Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • !Overdose!

    őstag

    válasz zolynet #33769 üzenetére

    Nekem is pont klímásnál van a TDI, utána valamikor megy a Civic is. :(

    Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

  • >>>W!nman*

    tag

    válasz zolynet #33769 üzenetére

    Auto17.hu - honlapjuk alapján korrektnek tűntek és részleteiben le van írva a csere, illetve videó formájában... Élőben még jobb benyomásom lett. Viszont 2autószerelővel beszéltem, egyik nem tűnt olyannak, akire szívesen rábíznám bármelyik kocsimat is... :)
    7.500 Ft volt. Én leengedtem magam, mert boxot cseréltem. Most végre megszűnt teljesen a bűz... :P :)
    Szóval ennyiért: Nitrogénes nyomáspróba volt (fél ó lett volna, de 20p után lenyomtuk), majd vákuumolás és feltöltés(650mg gáz, ha jól láttam, olaj és fluoreszkáló anyag). 1 óra volt cakkpakk kb.

    Van infrahőmérőm, menet közben mértem volt, h -0,5°C körül mértem, de utána emelkedett a kifújt levegő hőmérséklete, uh a hőkioldó is jól működik, -3°C-nál leold, h ne fagyjon el... A lyukakra meg elsősorban a hűtő a tippem... Az ránézésre is igen kavicsvert, viseltes... De mivel csütörtökön, mikor leengedtem, még képes volt vmennyire hűteni, és fél éve, amióta nálam van nem lett rátöltve, ezért 1év múlva majd visszatérek a dologra... Most nem hiányzik ez a kiadás... Nem olcsó játék az esetleges kompresszor, és a hűtő cseréje... Inkább a jobb első kerékdőlést próbálom megoldani... a Jobb hátsó kerékdőlés megint kicsit kisebb prioritású. És még ott van a néha alacsony alapjárati RPM is... Ja igen, cseréltem rotort, elosztófedelet és trafót is, így már nem megy annyira alacsony fordulatra sosem, illetve gyorsításkor nem érzek megtorpanásokat. Tehát megint javult, de még nem makulátlan...

    De remélem most már nem lesz sok meglepije a kocsinak... Az alacsony RPM-re még milyen tipp van?
    - benyaszűrő új
    - trafó új
    - gy.elosztó új
    - rotor új
    - gy.kábelek kimérve, nem szakadtak
    - levegőszűrő ránézésre újszerű

    Amire még gondolok, h megvizsgálom: a teljes szívócsatornát átvizsgálom, kosz után kutatva, illetve a vákkuumcsövek csatlakozását nézem majd még meg. Esetleg csőcsatlakozásokat megfújkálom sprayvel és nézem a fordulatot... Ha falsot szív, fel fog pörögni. De onnantól kezdve nincs tippem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák