Új hozzászólás Aktív témák

  • Sokimm

    senior tag

    válasz AxBattler #54062 üzenetére

    Én felhívtam a 220V-ot (ott vásároltam, a Borároson vettem át), hogy hogyan történik a garanciáztatás (dremel), és azt mondták, hogy ha nem akarok várni sokat (heteket?), akkor egyből a bosch-nak a weblapján adjam le a garanciáztatáshoz szükséges kérvényem (valami hülye szakszó volt rá, ami nem igazán fedte a számomra értelmes "garanciáztatási igénybejelentőt", de végül is az volt az....)
    Én is kérdeztem, hogy nem vihetem be személyesen egy bosch szervízbe, de mondta a bosch ügyfélszolgálatos (igen segítőkész) hölgy, hogy nincs erre lehetőség. Adjam le a weben a kérelmet, majd visszajeleznek a gls futárszolgálat (asszem ők vitték el), hogy mikor jönnek, majd elvitték. Volt vagy 1-2 hét, mire se szó se beszéd visszahozták, és működött. :D Lehet meg akartak lepni vele, mint valami ajándékkal, azért nem szóltak, így nagyobb volt az élmény, hogy visszakaptam. :D
    De egy szó mint száz:
    A skil jó gép (csupán laikus megfigyelőként), tehát én azt venném ismét, ha választhatnék, és a szervizelése ugyan az, mint a dremel-nek.

    Ha kell egy dremel 3000, szólj, bolti ár alatt odaadom! :D Nekem nem tetszik a sorjás kinézete.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák