Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Apollyon

    Korrektor

    válasz aelod #152328 üzenetére

    Ez itt brutálisan offtopik, de amit most írtál az miben befolyásolja azt, amit én írtam?

    Persze, kis számban még elmegy, de gondolj bele, többszázmilliós mennyiségben aksit gyártani az autókba, hogy arról üzemeljen elég nagy terhelés a környezetnek. Már most probléma van állítólag a kobalt kitermelésével ami a lítiumos aksikhoz kell, pedig annyira durván nem is indult még be az ipar.

    De ez persze semmi. Ki kellene még építeni hozzá a hálózatot, mert nyilván nem kettőharmincról meg száztízről fogod tölteni. Aztán ott van még az, hogy ezt a többlet energiaigényt ki is kell szolgálni, tehát kellenek plusz erőművek is. Pláne, ha autókról van szó, gyorstöltés is fog kelleni.

    Ebben az akku technológiában nem hiszek.. legalábbis abban ami most van. Eleve egy nyüves telefon nem bírja ki két napnál tovább, és ezt hosszú évek alatt nem sikerült megoldani. Erre az emberek meg ezzel a technológiával akarnak majd autót üzemeltetni. :DDD Télen mit csinálsz majd a -5 és -10 fokokban, amikor eleve gyengébb lesz a teljesítménye az akkunak? Nyilván kevesebb kilométert mész vele, és akkor még nem is fűtöttél.

    Arról nem beszélve, hogy mi lesz majd az elhasznált akkukkal? Akár többszázmilliós mennyiségben autónként több száz kiló elhasznált akkut mi a frász fog értelmesen feldolgozni és újrahasznosítani, hogy fogod cserélni, kidobod majd az egész autót?

    De a legnagyobb gáz: a hatótáv... Az egy vicc kategória.

    Rengeteg probléma van, ami megoldásra vár, de konkrétan fizikai korlátokba ütközik. Lehet, hogy elektromos autóké a jövő, de hogy nem akkuról fognak menni, az elég valószínű.

    #1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

Új hozzászólás Aktív témák