Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #88750080 #10 üzenetére
Meg van számos Vulkan cím Windowsra is. Ráadásul kevesen tudják, de a mai motoroknak van Vulkan és D3D12 leképezője is. Célszerű mindkettő implementálni, mert nem különbözik annyira a két API, hogy gondot jelentsen, és a Vulkan is megeszi a HLSL shadereket, hiszen lefordíthatók SPIR-V-re. Azért nem szokott általában két API-val megjelenni egy adott játék, mert az plusz karbantartási költség, de maga a leképező minden motorban támogatva van és fejlődik. Az OpenGL-nél ilyen nem volt. Az annyira különbözött, hogy nem is implementálták.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Proxmox VE
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen asztali médialejátszót?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...