Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • osonte

    senior tag

    válasz #90933760 #29427 üzenetére

    A kocsiban nem szabad villognia a kijelzőnek ha minden rendben van. Amikor autót cseréltem nálam is előfordult ilyen, de mindig az első műveletem, hogy hozok az akku saruról egy pozitív, illetve egy negatív szálat (sokszor az autógyártók nem könnyítik meg ezt a műveletet) aminek egyik vége az akkun a másik pedig a fejegységen minél közelebb forrasztva a csatlakozóhoz. Ahogy nem bírja tovább a fejegység vagy hangszóró elkezd erősödni a torzítás, de minden körülmény között a kijelző világítás stabil.

    Sokan kiröhögnek miatta, hogy minek oda ilyen kábel, pedig klasszisokkal több erő van a rádióban. Ezek a mostani fejegységek 14.4 volton tudnak tényleges 18 - 23 Wattot. Ahogy a 14.4 volt csökken úgy ez a teljesítmény is és nem ritkán mértem a gyári vezetéken fél volttal kevesebbet mint az akkun (sok csatlakozó, osztás illetve öregebb autónál oxidálódnak az érintkezési felületek). A hangszóróvezetékeket is azonnal cserélem, ugyanígy 1 forrasztás a hangszórón, egy pedig a fejegység mögött.

    Próbáld ki kíváncsiságból ha van rá lehetőséged egy kábellel az akkuról. Persze nem tudom milyen a fejegységed, de ha valami ismeretlen márka akkor minden előfordulhat.

Új hozzászólás Aktív témák