-
Fototrend
Milyen projektort és kiegészítőket javasoltok házimozi vetítés kialakításához?
Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
Mindenképp szeretném felhívni a figyelmed, hogy ez a topik kifejezetten vászonra való vetítést támogatja, így annak megléte feltétel! Továbbá fontos kihangsúlyoznom, hogy a szoba/terem megfelelően sötétíthető legyen.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dota1
aktív tag
válasz motoroskanál #34 üzenetére
Igen, de a c3x már a high end vonal. Használtan is egy új kisautó árát kell letenni érte. Arról nem is beszélve ha elszáll benne a dmd vagy bármi főalkatrész, nincs ki megcsinálja, nincs hozzá alternatív alkatrész, csak a gyári jöhet szóba. Könnyen rá lehet költeni a használt ára felét is ha úgy alakul. Éppen ezért nagy az értékvesztés a régi öreg csúcsvetítőknél.
Bocsi közben látom, hogy a 720-as ról van szó, bár az sem olcso
[ Szerkesztve ]
-
Norbi 72
veterán
válasz motoroskanál #38 üzenetére
Ettől tartottam...
-
bajnokpityu
félisten
válasz motoroskanál #85 üzenetére
sony 4k sorozata meg, hogy mennyire komolyan akarja lehúzni a népet. egész kulturált autó áráért már illene valami minimális optikát belerakni egy gépbe.
mandju: egy időben szerettem volna én is megvenni, mert azzal szükségtelen lett volna a mennyezeti konzol. Nem mondott akkor még rá semmit, igy maradt a konzol, pedig akkor még pénzt is ért volna, hogy a hátsó szekrénybe kerüljön a proji.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
gyulaipal
tag
válasz motoroskanál #210 üzenetére
Ezzel nincs értelme vitatkozni, mert ez teljesen egyéni ízlés és érzékenység kérdése.
Én azt nézem, az idő hány százalékában "idegesítő" a kontraszt gyengesége a képben.
7000:1 natív kontraszt környékén nekem már ritkán tűnik fel a kontraszt gyengesége, de az tény, hogy pl. éjszakai vagy űrsétás jeleneteken látszik, hogy a fekete a valóságban szürke. Az én szememmel maximum az átlagos filmek műsoridejének 5%-ában mondanám zavarónak ezt a kontrasztot. Ez egyben azt is jelenti, hogy az idő 95%-ában jónak látom a képet.
A személyes gondom nekem az, hogy a reflektív paneles LCD (SXRD. D-ILA) gépek esetén látom ugyan, de nem tudom élvezni a jobb kontrasztot, mivel olyan más képhibákat látok, amelyek miatt a kép nem kelti bennem a valóság érzetét. Ezeknek a gépeknek a képét én akkor élvezem, amikor szinte csak feketeség van a képben ... lényegében akkor, amikor a DLP "megbukik". Ez viszont az idő csupán 5%-a.
Kicsit sarkítva mondhatjuk, hogy a DLP akkor jobb, amikor kép van a vásznon, az LCD meg akkor, amikor nincs.
A fenti okok miatt a DLP az én szememnek (az idő nagyobb részében) jobb, de persze mások szeme működhet teljesen másképp, ezzel semmi gond sincsen.
Ja, és még valami: az LCD on-off kontrasztja jobb ugyan, de az ANSI kontrasztja tipikusan gyengébb. Amikor a képben vannak nagyobb felületű, világosabb részek (pl. nappali felvételek szabad téren) akkor az ANSI kontraszt határozza meg a vásznon megjelenő kontrasztot. Emiatt (szinte) bármelyik DLP-t odatéve bármelyik LCD mellé, lesz egy olyan bevilágítottsági szintje a képnek, ami felett a DLP képe kontrasztosabb a vásznon, alatta pedig az LCD lesz a nyerő. Emiatt (mivel az idő nagyobb részében NEM éjszakai jelenetek vannak a filmekben) a DLP "időátlagban" kontrasztosabb képet vetít, csak a nagyon sötét jelenetek során marad alul (de akkor nem kicsit) egy jó LCD-vel szemben. Kinek a pap, kinek a papné...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen