Új hozzászólás Aktív témák

  • peppe79

    senior tag

    válasz BBéci #51744 üzenetére

    Amit te említesz, az a Hoover európai üzletága. Egy amerikai cégnek eleve nem könnyű versenyképesnek maradni más kontinenseken. Úgy meg pláne nem, ha olyan marketingeseket alkalmaznak(tak), akik dollármilliós veszteséget okoznak az agyhalott ötleteikkel. Az angol piacot például anno úgy akarták meghódítani, hogy a brit utasoknak ingyenes retúr repülőjegyeket ajánlottak fel, ha legalább 150 USD-ért vásárolnak tőlük Hoover terméket. Ez a furcsa promóció akkoriban (1993 körül) 72 millió dollár felesleges kiadást jelentett nekik. Európában szinte végig veszteségesek voltak, nem tudtak versenyezni az itteni márkákkal, így végül 1995-ben eladták a Hoover Europe-ot az olaszoknak.

    Viszont az anyacég továbbra is amerikai Maytag tulajdonában van. Hülyék is lettek volna megválni tőle, hiszen az USA-ban nyereséges a termelés, és ott továbbra is a Hoover a legismertebb, "tisztán amerikai" porszívó márka. Náluk a patriotizmus, a "proudly made in USA" szemlélet nem egy ismeretlen fogalom. Ezt csak tovább erősíti, hogy a gyártás Tennessee államban, Cookeville-ben zajlik.

Új hozzászólás Aktív témák