-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #24132 üzenetére
Átlagos Suzuki Magyarországon max. egy gombóc Swift, gyári 10+ éves fékekkel... szerintem erre gondolt a kolléga.
mod: 2 napja vészfékeznem kellett a Jetta-val, akkorát fogott hogy csak néztem, igaz szinte 100%-os állapotú Zimmermann tácsák és betétek vannak rajta, de össze sem lehet hasonlítani a Swiftel, ami hiába könnyebb 300kg-al, és hiába vannak rajta EBC tárcsák és betétek, hátul csak dobfék van. (nem leszólni akarom, mert annyira szeretem hogy még most sincs szivem meghirdetni)
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Barum Polaris 3 nagyon szépen vizsgázott, ma volt minden:
-10-ben friss hó, letaposott hó, hókása, latyak, ezek vegyesen egész nap és direkt forszíroztam
Egyedül a hangjába lehet belekötni nagyobb tempónál latyakban, vizen magas "üveg" hangot ad, de ennyi..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Egy ADAC tesztben vajon miért nem a legfrissebb gumi szerepel, pl. a Bridge-től ez: [link]?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Strauss #24727 üzenetére
Hankook VP3
mod: Matador Hectorra 3-at pár napja tesztelhettem nagy esőben autópályán, közúton, városban és tökéletesen teljesített, pedig valahol olvastam hogy a víz a gyenge pontja. (225/45 R17)
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz nandow #24766 üzenetére
5-6 évesen nem öregszik meg a gumi, ha jól van tárolva akkor 8-10 évet ki kellene bírnia.
Csak egy 6-7 éves gumit még azért el tudsz adni ha van rajta 4-5 mm profil.
Michelin nem játszik?
ha most kéne venni én lehet ez választanám
bár nem ez a perdöntő, de:
Üzemanyag-takarékossági osztály B
Fékút nedves úton A
Gördülési zaj 68 dB[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Téli guminál is így van akkor is ha prémium?
Most van egy szett TS830 amin ugyan 6mm fölötti minta van, de 2011-es gyártású.
Lehet akkor érdemes lesz eladni ősszel és az árát belerakni mondjuk egy új szett Barum Polaris 3-ba?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Fandango #25004 üzenetére
Biztos hogy eladhatóak, 6 éves gumik megfelelő mélységű mintával.
Akinek csak 1 vagy 2 szezonra kell annak jó lesz.
Én szintén 6 éves gumikat adtam el tavaly a szezon előtt: [link] 175/65 R14, 20K-ért elvitték a 4 gumit.
adp: nem venni akarja őket, hanem eladni
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz hacki87 #25770 üzenetére
Oké az, csak túl van lihegve a gumi téma. Mert egy prémium autóra illik prémium gumit venni. De miért is? Ha a szabályokat betartva közlekedsz vele tök mindegy hogy Laufenn vagy Conti van rajta...
Nekem volt Conti CPC, Hankokk K125 és most van Matador Hectorra 3. Mindegyik jó gumi, lehet azért mert nem gyilkolom őket, nem az a hobbim hogy nagy sebességről satuzgassak vagy körforgalmakba úgy essek be hogy vagy-vagy lesz a kimenetele.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #25773 üzenetére
Már csak az a kérdés hogy mi a prémium gumi? Ami mondjuk egyik évben tesztnyertes, a másik évben már csak ajánlott, vagy feltételesen ajánlott?
Vagy pl. itt van a Ventus Prime 3, amit 2 éve vettem és akkor azért húzta rá mindenki a száját, most meg tesztgyőztes és best buy gumi lett?
Egyébként logikus az érvelésetek és el is fogadom, de akkor ezek alapján csakis a lehető legjobb gumi az ajánlható, ami melyik is? Mi alapján döntsem el hogy mi a prémium gumi? Az egymásnak teljesen ellentmondó tesztek és/vagy az ár alapján?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #25791 üzenetére
Hosszabb távra kell majd vennem téli gumit 205/55 R16 méretben, Barum-ra gondoltam, de mivel keveset fog futni a gumi (5-6e km/év), ezért fontos lenne ha 5-6 évet kibírna, nem keményedne meg 3-4 év után... van még rá majd fél évem, de már most tudom hogy nehéz döntás lesz
Valszeg egy minél inkább puha gumit kell majd találnom, a kopás nem lesz szempont.
kisza25: köszi az infókat
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz apple87 #26016 üzenetére
Nekem MK6 Jetta-n 205/55 R16 a gyári méret, ezen van a téli, ennek a váltómérete a 225/45 R17, ezen a nyári gumi: [link]
Abban nem tudok nyilatkozni hogy mennyire fogja meg, nálam 1.2 TSI van, illetve a téli szett még nem volt fent az autón.
Én biztos feltenném a helyedben a 17-est, Golf se sokkal kisebb autó. választék
Amúgy:
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz apple87 #26023 üzenetére
Semmi rosszat nem tudok rá mondani, meg vagyok vele elégedve.
Continental csoportba tartozó márka, made in France.
Pedig vezettem már pályán felhőszakadásban illetve volt vészfékezésem is. Teljesen jó a gumi.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz apple87 #26026 üzenetére
Jól tapad, bár pont pályán nem igazán tudom értelmezni a tapadásra vonatkozó kérdést, mert ott azért jó esetben tempomat 150, oszt gurul az autó
Mivel nem úgy vezetek hogy padlógáz-satufék + nem úgy megyek a körforgalmakban, pálya fel-lejárókon mint egy állat, ezért én soha nem éreztem azt hogy gyenge lenne a gumi. Egy vészfékezésem volt kb. 100km/h-ról nullára, + 1-2 erősebb féktávom.
De itt a topikban és szervízben is ajánlották mások ezt a gumit.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz molnarpeter #26030 üzenetére
A K125 fölött is van gumi, akkor miért kockáztatnánk?
Mindenkinek Sport Pilot 4-et, vagy AD08R-t.
TFSi: GTC-re pedig illene valami prémium gumit rakni... amúgy szerintem jó választás a Barum és a Matador is
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #26047 üzenetére
"Remélem a Kleber tényleg elmegy ~50.000 km-t, mert a tervezettel ellentétben évi 20.000 km körül van a futásom."
+ gondolom úgy lenne ideális hogy az utolsó 10e km-ét nyáron fussa és télre mehessen majd fel a friss négyévszakos
Ebben a 30 fokban van már tapasztalatod?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz apple87 #26103 üzenetére
Nekem gombóc Swiften 8 éven keresztül 195/55 R15-ös gumi volt, soha nem volt gond se műszakin, se rendőri ellenőrzésen.
6-os Golfra pedig homológ méret.
Milyen felnit vettél?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz belaazallat #26398 üzenetére
Szerintem semmi baj ezzel a mintával/gumival. Kép alapján!
Az meg csúnya lenne ha számítana hogy hol gyártották.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nordik #26558 üzenetére
Cseréld le, még kapsz érte pénzt is
Nekem is 7 éves a TS830, nem repedezett és 6mm+ minta van rajta, de cserélem ősszel. És nem a kukába megy, hanem mondjuk kapok érte 30k-t ami megy az új szettbe.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Erősen gondolkozom az 4 évszakoson.
Jelenlegi helyzet:
nyári:
Matador Hectorra 3 225/45 R17 @ 2016téli:
Continental TS830 205/55 R16 @ 2011Nyári faxa alun, téli gyári acélfelnin.
Amiért gondolkozok rajta: évi 10-12e km-t megyek, esőben / hóban ha nem muszáj nem veszem elő, van arra másik autó, illetve jól néz ki a 17-es aluval az autó
Mit vegyek rá? CC+ vagy Conti?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz molnarpeter #27636 üzenetére
7 éves a téli, nem szívesen tenném fel. Minta még bőven van rajta, de picit már repedezett.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
4 db CC+ az alura 145k lenne, ha a téli lemezfelnire vennék 4 db Kleber Krisalp HP3-at, az megállna 65k-ban.
OK, nem egy kategória a 2 gumi + ott van a kerékcserék költségei is..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic V2 - origami
- Újabb lépést tesz a lineális tévézés felé az Amazon
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- BestBuy topik
- Jeorjosz7 károsultjai
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen