Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Elmör

    senior tag

    válasz EQMontoya #34958 üzenetére

    Köszönöm neked is és mindenkinek. :)
    A kisautó már 18 éves is elmúlt (1996-os gyártás, 97 júniusában lett forgalomba helyezve Magyarországon először, második tulaj apum a biztosítás olcsósítása miatt [20 éves voltam mikor vettük 2005-ben], de ő talán egyszer ha vezette).
    Megmondom őszintén egyszer üldöztem egy Bömöst autópályán még 2010-ben, de akkor még a gyári váltóm volt és az 220-nál gps szerint véget ért vagy legalábbis nem tudta jobban kiforgatni a kompresszor, nagyon nem kockáztatok, hogy ilyen sebességgel menjek forgalomban, ezt is sikerült úgy kifogni, hogy nem értem utol senkit, csak mikor már újra 90-el mentem. Ez a Civic azért még nagyon papírautó, óra szerint 230 felé én már kicsit parázok benne, itt meg megapara volt, hiába a Tein futómű, meg a merevítések, azért ezt nem erre találták ki, gondolom egy hasonló korú ITR-ben nem ennyire adrenalin élmény, bár azzal sem vállalnám ugyanezt minden nap. Elmentünk ugyan ma is 2 sráccal egy próbakörre, de leginkább 2-3-4-et húztam meg, 5-ben a legvégén sikerült kifogni egy üresebb szakaszt és óra szerint kicsit 200 fölé menni, de ez tényleg nem heti rutin nálam, azért valamennyire tisztában vagyok vele, hogy csak 1 csavar ne stimmeljen épp akkor és már a végrendeletem életbe is léphet. :U

    Jövőre ha sikerül akkor pakolunk bele még +100 pacikát és egy hosszabb váltót, mert el szeretném egyszer érni vele a 300-at és ahhoz kicsit több erő fog kelleni. Csak egyszer, de azt is jó lenne dokumentálni, hogy tudott ilyet.

    RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

Új hozzászólás Aktív témák