Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Elmör

    senior tag

    válasz EQMontoya #34963 üzenetére

    Úgy, hogy az 1.6-os épített blokkot el fogom adni és berakunk helyette egy 1.8-as Dartonos blokkot, de a hengerfej marad+turbo is, max az injektorokat kell kicserélni nagyobbra meg újra kell programozni. A Darton pont azért kell, hogy nyomást tudjunk emelni, mondjuk 1.6-1.8bar-ra.
    A váltó még kérdéses, hogy marad és csak kap egy hosszabb 5-öst vagy komplett csere, a féltengelyek 450 paciig hitelesítettek, igaz már csak szeptember végéig garisok.
    A nyomás emelést ennél a blokknál már nem ajánlották, viszont ha megveszem ebbe is a Darton hüvelyeket akkor valószínűleg ugyanúgy kellene dugattyú is új meg stb, tehát akkor már jobb lenne 1.8-as vagy akár 2.0 blokkot venni alapból üresen és abba felépíteni mindent. Jövő év február-március felé tervezem, addigra lenne pénzem rá, de ha nem lesz akkor max marad még jövőre az 1.6 így ahogy van és 2017-ben megépül a kocsi, mert szezon közepén már nem fogok nekiállni szétkapni, hogy pont a találkozókra ne legyen autóm meg Balcsizásra erre-arra. Nem annyira sürgős szerencsére a dolog, inkább tartós legyen. :))

    RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

Új hozzászólás Aktív témák