-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Graphics
Jómunkásember
válasz spiritex #42319 üzenetére
Nyelestengely csapágy hibája.
Ha nincs benyomva a kuplung ,akkor ilyen csapágyhang van, ha benyomod elhallgat, mert akkor tehermentesül a váltó. Aki nem tudja mit hallgassan van hogy észre sem veszi, mert alapból egy nagyon halk motor
NEm összekeverendő a kinyomócsapággyal, az pont fordítva ad hangot.
Javítása: vannak felújítóműhelyek, ahová viszed a régi váltód, és adják a felújítottat, nem éri meg kínlódni vele, mert a váltó túlsó végén van. Kuplungozáskor érdemes cserélni.
50-70 ezer körül mozog, de elvleg a gyárinak is kb 200 ezer után lesz hangja, és kb minden Honda ilyen. Mint a kuplungbowden nyikorgás.
Induláskor mást hallhattál akkor.
[ Szerkesztve ]
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
runner 125
nagyúr
válasz spiritex #42412 üzenetére
Az a hátsó híd azért nem rohad el olyan könnyen, h komoly baleseti forrás legyen. Nem tűnik túl szépnek a korróziómennyiség a kerekek tövében, de ha a kérdésed erre vonatkozik, akkor szvsz még bőven használható. Statikai pontokat biztosan nem érint, felületinek gondolom mindenhol. Ettől függetlenül érdemes átnézetni valamikor és a szükséges helyeken csiszolni, alapozni, fújni. Hátsó stab. pálcák pl. nem tudom voltak-e cserélve, de ennyi idősen már szinte biztosan azok is cserések.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz spiritex #42453 üzenetére
Nem lehet tesztelni. Vagyis lehet ha kinyitják de akkor meg kuka.
Amúgy van szavatossági ideje (ha jól emlékszem ez 10 év). A lejárat után cserélni kellene elvileg. Na most ez elég horror ár, főleg egy 6-8 légzsákos gépnél könnyen lehet már gazdasági totálkár...
Közkedvelt biztosítási csalás, hogy a kisebb koccanásos balesetes autóból utólag kiszedik a nem kinyílt jó légzsákot és egy már kinyíltat szerelnek be a helyére, hogy azt is fizesse ki a biztosító.
mod:
BigBlackDog: Külön egység maga a légzsák ami egy hintőporral (hogy ne ragadjon össze és könnyen/gyorsan felfújódjon) kezelt műanyag zsák. Ezt egy egyfokozatú pirotechnikai patron (SRS légzsák esetében 2 vagy több fokozatú) felrobbanásával töltik meg levegővel. Zárt utastérben elég hangos, sokszor okoz kisebb fokú halláskárosodást.
A Takata-nál az volt a baj, hogy a levegő nedvesség tartalma miatt a pirotechnikai cucc - ha robbant mert nyitni kellett a légzsákot - túl nagyot robbant és a kormányból fém alkatrészeket lőhetett ki (ebbe haltak bele többen, ezért volt a visszahívás). A visszahívás keretében csak a patront cserélik/cserélték, magát a (szintén szavatossági idővel rendelkező) zsákot nem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mini-ITX
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Elektromos autók - motorok
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen