Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
Oké, csak akkor elbeszélünk egymás mellett. Ez nekem egy tech világból átszivárgó tévképzetnek tűnik, hogy aki legtöbbet fejleszt annak lesznek a legjobbak az eladásai is, holott ha egy valamit megtanultak az autógyártók az elmúlt 15 évben az épp az, hogy a fejlesztések és jövedelmezőség között nagyon laza az összefüggés - vagy esetleg még ellentétes is. Más szemüvegen keresztül nézzük a dolgot - a Toyota nem azért lett a világ legnagyobb autógyártója és azért elégedettek a vevőik, mert olyan sokat fejlesztettek, hanem azért, mert olyan keveset.
-
HÁZIGAZDA
ismerem az "érveket", igen, ez a köd lengi körül a teslát, és közben súlyos csend, vagy annál is rosszabb van a hiányosságokról. ezek hitviták, és a hatalmas véleményvezér birodalom, ami a tesla körül ügyködik, ezt sugallja. hogy dinoszaurusz vagy. hogy füstös. hogy nem ez a jövő. stb.
nem lesz nokia a toyotából, illetve a fenti véleményvezérek szemében már most is az, de ők is csak egy hangos, közhangulatot alakítócsoport.
ezt csak úgy iderakom (Ashok Elluswamy, a Tesla Autopilot fejlesztésvezetőjének (egy halálos AutoPilot-balesetben tett) vallomása):
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
vicze
félisten
Wishfull thinkingnek hívják, ez a baromság megy évek óta. Nagyon szép álmok csk nincs köze a valósághoz.
Az EV és általánosan az autó piacot Kína vitte előre és tőlük függ a globális piac igen nagy hányada(50%).
A hagyományos gyártók mantra meg annyira fárasztó már, hogy őrület... Nincs olyan gyártó aki egyik nagyról a másikra kidobná az ablakon a ICE gyártást. Azt is szertem, hogy a VW gyárát ami 2x akkor mint egy "Giga factory" nyilván el van hallgatva mert nem illik a propagandába.
Az hogy a Tesla EV piaci aránya egyre csak csökken, megint csak nincs említve, mert jön a hagyományos gyártók mantra.
És még lehetne sorolni.
Majd egyszer azért számold ki, hogy évi 70millió EV-hez mennyi aksi kell és mennyi a gyártó kapacitás és leesik...
Az meg a másik, hogy a kocsi eladások nem csak a nyugatból állnak, ahol még csak csak van infrastruktúra. -
HÁZIGAZDA
na, egy az egyben felmondod az ev mekkák mantráját.
értem, hogy kaptál egy világmagyarázatot, ami ez, és még az is lehet, hogy így lesz. én annyit szeretnék csak mondani, hogy az biztos, hogy ha így lesz, ha nem így lesz, a tesla például - és nem egyedül - abban a legprofibb, hogy ezt a jövőképed eladja neked. ő ezt sales-eli, az autó szinte másodlagos. és az emberiséget a fenntartható jövőbe vezető, csodálatosan zseni elon piramisjátékos módjára építi a cégét.
te megvetted ezt a jövőképet. én elzavartam a sales-t. egyelőre itt tartunk, azt meg, hogy mi lesz tíz év múlva, meglátjuk tíz év múlva.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
vicze
félisten
Az a mondat egy talán esetleg. Azt elmondod, hogy az a feltételzett jövő pontosan hogyan is működik ennek a fénylben: "O'Connell said that a 425-mile (684-km) trip carrying Frito-Lay products brings the Semi's battery down to roughly 20%"
Találnak egy 500 mérföldes lejtőt vagy hogy?
Várom a fizikai magyarázatot rá...Továbbra is az alptalan feltételezéseket és wishfull thinkinget nem veszem tényeknek mint a Tesla hívők.
$15.4 million state grant and $40,000 federal subsidy per vehicle helps offset part of the costs
Aha ezért maradt csak 1 vásárló az megint csak állami pénz a Teslának.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vallás
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Trollok komolyan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sorozatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...