Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PitLee

    őstag

    válasz emre #73780 üzenetére

    Hátrább azzal a lekvárral, a harisnya jöhet :DDD

    Igen a lánchajtásos cangákon nem az ékhatás elvén működik az erőátvitel.
    A hátsó váltó az egy összetett cucc ott a cangán, igen a pozícióért is felel a váltó egy része, de a 3 rugóból 2 plusz a kanál azért felel, hogy a lánc a lehető legnagyobb felületen fusson a fogaskeréken és az alsó pihiben futó lánc feszes legyen.

    Senki nem írta hogy feszítse túl az ékszíjat, egy vezető görgő segítségével megnövelhető, hogy az ékszíjtárcsán az ékszíj nagyobb felületen érintkezzen, hacsak néha megcsusszan, de ha állandóan megcsúszik akkor a te általad javasolt több vagy szélesebb ékszíja lesz a megoldás.
    Amúgy a szerkezet még nem kész csak ellőre aggódik az egyik fórumtárs.

    Amcsiban ez a "kuplungos" feszítő, olyan elterjedt, mint nálad a lekváros harisnya :DDD
    A fűnyíró, kapagéptől a kombájnokon át az iparig mindenhol használják és nem csak a tengelykapcsolás a lényege.
    [YT videó]
    [YT videó 2]

Új hozzászólás Aktív témák