Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hachiko95

    aktív tag

    válasz Reggie0 #30700 üzenetére

    A nagy képet nézd, mindent figyelembe véve.

    Rossz(abb) gumiról csak te beszéltél, hogy jobb(an teljesít) 4 rosszabb, de azonos gumi, mint tengelyenként különböző, de 2 darab jobb gumi, ami nem igaz, mert extra tapadás mindig jobb. Lásd a mostani érvelésed. :)
    Az úton nem csak kátyú lehet, már többször leírtam, hullámos, huplis és dőlhet is. Azt ne mond nekem, hogy általánosságban Magyarország a jó utairól híres.
    Rendben van, hogy mit gondolsz, csak nem vagyok gondolatolvasó, tesztben volt havas és száraz teljesítmény és egy guminál én nem csak vizes teljesítményre gondolok, csak vízen nem hinném, hogy sok ember megy.

    Ha jobb gumid van az senki nem vitatja, hogy ne lenne jobb, de a többi részletet sem szabad elhanyagolni, a vezető képesség, autó típusa, futómű "frissessége"(mechanikus tapadás), gumi hőmérséklete, gumi nyomása, ráadásul nem is jobb gumikról beszéltünk, hanem eltérő mintákról( persze ebben az esetben is hasonlóan jó gumikról), még azonos minta esetén is bejöhet a keverék váltás, úgy tudom, hogy a Hankook W452-nél is volt nemrég egy ilyen váltás.

    A többiek feljebb már leírtak minden okosságot, én minden télen csúszós felületen kipróbálom az autót több helyzetben, nincs semmi biztonsági elektronika, abs sincs. Ezt javaslom mindenkinek, még ha nincs is lehetősége szervezett tréningre elmenni, egy olyan helyet csak lehet találni, ahol nincs forgalom, nincsenek autók, emberek, oszlopok, falak, kerítések. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák