Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz svedmalac #48005 üzenetére

    Igazság szerint a Michelin megmondta a tutit, hogy egy abroncs az autón 17-szer gyorsabban öregszik mint a pincében... ;]
    Szerény véleményem szerint (bár nem vagyok orákulum...) 3-4 év egy 4S abroncs esetén teljesen vállalható távlat. A matek egyszerű, nettó józan logika kell csupán hozzá:
    Vegyünk két autót amiknek a gazdái ugyanúgy vezetnek (ideális világban gondolkodunk gömb tehenekkel és lapos Földdel cam-trail nélkül ;) ), ám az egyik (A jelű) autón két külön szett abroncs van felnire szerelve a másikon (B jelű gépjármű) 4S abroncs.
    A jelű autó kijön a szalonból június 1-én a nyári abroncsokon, elkezdik használni majd eljön az ősz, lekerülnek a nyári kerekek és felmennek a télik, a nyárik lemosva, opcionálisan gumiápolózva lemennek a pincébe/garázsba tárolási nyomásra beállítva és így várják a tavaszt. Használják télen az autót, majd eljön a tavasz, csere újra, a télik a nyárikhoz hasonlóan mennek wellneszezni a pinyóba/garázsba.
    Nézzük most B jelű gépkocsit ami szintén június 1-én kijön a szalonból a nyári abroncsokon, ám a következő sarkon a gumis lecseréli új 4S abroncsokra. Elkezdik használni az autót, jön az ősz, 4S marad (esetleg mosás, opcionális gumiápolózás), hiszen 4S, esetleg abroncsnyomásra ránéznek, talán első-hátsó csere zajlik és használják tovább.

    Kérem a tippeket melyik abroncsok vannak jobban igénybe véve, nah pont az fog gyorsabban is amortizálódni, elhasználódni. :R

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák