-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz svedmalac #50754 üzenetére
Eco abroncs, van 3 éved lejárni róla a mintát... Azoknak jó akik sokat mennek, így hamarabb kopik el minthogy felkeményedne, ezt nem arra találta ki a mérnök hogy évi 5-10k km-t autózz vele.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz hdanesz #50778 üzenetére
Nem, az egyik a régi, az evo3 az új, evolution3 rövidítése (sanszosan volt már belőle evo1 és 2), hánkúkiéknál ez azt jelenti hogy facelift, ugyanazon termék csak belenyúltak picit a keverékbe. Szóval:
1. Hankook W330A SUV 215/65 R17 99V off road, 4x4, suv téli gumi 44060HUF
2. Hankook WINTER ICEPT EVO3 W330A SU 215/65 R17 99V off road, 4x4, suv téli gumi 42720HUF
3. Hankook WINTER ICEPT EVO3 W330A SU 215/65 R17 99V off road, 4x4, suv téli gumi 45900HUFAz első tuti nem friss DOT, a második valószínűleg túltárolt, a harmadik lesz a nyerő ha mindenképpen ez kell neked, bár én ettől a gyártótól a biciklimre sem vennék gumit, nemhogy az autómra. Ha te másképpen látod szíved joga. Az evo2 az aszimetrikus, az evo3 V mintás, az eredeti meg a feledés homályába merült (hála az égnek).
Mellesleg ami neked fontos az a W330A (ez a gyártó termékkódja), ez bizony az evo3-at jelöli, legalábbis a világinternet mocskos bugyrai szerint...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Richard! #50807 üzenetére
Távol álljon tőlem hogy beleszóljak a dolgaidba, de a 3 éves 4S abroncs nem csereérett még?
Nem vagyok egy nagy szaktekintély a témában, de ha józan paraszti ésszel végig gondolom hogy egy szezonális abroncs 6 év után kuka, pedig az év felében nincs a kocsin, akkor a 4S ami egész évben fent van az 3 év után kuka, nem?Tudom hogy van aki 4-5 évig használ egy négyévszakos garnitúrát, de az nem olyan mintha 8-10 éves szetteket használna szezonális abroncsból!? Hiszen dupla annyi időt tölt felszerelve, kiteve az elemeknek...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz konci79 #50865 üzenetére
Itt áll nálunk a panel előtt egy patika A6 avant, 2-3 éves lehet max, valami dízel. Fényezése szép (karcmentes!) , valami plusz védelem is tuti van rajta a cseppfoltok alapján és röhög rajta a Linglong nyári így januárban... Én manapság már semmin se...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz hemaka #50890 üzenetére
A részleteket ügyesen elhallgattad, de áruld el kérlek ez melyik autód és milyen abroncs. (gondolom a Swift Sport lesz, de melyik )
Alapjaiban azt szoktuk javasolni hogy mindig a jobb állapotú abroncsot tegyék hátra, ennek vezetéstechnikai okai vannak. (lásd összefoglaló )
A 2020-as 10k km-es abroncsrol (amennyiben prémium márka tehát durván 5 év/50k km-re van tervezve) nyugodtan mondhatjuk hogy 60-70%-os állapotban van, szóval én azt tenném inkább előre és a két újat hátra, hogy így hamarabb észreveszed ha a határon autozol.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz hemaka #50896 üzenetére
Oh, oké, szóval a régebbi. Igen, ezért írtam hogy vezetéstechnikai oka, van, az orrturast könnyebb korrigálni...
Én még használnám 2-3 szezont elől azokat, max megint veszel kettőt. Ha vennél megint 4 újat, akkor csereld meg az elsőket a hatsokkal szezononkent, akkor egyenletesen kopik mind a 4."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kenguru99 #50923 üzenetére
Az átlag honpolgar innen tudja hogy 3 éve kellett volna gumit venni...
Műszakin se szóltak érte, szerencsére ez egy "gondozásmentes" típus, autoszerelő utcájába se megy be amíg beindul...Azt az abroncsot én a gyerek lábbal hajtos moszkvicsara se tenném fel, legyartani is kár volt, ha anno radob még 5 ezret akkor kap rá 4 kozepkatos abroncsot ami nem is ilyen virsli. "irányíthatatlanna vált" előtte is a Szentlélek tartotta az úton meg a joszerencse...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz DeadMeat #51065 üzenetére
"Kormoran, Riken road performance,taurus, high performance,"
Ezek mind ugyanazok, Michelin harmadvonalas abroncsai, meglepően vállalhatóak.
A michelin jelenleg a harmadvonalban tart kétféle nyári/téli mintát és egy 4S-t, teljesen mindegy mi van az oldalába ütve Kormorán/Taurus/Riken/Sebring/Tigar/Strial ezek mind ugyanazok az abroncsok és mindegyik Michelin fejlesztés.
Tehát ha mondjuk Taurus High Performance-ból nem találsz csak Riken High Performance-ból akkor nyugodtan vegyed, mert a kettő ugyanaz, Szerbiában gyártják őket csak a különböző területeken ugyanazt az abroncsot könnyebb eladni egy már ismert névvel.
Semmivel sem rosszabbak mint egy noname márka vagy egy kínai, sőt esetenként ezeket veri is.Na megaszontam megint...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz DeadMeat #51069 üzenetére
Látom nem jól fogalmaztunk: A taurus high performance= riken high performance=kormorán high performance=stb
Az általam felsorolt 5 márka ugyanaz az abroncs, ugyanabban a sütő formában készülnek csupán a markajelzest beütő szerszámot cserélik.
Nexenre is ranezhetsz, esetleg Kumho is akad abban az arsavban."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz DeadMeat #51074 üzenetére
Barum abroncsokat is utoljára a 120GLS-en láttam, ettől még létezik a gyár.
A Michelin felvásárolt egy csomó kisebb abroncsgyárat (mint a Taurus) és fejlesztett egy low-budget abroncsot nekik, amit különöző márkanévvel dob piacra, azon az elven hogy itthon hamarabb adja el Taurus/Kormorán márkanévvel mint Riken/Tigar névvel pedig a két abroncs teljesen azonos. Érdekes marketing stratégia, de látok benne logikát.
Ausztriába hiába viszed oda az Uniroyal-t, amikor van nekik Semperit... inkább a Continental is felvásárolta a Semperitet, jelenleg ca. 5-6 gyártó kezében van az összes abroncsmárka.De hogy haza is beszéljek picit, nekem a téligumim Sebring Snow, majd amikor cserélem akkor lövök róluk fotót hogy a vele egyidős Continental EcoContact5 milyen állapotban van.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz szabonagyur #51223 üzenetére
Van rosszabb tőle, de még több a jobb...
Igaz csak az elődjéről tudok nyilatkozni (EcoContact5) de egészen addig leszel vele elégedett amíg nem kell esőben használni kanyarban vagy fékezni.
Tanuljátok már meg hogy az eco abroncs egy átverés, semmi létjogosultsága nincsen, mert nem spórol annyival több üzemanyagot mint amennyi hátrányt hoz magával, főleg wet braking/handling esetben...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz rbalint88 #51228 üzenetére
Most láttam egy T rendszamos s-crosst vatta új laufenn nyári gumin,tehát nincsen hozzáheggesztve a felnihez...
Amúgy használja ha akarja, de ez az ő döntése, övé a felelősség és a következmény is. Kérdezett, válaszoltunk, de ahogyan elnezem a pozitív tapasztalatok nem igazán jelentek meg... az is vélemény ha nincs vélemény?"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz szabonagyur #51236 üzenetére
Tudom hogy ezzel jött gyárilag... nem ismerős a nicknév!?
Én is azon járok nyáron, majd ha rakom fel a harmadik szezonra lövök képet róla hogy a saját szemeddel is lásd miért írtam amit írtam. Mindenesetre nedves úton ésszel menj vele, előjel nélkül képes tapadásvesztésre. Az első évben még elmegy szódával, de minél öregebb szinte exponenciálisan romlik... Nekem ugyan K14C-n van EcoContact5, de évek óta először sikerült esőben még harmadikban is csikorogtatni a gumit."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Sgt. Chris #51263 üzenetére
Valami utángyári esetleg? Abból is léteznek egészen egyszerű kivitelek és azokból van választék méretben...
Pl egy Dezent (ne kövezzen meg senki pls) vagy valami kevésbé márkás univerzális? Ha jól választasz még a kinézete sem lesz "teleptyuning"...Egy személyes megjegyzés: Örömmel látom hogy van még aki használja a fejét és gondolom arra hogy azt a kereket egyszer takarítani is kell... A cikkcakkosba is bele tudsz nyúlni csak jó felnikefe kell hozzá (igaz rém pepecs meló). A BBS gyártott hajdanán olyan felniket hogy azzal takarítatnám aki rajzolta...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
Ecset és lúgos felnitisztító, csak alaposan öblítsd le sok vízzel pár perc után, leszerelve könnyebb megtisztítani. Ha ez sem jön be akkor háztartási sósav finoman megfújva és bőven öblítve...
Ha dobsz rá valami védelmet, akkor könnyebb pucolni."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz forceberg #51667 üzenetére
Úgy kerül a piacra ahogyan az én abroncsaim, idősen. Van akinek ez az autózás nem nyűg/letszukseglet hanem hobbi, ők hiába csak 3-4 szezont ment a szett, kukazzak.
Ausztriában dolgozó haverom is cseréli 5 évente a gumikat, mert ott a 6 éves abroncs nem megy át műszakin.
A gumisom mondogatja hogy "használt téligumit vennél, de a használt kottontól irtózol? Mindkettőn az életed múlik..." persze neki az rontja a bizniszt, de ettől még elgondolkodtató"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz forceberg #51690 üzenetére
Mit nem értesz? A 4 éves (példa csak!) 4S abroncsod 8-nak felelne meg ha szezonális abroncs lenne mivel kétszer annyit használod... (persze a Michelin szerint az autóra szerelt abroncs 17szer gyorsabban öregszik mint a raktárban pihenő referencia abroncs) Csak nyári gumiból vennél 4 éveset ami már 4 szezont futott és verte az eső meg szívta az UV? Ha a válaszod igen akkor vegyed nyugodtan, csak ha már eldöntötted magadban akkor miért kérdezted meg? Önigazolást keresel vagy a véleményünk érdekel?
Utóbbi esetében a véleményem fentebb olvasható...
Maradok még mindig maximális tisztelettel...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Nem akartam a zsebedben turkálni, csak gondoltam rákérdezek mennyire árazták túl...
Egy TW redline-al ugyanezt érted volna el harmad áron.
Ezek az agyonreklámozott márkás felnitisztitók (főleg a röprozsda eltávolítósok) pH semlegesek, tehát az ilyen több éves ráégett zsíros fékporos szennyeződésre nem sokat érnek, tisztító erejük vetekszik egy kosár szamocaval. Ellenben ha máskor is szeretnéd használni akkor előre látó döntés volt."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Ahogyan rbalint88 is írta hiperekben és homasita polcain elérhető, olyan 3ezer körüli áron, ha szoktál hiperekben járni akkor érdemes figyelgetni, néha ilyen 2ezer alá akciózzák, akkor érdemes venni belőle.
A szintén alsopolcos sheron/prelix/q11 felnitisztitók jobban beváltak nekem az ilyen viszonylag elhanyagolt kerekeken, ellenben ezek nem pH semlegesek ezért megmarhatják/foltos maradhat, a krómozott nem szereti és ha van valamilyen védelem rajta akkor azt is károsítják/csökkentik az élettartamát."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
De, barnábbnak tűnik, ellenben mocskos is lehet, nem tűnik hű de tisztának, bár lehet egy kis gumiápoló visszahozná a rendes színét. A DOT számokat érdemes lenne megnézni mindegyiken, hogy egyezik e. Ilyet francia autónál láttam, ahol a csomagtér alatt csak egy drótkötél rögzíti a pótkereket és így a gumi egyik oldala "kapta folyamatosan az áldást", ám sosem volt róla lemosva.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Igazság szerint rettentően sajnállak hogy így jártál, bár megbántani sem szeretnélek, de szerinted aki használt abroncsot keres annak lesz 300k-ja?
Én simán visszaküldeném nekik hogy akkor kérem vissza a pénzemet vagy fogyasztóvédelmi pert indítok mivel a 20% zajcsökkenés nincs meg, sőt, nőtt a gumizaj, úgyhogy a vásárló tudatos megtévesztése áll fenn...
Vagy benyeled a bukót és visszarakod a régi abroncsokat."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Bocsi a belevau miatt, de erre jó ellenpélda az én Vitaram amire nyáron 215/55R17 kell, a téli pedig szintén 215, de /60R16...
Szóval vannak olyan típusok amire éppen ugyanaz a gyári ajánlás télre mint nyárra."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Főleg hogy a többségük 2 éves korára úgy kikeményedik hogy szinte nem is kopik, tehát simán szaladgálnak még velük 8-10 évesen, pedig újonnan sem tapadtak valami jól főleg nedves fekutban nem remekeltek...
Kinergyeco, energysaver, ecocontact5 csak hogy saját tapasztalatból említsek. A comfortlife nem volt nálam annyit hogy tudjak róla nyilatkozni.
Falkennel csak teliben van tapasztalatom, a HS449-el, az nem nyugozott le hogy finoman fogalmazzak..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz szabonagyur #52896 üzenetére
Észak-Kelet Pesten nem, XI. Kerületben sem, mivel gumi hotel és nem kerék hotel.
Érdemes előtte megnezni hol is tárolják, mert én már láttam olyat ahol csak heggesztve volt egy kaloda tetővel az udvar egyik sarkában... annál a pincében/padláson is jobb helyen van, de még az erkélyen egy pokroccal letakarva is."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Ahogyan korábban megbeszéltük a gumihotelben sem úgy tárolják ahogyan az szabályos, mégsem hullanak az utakról mindenféle abroncs károsodások miatt a népek...
Más a téma kontextusa, amikor magánemberként otthon (pincében/padláson/garázsban/kertibudiban/egyéb helyeken) letakarva elteszed áprilisban és felé se nézel októberig, és megint más amikor egy folyton forgó készletről van szó, ami folyamatosan mozgatva van. Kivesznek egyet-kettőt, betesznek a végére tíz másikat, közben odébb dobálnak harmincat mondjuk, máris nem ugyanoda és ugyanúgy kerül vissza, ez a kétszer ugyanabba a folyóba esete, kétszer nem tudod ugyanoda ugyanúgy visszatenni azt a kereket és ez a lényeg. Felni nélkül is lehet állítva tárolni, csak forgatni kell bizonyos időközönként.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz yodamester10 #53149 üzenetére
Én ezt a játékot buszról is szoktam a dugóban, hát eléggé alja a szitu... vagy valami márkás vagy valami fis-fos. Egy semperit,egy nexen, egy bfgoodrich szinte alig. De egyre gyakrabban tűnnek fel a kicsiszolt dotszamosak... ez valami új trend vagy valami gennyes féreg ebből szedte meg magát hogy felvasarolta a jofogas és fb ingyenelviheto összes kikemenyedett abroncsat, majd egy multicsiszoloval segített a kor problémán!?
Mellesleg szinte hihetetlen milyen autók milyen abroncsokon gurulnak... aztán mindig elgondolkozom hogy akinek nincsen 100ezre felgumizni egy verdát ott a többivel ami nem is látszik mi lehet a helyzet...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz szabonagyur #53954 üzenetére
Az a rozsda semmi, láttad volna a bimmerről milyenek szedtem le, az már ütött is és csíkos volt az a rész ahová a betét felfekszik... műszakin azt mondták tőlük még okés.
Amúgy körömkefe a gumira, amikor mosoda a kerekeket felnit is mosoda akkor koromkefevel húzd körbe a gumi oldalfalat is. szépen lejönnek az ilyen foltok.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tasiadam #53961 üzenetére
Ha a W5 márkájúra gondolsz, akkor igen.
Az aerosolos hab tisztítás után szépen ápolja a gumit, tisztítás, szárítás és szépen egyenletesen befujod vele az oldalfalat (mindkettőt!), amint beszivodott kész is.
A felnitisztitóval vigyázz mert ha a piros szorofejes az enyhén savas, nem pH semleges. Szóval nem szabad sokat rajta hagyni és így is benne van a pakliban hogy foltosra marja. Nyilván egy kicsit feljebb van árban, de a Turttle wax RedLine felnitisztitója jobb, inkább azt venném. (Talán 3ezer körül láttam a minap a madaras hiperben)
Gumira körömkefe, felnire felnikefe vagy wheel-woolie, előbbi kemény szálú mint egy WC kefe, utóbbi inkább egy portörlőre hajaz.Sok sikert a takarításhoz!
Ja és ha ennyire belejöttel akkor érdemes a felnit valami gyorsviasszal lekezelni (mondjuk Sonax BSD), legközelebb nem kell annyit sikalni..
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Ha már így terítéken vannak a 4S abroncsok, lenne egy kereszt kérdésem:
Van olyan 4 évszakos abroncs ami nem V mintás?"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #54368 üzenetére
Ne haragudj, de az már nem ütötte meg az ingerküszöböt...
Néhány napja egy "magyar videós videóját" nézve gyönyörködöm az V6 Ódiban, dekontaminálva-polírozva miegymás, Sumitumo gumikon...
A család 2009-es Astraja meg Dunlopon, a "Tyutyuki Vitára" Continentalon, a Bimmer meg éppen veryGoodYear-on gurulgat, én kérek elnézést hogy ilyen pénzszóró burzsoá aljadék vagyok.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Semmi bajom velük, sőt, ezidáig pozitív csalódás az "alsóházon belül".
Volt már Falken HS449, Barum Polaris 3 és azoknak a szintjét hozza... Na jó, a Falkent nem volt nehéz megugrani.Majd ha cserélem lövök képet nektek aztán lehet csámcsogni rajta hogy a közel azonos gyártású és futású EcoContact5 milyen állapotban van a Sebring-hez képest. (expensive vs. cheap)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tasiadam #54387 üzenetére
A 601 pont egy ritka tré eresztés volt belőle, de egy termékcsalád alapján nem írnék le egy komplett gyártót, ez olyan mintha azt mondanád hogy minden alma piros...
Egyébként elárulom, hogy a Sebring/Taurus/Kormorán Snow (se + se szám!) jobb mint a Falken HS449-e, ami úgy egy hugygödör, hogy bármennyire is keresem nem találok rá jelzőket. Szárazon kemény volt mint a beton azért nem tapadt, két csepp vizen felúszott, hóban pedig egyenesen irányíthatatlan volt és elpörgött... A lesajnált Barum márka Polaris3-asa pedig fényéveket vert rá, mintha egy másik autót vezettem volna, ez csak egy példa amikor a zs kategóriában is néha sikerül elverni a felsőbb osztályokat..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz yodamester10 #54388 üzenetére
Kolompárék még 6 évig használnák...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz svedmalac #54415 üzenetére
Nem igazán értek az abroncsokhoz, viszont amit tapasztaltam azt tudom. Volt az autón elől falken hs449 aztán vettem hozzá hátra 2 polaris3-at, amikor elegem lett a csúszkálásból és örökös gáz elvetelből, akkor megcsereltem, de úgy meg ment keresztbe mindig. Pályán poén, közúton rühellem... vettem még 2 barumot a falkenek meg költöztek a pincébe. Aztán az elsők elkoptak, jött a gyerek, költöztünk, vissza ment a falken előre városi cirkalasra, aztán a verda eladó lett, a téli kerekszettet meg itt is próbáltam eladni, de senkit sem hozott lázba, végül jofogason eladtam valami vasárnapi versenyzőnek...
Ennyi röviden. Volt előtte több féle téli rajta, de ezt a hitvány vacakot mind felülmúlta...
Ez egy példa volt arra amikor egy masodvonalas abroncs rosszabb egy harmadvonalas alsópolcosnál. Minden esetre nem írtam le a falkent, de már fenntartásokkal venném és csak akkor ha végképp nincs más.Ezért nem tartom korrektnek ha valaki leszól egy neves gyártó low budget termékét, még akkor is ha olcsó, főleg úgy hogy sosem próbálta. Több ismerősöm fel nem tenne egy barumot, de a kelly meg az admiral az isten nekik...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tasiadam #54529 üzenetére
"Gondoltam rá, hogy majd egyesével szépen áttakarítom, csak kell majd 1 flakon keréktisztító"
Attól függ mennyire van kotvány állapotban, de ha lakksérülés is van rajta akkor valami pH semlegessel ess neki elsőre. Ha nem működik akkor jöhet a háztartási sósav 1:10-be először... az lehoz amit lehoz, de utána már a felnitisztító is működni fog. Ne hagyd rajta sokat, mert foltosra marja, ne akard tudni hogyan jöttem rá... Amúgy szépek azok a borsszórók. A gyári BBS jobban adná alatta...Amit tudok ajánlani az a Sonax FelgenReiniger (3k körül) vagy a TW RedLine (ez szállórozsdaoldós és csak szabad levegőn használd, mert iszonyat szaga van!), ezek pH semlegesek, ilyennel kezdj, ráfújod vastagon, hagyod hatni pár percet aztán öblíted, megint lefúj, hagysz neki pár percet és mehet a "contactwash" felnikefével vagy szivaccsal. (a felnik lakkja keményebb 9H+ mint a fényezésé) Ezt a lefúj, átdörözsöl, leöblít folyamatot addig iterálod amíg tiszta víz nem jön le róla vagy tiszta nem lesz a felni. Leszerelve egyszerűbb.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen