Új hozzászólás Aktív témák
-
Busterftw
veterán
válasz fatpingvin #17 üzenetére
Csak ugye kérdés hogy ezek a szerverek használnak-e egyáltalán DirectX-et.
Tehát oké hogy ott Linux dominál, viszont gpu computing-nál cuda van és kész kb.Ez a négy falas érv is érdekes, mert jelenleg ez a megoldás az "iparági" megoldás.
"it is the generally accepted requirements followed by the members of an industry."Ennek lehet örülni vagy sem, de ez van.
[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
válasz fatpingvin #19 üzenetére
Ezt mondom én is, csak írtam hogy az érv a Linux elterjedésére szerver fronton itt annyira nem érvényes, tekintve hogy ott nincs nagyon DirectX használva. Amiből ugye a vita elindult, hogy melyik API miért/mennyire terjedt el.
Tehát a fenti "mindenkire" ráerőltetik nem éppen állja meg a helyét, csupán arról van szó hogy ahol ilyen API használva van, ott a DirectX dominál.
Én inkább úgy mondanám, hogy a DirectX egy gaming ipari szabvány, ahol meg nyilván a Windows dominál.
(Xbox is Windows alapú)
De például Linuxon a Proton elég jó cucc, ami meg a Vulkan translation layert használja.A DirectX nem csak d3d render hanem hangért es másért is felel, amit az OpenGl/Vulkan nem kínált. (nem tudom hogy azóta igen)
Ha utánanézel akkor érthető, ugye említették a support és terjedelmes dokumentációt, mivel a Microsoft konkrét hardverben is érdekelt (Xbox) ezért nyilvánvalóan megtesz mindent hogy legyen fejlesztve ezerrel, egy már elterjedt és széles körben használt megoldásról van szó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- World of Tanks - MMO
- Villanyszerelés
- Apple iPad Air (5. generáció) - felülértékesítés
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Távcső topik
- További aktív témák...