-
Fototrend
Sziasztok kedves otthon barkácsolók!
A közelmúltban felmerült ötletek, reakciók alapján úgy éreztem, itt az ideje egy topik összefoglaló készítésének. Ugyanakkor a nyitó hozzászólás erre tökéletesen megfelel, így ezek után következzenek a topiknyitó fórumtársunk szavai:
Új hozzászólás Aktív témák
-
PitLee
őstag
válasz Tubica #51178 üzenetére
Pl a gyártó oldalán a "kacatoknál"
-
PitLee
őstag
válasz szacsee #51286 üzenetére
Forrasztópáka hegy készítése galvanizálással (egy profi videóban, bár sok ilyen lenne minél több témában )
[ Szerkesztve ]
-
PitLee
őstag
válasz szacsee #51291 üzenetére
Itt találtam egy menetest, de nem biztos hogy jó a tiedbe is.
-
PitLee
őstag
Ezen házikót Gigabyte GZ-X1 faragtam át egy "téli éjszakán", az indok már homályos , talán a felsőtáp milyen volna alul, de csak arra emlékszem, hogy a "flex" a kezemben és vágok
Az eredmény, falusi szikszalagos, alulemezes, mindent bele.
[ Szerkesztve ]
-
PitLee
őstag
válasz batyuska100 #70080 üzenetére
Egy picit lehet túl lőttem a célon, de alapjáraton halk a rendszer, a videokártya volt hangos most az is halkabb lett és kellemesebb a frekvenciája.
A ház elején a venti fordulatszám szabályzók, most csak díszek, mert PWM-s ventiket vettem.
Érdekes hangjuk van amikor elkezdik a fordulatszámukat megemelni, amikor elérik és csak tartani kell, akkor megint lehalkulnak.Vizes volt a pocihűtő csak már kerregett, és volt gyárilag két házventi amit leszabályoztam sokáig elment így a masina.
Az ezelőtti régi gépbe E7500 volt egy hasonló léghűtés hűtés ami nagy halk volt, így mondom kipróbálom itt milyen volna csak zavart, hogy a vinyokhoz nagyon nehéz hozzáférni, ssd-nek nincs helyük, + még 1 venti jó volna előre.
Nézegettem új elrendezésű házakat, aztán úgy voltam itt egy kicsit alakítunk és jó lesz, de aztán elszabadult a flex meg a fúróKapott egy aluminum lemez hátlapot, ami a a procinál kivan vágva, ha cserélni kéne a hűtést , ne keljen az alaplapot leszedni.
Az egész alaplap kb 1cm-re felett tolva a PC ház tetejéhez.
A PC ház hátsó fele is kapott egy alulemezt amibe a gyári pci és hátlapi csatlakozók kivágott darabja lett illesztve.
Vinyók ellettek forgatva hogy könnyebben le lehessen csatolni valamelyiket ha kell.
Az ssd-kel már nem volt kedvem cicózni, és így lettek felcsavarozva.
A tápon agyaltam kintről vagy bentről, de a szöszök miatt inkább a bentről maradt.
A videokártyán a GPU feletti venti megadta magát, lehet hozzá kapni beleillőt, csak hát a kisördög motoszkált .
Ahogy falun mondanák "hát ez mán így marad"Azt sajnálom, hogy nem csináltam teszteket előtte , mert hát "egy kicsit itt igazítunk és jó lesz"
-
PitLee
őstag
válasz enginev3.0 #70117 üzenetére
Ilyen földig ablakok elé a padlóba teszik a radiátort egy rács alá.
Link -
PitLee
őstag
válasz enginev3.0 #70128 üzenetére
Padlóradiátor
Sajna tapasztalatom nincs velük, anno egy házban láttam ilyen
szalag/szegély-radiátorokat (netes kép)körbe a falmentén és ott a teraszablakok előtt váltott be a padlóba .
Ami tetszett, hogy körbe fűtötték a falat és mivel nagyon vékony még a szekrények mögött is elfért.
Hogy mennyire jó vagy mi a tapasztalat vele azt nem tudom.
-
PitLee
őstag
válasz balazs1956 #70155 üzenetére
Görgő sokféle van parkettára azt a "mepphis666" által is linkelt szürke felületű változatot szokták ajánlani, az egy puhább réteg, mint a tiszta fekete, így a lakkot nem szedi fel és az estleges szemcsés szennyeződést is magába engedi nem tolja maga előtt.
OBI kínálatban elvileg van besüllyesztethető is, de majd ha látod az asztal alját akkor lehet ötletelni.
Vagy veszel bútor arrébb huzigáló görgőt és alatta felejted úgy egy 10 évre -
PitLee
őstag
válasz SzlobiG #70369 üzenetére
Egy darabig néztem a képet hogy miről is van szó.
Majd lassan lelesett, hogy ez valószínű egy falra szerelt türcsi szárító.
A Herz oldalán itt a szelep
linkAzt néztem a képeken, hogy a termosztát van amikor a hideg / visszafolyó és van amikor a meleg / befolyó ágon van, lehet nem annyira fontos a helye,
viszont akkor a metszeti ábrát szemügyre véve úgy tűnik mintha a szelep áthelyezhető lenne a másik oldalra.
Sajna jobban megnézve ott még van egy perem a szelepoldali részen : (A Herz-nek van ilyen kütyüje amivel a szelepet leeresztés nélkül lehet cserélni.
Hmm ha jól látom a
VUA 40-es négyjáratú termosztatikus sarok szelep kétcsöves üzemre típusból nincs is balos ?
Csak az 50-esből amit (#70385) Inhouse is linkelt azon meg fordított a folyás irány ?A kupak beállítása
HERZ-Thermostatic Valve Nominal Lift link -
PitLee
őstag
válasz Inhouse #70512 üzenetére
Punyesznál nálam is volt néha anomália, a rádió hátérvilágítása nem kapcsolt le és hasonló,
de a pont a Fityónál a kezelésiben benne volt a gyártó szerinti fogyi is.
link
Ilyen extra fogyasztós autókba szoktak még egy kisebb aksit is szerelni tudtommal.[ Szerkesztve ]
-
PitLee
őstag
válasz Bile Demon #70616 üzenetére
Az Áram-védőkapcsoló (Fi-relé).
link
"Személy védelemre csak 10mA vagy 30mA hibaáram érzékenységű alkalmazható. A 100mA és 300mA névleges hibaáram érzékenységgel rendelkező gyártmányok, csak berendezés védelemre használhatók." -
PitLee
őstag
Gondolom a nagyobb motor azért kell, mert ott lapján csiszolnak fele nagy felületen.
Paramétereket a gyári dolgoknál találni sokat onnan lehet lelesni számolgatni
Aztán vannak a csináld magad YT videók is
YT link1
YT link2
YT link3
Esetleg egy fordulatszám szabályzó még jó lehet, pl alumínium vagy vékonyabb anyag esetén. -
PitLee
őstag
válasz trialboj #70659 üzenetére
Tippre vagy ő vagy bádogossal csináltatott két ilyen tepsit.
Körül kell nézni hátha van valami bádog ami jó lehet, pl: a Kalapdeszka szegély se néz ki rosszul csak alacsony a pereme.
Gipszkarton profilból nem tudom milyen széles létezik.
De lehet sima ereszcsatorna is jó, csak kell neki valami tartó, hogy ne billegjen.
Az ereszcsatornánál annyit lehet trükközni, hogyha nem a gyári végét rakod rá, hanem te fenekeled be, akkor lehet szélesebbre is csinálni. -
PitLee
őstag
válasz inf3rno #71041 üzenetére
Lyukacsos szerkezetű téglafalnál, nem szabad használni a fúrógépen az ütve fúrást, csak simán, mintha fát vagy fémet fúrnál, a vídiás fúróval kell furatot készíteni.
A tiplire kell figyelni, hogy akkor átérjen legalább a második válaszrészen túlra.
Vagy van a vegyi dübel. -
PitLee
őstag
válasz csudri #71124 üzenetére
Sima, átlagos szögvas ?
Hol akarod kifúrni, a sík oldalait vagy élében esetleg szögben akarod átfúrni?
Hány furatot akarsz?A fúrógénél annyi a minimum alapkövetelmény, hogy legalább a fordulatot lehessen szabályozni vele.
A fúrószár legalább HSS, az átmérő 6 mm-es fúróhoz kb 800-1100 a max ajánlott fordulatszám.
Pontozol, majd fúrószár vége beleigazítgat, ha kézi fúróval dolgozol akkor egy rövid járatással megcsinálod a kezdő kúpot, ekkor lehet oda tenni egy csepp olajat, majd vissza fúró és megpróbálod merőlegesen tartani majd elkezded fúrni kb 800-1100 fordulaton miközben nyomod érzéssel, mielőtt átérne megváltozik a fúró hangja ekkor visszább kell venni az előtolást, mert ha hirtelen átszakítod a fúró elakadhat, nagyot fog és eltörhet.
Anyagvastagságtól függően többször is megállhatsz pár csepp olajat odatenni.A fúrószár ha jó akkor mondhatni némán dolgozik csak a forgács leválasztás hangját hallani, ha elkezd csikorogni, visítani akkor kiment, elkopott az éle meg kell köszörülni.
Ha az élszalag elvan kenődve, a fúró vége meg elszíneződve, akkor túlhevült a fúró, a sima élezés ilyenkor nem segít, mert kilágyult.
Ilyenkor az elszíneződés hosszától függően vagy megfelelő hűtés mellett állványos köszörűn el kel köszörülni, vagy ha hosszabb szakasz akkor vékony vágótárcsával gyakori visszahűtés mellet le kell vágni, majd állványoson újraköszörülni.Tehát pl: a pisztolyfúrót nem lehet maxgázon forgatni kb 3000 f/min, mert hamar elég a fúrószár.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
A másik, hogy manapság sok akkumulátoros fúró van, de kevésnek van a háza fúráshoz jól kialakítva.
Ha csak egykézzél a szárát fogod a fúrógépnek és nagyon nyomod , szinte meggörbül a fúró, a furat is esetleg csálé lesz, de a fúrót is eltörheted, két kézzel már jobb a helyzet csak figyelni kell a fúrógép szellőző réseire ne fogja be az ember, mint a képen.A pisztolyfúróknál még a mai napig meg van ez a kialakítás, így kéne fogni egy fúrógépet egy kézzel.
-
PitLee
őstag
Meglepő, de add tartást a bútorhátlap, ha rendesen fel van tűzve és szögelve.
Van komódom tiszta fenyő 130 magas 100széles 50 mély és bútorlap hátulja volt, elkövettem azt a balgaságot hogy egy régi szigetelés nélküli rapszodikus gravitációs vegyes tüzeléssel fűtött házikóban az külső falrészmellé betoltam a sarokba, ezen "csillagzat" együttállását a penész is lájkolja, így jött is és szépen megült a hátulján, az elején lemostam Savo-val ami a likvidálta.A kövi évben kezdődött megint, érdekes, hogy a falon minimális volt, de ez a bútorhátlap mintha vonzaná, és a fiókok alja is ebből volt, a komód hátulját lekaptam és ment a tűzre a fiókok alját meg kicseréltem rétegelt lemezre.
A komód tetején van egy szekrény ami hasonló méretű csak 100 magas.Azért írom le így, mert van tapasztalatom a bútor mozgatásban hátlap és anélkül.
Hátlappal félrehúztam és ügyködtem nem volt semmi érdekes.
Hátlap nélkül meg annyira billeget azt hittem összedől ott helyben, konkrétan polctartó vasalatot csavaroztam a négy sarkába, hogy amíg a hátlapot majd furnérból leszabatom addig nehogy összedőljön.+ vettem egy páramentesítőt, hogy a penésznek esélye se legyen.
-
PitLee
őstag
A lapra szerelt bútor összerakósdi jó móka, én szeretem.
A 3 ajtós tiszta fa nagy szekrényt pl. a helyén raktam össze, ami fontos, pl nálunk a parketta nem sík, anno nem volt ilyen kiegyenlítgetés, a beton ahogy sikerült, max kátrány és leszorták rá.
A 3 ajtósnak az alján van 3 fiók is és alulról felépítkezős típus.
Az alsó részt elkezdtem összeépíteni az egyik sík oldalapján ami még a kartonban volt, majd a kinézett helyére tetem és vízmértékkel beállítottam a sarkai, lábai alá annyi hézagolót tetem, hogy teljesen billegés mentes legyen, majd felépítettem a felső részét, majd a tetejére egy került egy azonos méretű 3 ajtós kis szekrény.Íg amikor az ajtók is felkerültek csak minimális állítás kellet és minden futott és jól zár nyílik, nem csálé.
Volt egy gondolat , hogy átrendezem a bútorokat és a ruhás szekrény elkerült máshova, na az új helyén az ajtó sarkai vagy egy 1-1,5 cm-re voltak feljebb-lejjebb, de mivel tudtam, hogy a bútor jó ezért csak az ajzat lehet csálé, így lehetett hézagolgatni míg megint jó lett.Azért írom ,mert a lapszabász gépek azért elég pontosak, kicsi az esély hogy ott eltolnak valamit.
-
PitLee
őstag
válasz PROTRON #71263 üzenetére
Ha jól szigetelt a keccó és van ajtó a fürdőszobán akkor esetleg valami ventilátoros falra szerelhető hősugárzó ami hőfokszabályzós és esetleg időkapcsolós is.
A fürdőszoba ajtót becsukod és akkor vélhetőleg nem fogyaszt örült sokat, cserébe ott mindig kellemes lesz a klíma.Van ezekből az egyszerű egy gombos, odatekered a hőfokra és megy és van a digitális kijelzős programozhatóig sok féle , olyan is aminek van törülköző tartó része is.
A ventilátor miatt hamarább eloszlik a meleg mint a sima hősugárzóknál ahol csak meleg levegő áramlás tud keringetni, de ahhoz idő kell. -
PitLee
őstag
válasz tupacamaru #71294 üzenetére
Vagy a liftben a 16.-ról lefele menet öngyújtóval megnézni, a házilag tiszta alkoholból kevert téli lötyit az autóhoz, amit egy nyitott befőttes üvegben viszel, hogy vajon meggyullad-e #facepalm
YT link[ Szerkesztve ]
-
PitLee
őstag
válasz macilaci78 #71341 üzenetére
Ha topik hű akkor egy ilyen csináld magad
YT linkYT nézegetve tisztítókat, pl az öreg flakonba teszi az alkatrészeket és lötyit majd így együtt a tisztítóba (gasoline us-ben a benzin, a dawn meg mosogatószer)
YT link
Ui: Önmagában az ultrasonic kevés ahogy nézem, kell az adott feladathoz megfelelő lötyi, zsíroldó, vízkőoldó..[ Szerkesztve ]
-
PitLee
őstag
válasz csudri #71555 üzenetére
Anno nézegettem én is, de akkoriban EU-ban nem nagyon volt csak Angliában max.
Kel nézni róla pár tesztet, értékelést.A fához kell a fordulat és borotva él, a vashoz meg karbid lap és alacsonyabb fordulat.
Valamelyik gyártó egy köztes fordulatszámmal operál, valamelyik meg kapcsolót szerel a motorra. A lap meg mindent vágó karbid lap, de ha jól emlékszem írtak olyat, hogy ha sok vasat vágott előtte, akkor fánál már nem olyan szép a vágáskép.
A Made in Poland használt ilyen kis masinát , de aztán ha jól láttam csinált magának egy nagyobbat.Pl egy Bosch 10 inches gérvágó üresjárati fordulatszáma 4800,
az Evolution 10 inches meg 2500.más - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Én csak nemrég találkoztam e kis masinával, de már több éve létezik akkus fémvágó körfűrész.
https://youtu.be/l5MOvnJGNZo?t=110 -
PitLee
őstag
válasz Inhouse #71595 üzenetére
Melyik generációs Twingo ?
https://www.youtube.com/results?search_query=How+to+replace+the+car+battery+TWINGO -
PitLee
őstag
válasz TheProb #71666 üzenetére
Az akkor alakul ki vagy legalábbis nálam akkor alakult ki hogy még a forgó korong után nyúlkálsz amikor egy köszörűd van és vágsz, nagyolsz, csiszolsz egymásután, vagy összevissza és már fogod is a korongot, nyomod a gombot, a korongot tekerve lazítod az anyát, le a korong fel az új, miközben még mindig nyomod a gomb, tekerd az anyát és korongot fogva ráhúzod.
Ez még nagy 230-as csiszolóknál is működik.
Nálam ez a bevett rossz szokás, ez elég sok csiszolónál működik, de találkoztam már olyannal aminek az anyája valamiért, mindig rá szorult, persze mivel nem egy köszörű szenderült már jobb létre és az anyák kompatibilisek megkapja a lazát anyát vagy minek nevezzem és megy tovább az élet.
Rászorulni még akkor szokott ha vágáskor a korong megszorul olyankor kell a kulcs.
Ha nincs valami feszültség a vágandó anyagba és nem fog rázárni a korongra akkor ellehet vágni úgy anyagokat hogy utána kézzel letudod lazítani.Pl A Metabonak van olyan anyája ami elvileg önlazulós és kikapcsolt gépnél, de forgó korognál kell benyomni a gombot.
Én is szoktam zsírt rakni a hajtóműházba, de csak LZS-2, mert az volt szinte mindenhol elérhető távolságban.
Nem szabad tökig rakni, mert akkor oda is bejut ahova nem kéne.Szerintem
A zsír minőségénél az olvadáspont is igen fontos, hiába legjobb szuper MOS2 zsír ha, olyan magas az olvadáspontja, hogy hátralévő életét feltapadva tölti a gépház oldalán, tehát olyan zsír kell ami az általad használt igénybevétel alatt keletkezett hőmérséklettől megolvad és létrejön a kenés.
Tehát figyelembe kell venni, hogy a sivatagba dolgozol vagy az északi sarkon vagy félórákat folyamatosan köszörülsz vagy 1-2 perceket csak, az egyik helyre magasabb olvadáspontú zsír kell a másikra normál vagy alacsonyabb.
Az LZS-2 már a kéz hőjétől is megolvad, nem tudom milyen az olvadáspontja.A régi zsír kenőszappan és olaj, ami üzem közben végül is egy olaj egy sűrűbb olaj, úgy kell elképzelni, mint a vizet amink több halmazállapota is van pl jég és folyadék . .
alaphelyzetben sűrű, üzem közben folyékony, majd üzemen kívül megint sűrű.Aminőség szempontnál még a nyomásállósága fontos az, hogy mekkora erőhatására préselődik ki két felület közül a kenőanyag azaz a fogaskerékfogai közül, ez minél jobb annál ritkább a fém a fémen járás.
[ Szerkesztve ]
-
PitLee
őstag
válasz adam320 #71685 üzenetére
Még van a Hobby elektronika topik, ott vannak elektronikai szakik, hátha . .
-
PitLee
őstag
Előszokott fordulni, hogyha többféle alkatrész és többféle gyártó, akkor az egy kicsit nagyobb belsőmenetet csinált, a másik meg egy kicsivel kisebb külsőt és úgy lötyögnek egymásban és a világ összes tömítőanyaga is kevés akar lenni.
Régen a horganyzott csőszerelvényeknél még dívott a kúpos menet azok megtudtak szorulni egymásban és tartást is adtak a csöveknek, csak tömíteni kellet a menetet kóccal.
Szalag helyett van már zsinór is.
YT videó
Én a videóban látott kócolást jobban elszoktam igazítani, főleg az elején a menetek közé. -
PitLee
őstag
válasz darvinya #71751 üzenetére
2012
Hub
YT linkLehet Hondát kellet volna venned ?
YT link4
YT link5Motor vagy váltó oldali meghajtás talán egyszerűbb csak több a veszteség, motor rásegítés esetén meg nincs önálló üzem mód.
YT link6Mindenesetre ha jól tudom egy gépészmérnök aki ilyen átalakítások méretezésével, rajzolásával, dokumentálásával foglakozik az tuti kell.
-
PitLee
őstag
válasz darvinya #71747 üzenetére
Amire te gondolsz, az úgy működik szerintem
(totalcaron volt ez téma ),
hogy ha pl egy gyártó egy típusának alvázra épült több meghajtási modell, akkor ott bizonyos feltételekkel lehet alkatrészeket beépítgetni és ott nem kell statikai és egyéb mérnöki jóváhagyás, de azt is papírozni kell.
A leggyakoribb amikor a VAN-ket
(pl 1, 2 sötétített és vagy fekete lemez betét a hátsóablakoknál, sík csomagtér hátsóülések nélkül, elválasztó rács)
alakítsák vissza személyautóvá.Ha te a hátsó kerékagynál és féknél matatsz tuti kell minden jóság.
-
PitLee
őstag
válasz darvinya #71754 üzenetére
Az nem átverés csak ép nem nevezhető hibridnek, léteznek már olyan konstrukciók ahol az indítómotort combosították fel és állandó kapcsolatban van a lendkerékkel és így indít, rásegít, fékezésnél visszatölt vagy a lendkerékbe van ugyanez beépítve.
Utólagosan főtengely másik végén esetleg lehetne, szíjtárcsacserével hasonló rásegítéseket produkálni, de az ott lévő csapágy nem tudom menyire tolerálná. -
PitLee
őstag
válasz hundai #71785 üzenetére
Ilyen kis hörcsögbe a Metabo kínál egy 10,8voltost, nekem is van egy.
A villanyszerelőknél is ezt látom.... van neki egy Quick változata az lehet jobb annyiban, hogy könnyebe cserélni az adaptereket30 ropiért, 2 aksi, töltő, akasztó fülecske és koffer.
10mm tokmány, levehető, mögötte a 6szög sajnos csak mágneses bit befogó
2 fokozat, 1-be 34Nm 360f/min , 2-be 17Nm 1400f/minÉn trapézlemez csavarozáshoz vettem és használtam, majd utána minden másra.
Az aksit 1 óra alatt feltölti, így mire kifogyott az egyik a másik már fel volt töltve.Tokmánnyal alkuval nincs egy kiló, tokmány nélkül meg 0,8kg.
Mivel a tokmány letekerhető ezért ha combosabb fúróval fába ha megszorulsz, lehet visszajártban letekeredik a tokmány.
Tehát hasonló kis hörcsögökből nézelődhetsz ha van már márkád és így aksid, töltöd hozzá.
(tök örülnék már egy egyetemes szerszámgép aksi szabványnak és akkor vehetnél olyan gépet amit csak akarsz)
[ Szerkesztve ]
-
PitLee
őstag
válasz cinemazealot #71818 üzenetére
-
PitLee
őstag
válasz betyarr #72097 üzenetére
A kereszthornyú csavaroknál elvileg látszódnia kell,
a PZ csavaron és a biten is van négy plusz él ami a PH-n nincsA képen a barkácsolásban legtöbbet használt 3 méret van, ebből is a 2-es ami a leggyakoribb, szerintem.
3,5m-től - 4,5mm.-ig PZ2
forrásAkkor általánosságban elmondható, hogy a PH csavarokat különféle eszközöknél használják, kávéfőzőtől a számítógépig míg a PZ-t többnyire csak a facsavaroknál .
A metrikus csavaroknál van egy standart méret rendszer, M6 a 10mm kulcsnyílású, M8 a 13mm kulcsnyílás, de az autó, készülék és egyéb gyártók szinte kényszert éreznek, hogy ettől eltérjenek.
De manapság a PZ csavarok kezdenek kikopni és TX (Torx) veszi át a helyét, ami nagyobb nyomatékátadásra képes.
Az mondjuk érdekes, hogy pl Kanada ezt a PZ dolgot, mintha átlépte volna és ott a négyszögletes Robertson féle csavar fej terjedt el, mi meg "szivtunk" a PZ-vel.
-
PitLee
őstag
A legkeményebb igénybevétel talán az ütve csavarozok adják a biteknek, a legtöbb márkának van is direkt "impact bit" készlete, általában fekete színűek, amiben még eltérnek az a szárkialakítás van egy körkörös bemarás ami rögzítés miatt kell és a száruk vékonyabb, hogy a végső meghúzási nyomaték az nem a bit fejet teszi tönkre hanam hanem a rugalmas szár elvileg elcsavarodik ilyenkor.
forrás[ Szerkesztve ]
-
PitLee
őstag
válasz csabulaxi #72122 üzenetére
Én lapos csavarhúzóval, ami pont elég vastag, hogy ne lötyögjön a nútba és finoman meghúzom az élét is, hogy jobban kapaszkodjon van, hogy kijön, miután kijött kis barkács fűrésszel szoktam mélyíteni a nútot és akkor legközelebb már könnyebb a kitekerés,
de ha nagyon makacs és felhúzom magam akkor a ilyen barkács furatköszörű vagy mimanóval, amin ilyen 20Ft-os méretű kis korong van belevágok egy nútot , persze ilyenkor a burkolat is sérül. -
PitLee
őstag
3 az 1 ben
Hybrid of band saw, grinder and mini sawmill p.1
YT videó -
PitLee
őstag
-
PitLee
őstag
válasz TheProb #72303 üzenetére
Nekem is van ilyen olcsó dekopírom, a gond az volt vele, hogy a talprésze olyan bili anyag, hogy elgörbült, elején én is állítgattam és nem értettem, mi a probléma.
Főleg az elejük gyenge a sok kivágás miattA vezetővel való vágásnál, meg egyik kéz a gépen a másik meg a vezetőt tartsa, nyomja, mivel a vezetők csak az egyik irányba vezetnek.
A nevében is benne van, a vetetőt nyomod és szinkronban vezeted vele a gépet .
Vagy valami ilyesmi -
PitLee
őstag
A topik címhez hű masina
https://youtu.be/YWkDWABZRDw
Cigőlésben tuti sokat segített már a gazdinak, de én egy másodlagos kuplungot és féket azért raktam volna az irányító karra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Automata kávégépek
- LEGO klub
- Futás, futópályák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Stellar Blade
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- További aktív témák...