Új hozzászólás Aktív témák

  • HaZse

    őstag

    válasz ithomas #110481 üzenetére

    Ez érdekes, mert az Onkyo eu honlapján nincs ilyen kizárás, hogy hol nem javítják garancia időn túl.

    Sőt az Onkío oldalán a sorozatszámot beírva jogosult vagyok az erősítő HDMI paneljának garancián túli javítására.

    Sőt az oldalon ez a program (Customer Care Program) 2018. dewcember 31-ig él és a 2009-2012 közötti erősítőkre vonatkozik. Szerinte ez olyan, mint az autóknál a visszahívás.

    Tervezési hiba van ezekben az erősítőkben és ezért az Onkyo vállalja ezen erősítők garancián túli javítását.

    Itt inkább az van, hogy az A.I.D.A. Kft. át akarja verni a Magyar tulajokat és zsíros pénzt kér a javításnál az un. "kezelési díjért"., ami 100EURO.

    De meg fogja szívni az A.U.D.A. Audio Kft., mert rossz emberrel húzott ujjat, mert már megírtam a panaszomat az Onkyo EU-nak.

    Sőt még lehet, hogy a Fogyasztóvédőkhöz is beadom a panaszomat.

    Mert milyen jogon tesz különbséget egy Magyarországi és egy pl. Német vevő között az AIDA?

    Janaboy Őket hívtam először, de az ott lévő kiscsak átirányított a szervízhez. (hazimoziszerviz.hu). Velük beszéltem is, és ők se említették ezt a garancia papír dolgot. (De hogy legyen meg egy kb. 5 éves garanciapapír?)

    [ Szerkesztve ]

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

Új hozzászólás Aktív témák