Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Tompie #45557 üzenetére

    Mit ír a matrica?
    Szerintem ebben az országban simán elég lenne a H-s, de igazság szerint ezt nem is km/h-ban hanem celsiusfokban kellene megadniuk a gyártóknak, csak azt nem értenék a userek... ;) Olyat kell rátenni amit a kezelési/guminyomás matrica ír. Ha nem köti meg, akkor mehet a H-s is akár, de sok gyártó csak a kezelésiben tünteti ezt fel, pl Suzuki:

    De ha felütöd a kezelésit:

    @rbalint88: Nekem is így vannak, minden szezon után mosva, gumiápolózva. Viszont ezesetben nem értem miért öregszik ilyen gyorsan a "kóreai csoda"... Szerintem ennél többet nem tehetsz érte, gondolj inkább bele h azoknak milyen lehet ennyi idősen, akik tesznek rá magasról?

    @TFSi: A Riken Michelin harmadvonal, nekem pozitív csalódás volt eddig. (2 szezon van a Sebringekben) Fölöslegesen osztják egymást, az új Laufenn sokkal jobb, mintha venne rá valami használt prémiumot (általában 8-10 éveset), ami 2-3 hónap alatt gatya lesz... vagy egy Linglongot. Én pontosan ezért tartom jó kompromisszumnak egy nevesebb gyártó másod vagy harmadvonalas brandjét, legyen az egy Kléber (Misi 2nd) vagy egy Semperit (Conti 2nd) , akár egy Barum (Conti 3rd), vagy éppen egy Riken (Misi 3rd). Pontosan a használtabroncs vásárlásból lesz az amit fentebb is fotózott kenguru99, le kell nyelni gyerekek h ezek az abroncsok 5-6 évre vannak tervezve, utána "magától máljon le a felniről", mert fogyasztói társadalom van...
    Más szitu az amikor eladod a kocsit és a nyakadon marad egy 2 szezont futott téli/nyári szett és azon adsz túl... Tudom éles vélemény és nem mindenki ért vele egyet, de ez a szomorú rög magyar valóság... Személy szerint én hamarabb felteszek egy vadiúj Riken/Sebring abroncsot, minthogy vegyek 10+ éves Goodyear-t... :U

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák