Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stevee251

    tag

    válasz gabor9991 #10201 üzenetére

    Köszi az infót. Raiffeisen egyébként is esélyes. A költségeken kívül volt bármi probléma? Milyen a mobil alkalmazás? Egyébként nem tudom mi van a CIB-nél. 2008 óta vagyok ott. 10 évig nem volt gondom, erre most ezek a leállások.... Viszont nem ez a fő problémám. Van a számlámhoz egy internetkártya, amire ugye át tudok vezetni pénzt és így csak annyiért tudok neten vásárolni, amennyi rajta van. A múltkori ilyen CIB-es leálláskor volt pont aktuális egy előfizetésem, a netkártyán 0FT erre lehúzta a 35EUR-t mínuszba. Ügyfélszolgálatot amikor hívtam, mindig mondták hívjam fél órával később mert nem megy a rendszerük. Este 6-kor sikerült beszélnem valakivel, aki 10perc alatt értette meg, hogy miről beszélek. 1hét múlva kaptam egy sms-t, hogy a jelzett a problémámmal hívjam az ügyfélszolgálatot. Nem hívtam.

Új hozzászólás Aktív témák