 7,5T alatti teherautóknál is négyévszakost választják, a kényelem miatt (nem azért mert jobban tapad télen mint a téli, nyáron mint a nyári).
Személyautóknál pedig az aktív TPMS lesz a mérleg nyelve.
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- E-roller topik
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Medence topik
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Steam Deck
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...