Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz Tothg86 #78525 üzenetére

    Főnök kocsijában egy 100 Ah Excide Premium halt meg így, 2,53 V-ot mértem rajta. 4 napig volt rádugva egy Lidl-ös töltő, 2,68 v-ig ment fel. A régi "analóg" töltőt nem mertem rádugni, mert vagy nem tudtam felügyelni, vagy nem akartam ott tölteni, ahol épp vagyok. (Munkahely, szőnyeges, parkettás iroda, szóval tűzveszélyes.)
    Vett új akkut, a kocsit persze nem használja, 2-3 hetente rátöltök a Lidl-ös töltővel.

    Ha most fel is lehet támasztani a kocsit, drasztikusan csökkent az élettartama, kapacitása. Napi szaladgálósnak még jó lehet, de egy hosszú hétvégét már lehet, nem fog kibírni indítás nélkül.

    Inhouse: az említett kocsi kb 3 hónapot állt indítás nélkül. Egy komoly riasztó volt benne GPS-szel, távfelügyelettel, az szívta le.
    Én a sajátommal úgy jártam, hogy a szerelő letette a kocsit hétvégére tompítottal, 2 nappal később este akartam indítani, a központi zár sem működött, a kulcs csak a sofőrajtót nyitotta. Ekkor még fel sem tűnt semmi, mert egyébként is kulccsal nyitom. Hanem a műszerfal ikonjai is épp csak derengtek a parkoló fényében... Bikázás, mármint a másik autóra rákötve szűk 5 percre, bikázás, elindult elsőre, majd kb 50 km pálya, 35 km országút. Semmi baj nincs vele azóta, lassan 3 éve történt.

    [ Szerkesztve ]

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák