-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
7. gen Accord-nál melyik a legajánlottabb motorok? Első sorban dízeles vagyok, de egy erős, nem túl éhes benzines is szóba jöhet.
-
audi100td
nagyúr
válasz !Overdose! #24683 üzenetére
Értem, köszi a részletes infót, szerintem beérem a 2.0-es motorral, ha költeni kell a dízelre, úgy is buknám a fogyin nyert összeget.
Egyébként még odébb van a dolog fél-1 év múlva lesz aktuális, gondoltam feltérképezem addig mik jöhetnek szóba, eddig az Accord a legesélyesebb.
Amúgy tetszik a 7. gen Civic is, főleg a 3 ajtós, de attól tartok az nekem kényelmetlen lenne a 100-as Audi után.
[ Szerkesztve ]
-
audi100td
nagyúr
válasz Integra #24687 üzenetére
Köszi az infókat, ha elindul a konkrét keresés, érdeklődöm az említett fórumon. Egyébként a benzineseket is kettőstömegű lendkerékkel építették, vagy ott nem kell (anyagiak szempontjából) ettől tartani?
honda23, stangli: Elhiszem nektek, de nem az előző gen Civic-ből ülnék át, hanem egy régi 100-as Audi "foteljeiből" (az enyém plüss, de ez a lényegen nem igen változtat). Természetesen nem akarom ebben a topikban az egekig magasztalni és akárhogy is nézem sajnos már eljárt felette az idő, de az Accord úgy érzem kényelemben közelebb állhat hozzá. Meg rég óta a minimum ekkora méretű autókat preferálom.
[ Szerkesztve ]
-
audi100td
nagyúr
-
audi100td
nagyúr
válasz Integra #24696 üzenetére
Első sorban a fogyi miatt lenne jó a dízel, de ha idővel esetleg befigyel egy lendkerék vagy adagoló csere, akkor buktam amit megspóroltam az üzemanyagon. Azért még gondolkozom ezen.
DeathAdder: Az esetleges magas szervizköltség miatt, amúgy elhiszem, hogy ez egy nagyon jó konstrukció, nem is olvastam mást.
#24700 Integra: Attól függ hol tudok most elhelyezkedni, könnyen előfordulhat, hogy napi 120-150km-t meg kell tennem vele (nagyrészt országút/autópálya).
[ Szerkesztve ]
-
-
audi100td
nagyúr
7. gen Civic-ből a Type-R után melyik az elérhető legerősebb motor? 3 ajtós kivitel érdekelne mindenképp, ezek közül került hazánkba japán gyártmány, vagy angol mind?
Elfogadnék egy Type-R-t, de gondolom nagy részük szét van hajtva, meg nekem a kemény futómű miatt már talán túl sportos lenne. A két véglet között lenne jó valamit találni.
Corolla 1.8 TS-t is néztem, de annak nem tetszik a formája.
[ Szerkesztve ]
-
audi100td
nagyúr
Köszi mindkettőtöknek, ez eléggé szívás, mindegy majd lesz valami.
szerk: Arról lehet valamit tudni, hogy ezek Angliában vagy Japánban készültek? A facelift előtti, Angliában gyártott Type-R-ről elég sok rosszat olvastam.
[ Szerkesztve ]
-
audi100td
nagyúr
3. gen. Accord miért ilyen ritka? Nagy része széthullott már, vagy eleve kevés került Európába? Hahu-n egyet sem találtam, német oldalakon is csak egyetlen egyet, igaz az képekből ítélve kifejezetten szép állapotnak örvend, ami az árban is mutatkozik.
-
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
pár hónapja vagyok EP1 tulaj. Úgy egy hónapja már történt ilyen és ma ismét előfodult, hogy álló helyzetből hirtelen elinduláskor valami fémesen koppan az autó orra felől. Elég csúnya hangja van, azt hittem eltört a féltengely, de szerencsére nem és érzésre azóta minden rendben. Mi adhat ilyen hangot? 1 elég hangos koppanás van induláskor, utána semmi, ezt is eddig kétszer sikerült előidézni. Nagy szilenetek + a stab. pálcák már kissé oda vannak, de azok ennél jóval finomabb zajt csapnak. Motor- vagy váltóbak esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
audi100td
nagyúr
válasz tboy93 #42391 üzenetére
Köszi, arról tudok, de ez nem olyan kopogásnak tűnt, csak egy hangosabb koppanást lehetett hallani és inkább az orrából mint a tűzfal felől, de ezt nehéz eldönteni. Soproni vagyok, Honda szakit sajnos nem ismerek a körnnyéken, csak a márkaszervizről tudok, nem tudom ők milyen mélyen folynak bele ilyesmibe.
BigBlackDog: Köszi az infót neked is.
[ Szerkesztve ]
-
audi100td
nagyúr
válasz Azúr77 #42400 üzenetére
Hi,
Szerintem gyanús a km, nézd meg a kereskedő többi hirdetését, tizenéves kocsik és mindegyikben 135-170e van. A két 7g civic-ben meg 150-150, esélyes, hogy tekert az órájuk. Másrészt oké, hogy bar kivitel, de az ára is húzós, mire lepapírozod benne van 1,5-1,7-be és még nem költöttél rá semmit.
-
audi100td
nagyúr
válasz tboy93 #42404 üzenetére
Nem lehetetlen a 150e km, de azért az csak feltűnő, hogy 2 ilyen civic áll a kereskedőnél és ugyannyit futottak. Persze, hogy nem km-t néz az ember, de akkor ne kerüljön ennyibe, szervizkönyvet meg már olyat hamisítanak hozzá amilyet szeretnél.
Azúr77: Civic bar
[ Szerkesztve ]
-
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
az utóbbi napokban elkezdett zörögni az EP1-es Civic-em vezető oldali ajtókárpitja. A legbosszantóbb, hogy nem csak az úthibákon való áthaladáskor zajong, hanem a hangszóró mélyei is berezegtetik. Mit lehetne ezzel kezdeni? Eddig nem volt vele ilyen gondom. A másik, hogy a csomagtér ajtó bal oldali zsanérjánál a varrat mentén ekezdett rozsdásodni, mennyire macerás ennek a javítása?
-
audi100td
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #42583 üzenetére
Hali,
nem a teljesítménybeli visszalépéssel van a gond, sokkal inkább a nyomaték fog hiányozni a kis 1.4-esnél, főleg egy dízel után. Nekem 3 ajtós 7 gen-es van 1.4-es motorral, ami könnyebb és talán még nincs annyira megfojtva a környezetvédelmi normák miatt, de így is kicsit alul motorizáltnak tartom, igaz legalább jól fogyaszt.
-
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
olyan gondom lenne EP1-es civicemmel (1.4, 2004-es évj.), hogy alacsonyabb fordulaton (<2000 rpm) hajlamos rángatni, főleg egyes és kettes fokozatban. Pl. dugóban araszoláskor eléggé zavaró tud lenni. Az alapjárat stabil, nem ingadozik, egyenletesen jár. Hiba kód nincs, check engine nem világít, ebből kiindulva gyújtótrafót, lambda szondát kizárnám. Tankban lévő üzemanyag szűrő egy éve lett cserélve (gyári), gyertyákban 12e km van. Hideg motornál picit erősebb a rángatás. Valamint ami még feltűnt, hogy intenzív gyorsításkor mintha picit hullámozva adná le a teljesítményt, olyan elnyújtottabb rángatásnak is fel lehet fogni. Bekapcsolt klíma mellett ez sokkal jobban érezhető, mintha közben egy pillanatra meg-meg torpanna, gondolom annak tükrében ahogy összekapcsol a klímakompresszor kuplungja. Nem tudom utóbbi normális jelenség-e. Vezérlés nemrég lett cserélve, akkor kértem, hogy ellenőrizzék és állítsák be a szelephézagot, ez elvileg meg is történt, de nem változott semmi. Egy éve van nálam az autó, ez azóta ilyen, nincs esetleg tippetek arra, hogy hol keressem a problémát? Hajtásláncban lehetséges olyan kopás ami ilyet okoz? Annyit tudok, hogy a váltót az előző tulaj felújíttatta nyelestengely csapágy problémával kapcsolatban, ekkora kapott új Exedy kuplung szettet is, azóta 25e km ment bele.
-
audi100td
nagyúr
Sok helyen tankoltam már, lényegi eltérést nem észleltem, meg mondom mióta nálam van az autó ilyen. Trafó illetve kábelre azért nem gyanakszom, mert akkor már alapjáraton ki kéne hagynia, vagy?
Szerelőhöz fog menni, csak próbálom kiszűrni a felesleges köröket. EGR szelepre tippelek vagy lehet túl parázom de még az is megfordult a fejemben, hogy esetleg ki van kopva a retesz vagy annak fészke a főtengelyen a vezérműszíj tárcsánál és így el tud mászkálni picit a vezérlés. Ennek nem lehet megbontás nélkül utánajárni valahogy? Mondjuk ez lehet komolyabb tüneteket is produkálna, nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
audi100td
nagyúr
válasz honda23 #48459 üzenetére
Gyertya jelenleg Denso K16TT, előtte NGK ZFR5J-11 volt benne, de azzal is rángatott. A régi gyertyák még megvannak, nekem normálisnak tűnt, de ha hazaértem küldök róla képet.
Szelephézag állítást a soproni márkaszervizben végezték, de nem vagyok benne biztos, hogy tökéletes lett, hidegen kicsit ciripel.
Ha benyomom üresben a kuplungot nem fulladozik. Fogyasztás is rendben van 6,5-6,7 az átlag, város országút vegyesen. Olajfogyasztás lényegében nincs, ~0,5L 8000km alatt (5W30 Mobil1).
Gázpedál amúgy elég kemény, nagyobb erővel kell nyomni mint más autókon amiket korábban vezettem, de azt mondták ez mindegyik ilyen, viszont szerintem nem szorul, inkább csak nagyobb az ellenállása.
[ Szerkesztve ]
-
audi100td
nagyúr
válasz audi100td #48464 üzenetére
Visszatettem az NGK gyertyákat, 2000rpm alatt mintha jobban rángatna, fordulaton viszont jobb mint a Denso. Na mindegy, remélem a szerelő megtalálja mi okozza.
Ami még feltűnt, hogy mind a 4 trafó Denso gyártmány, honda logót nem találtam rajta vagy gyárilag ilyennel szerelték?
[ Szerkesztve ]
-
audi100td
nagyúr
-
audi100td
nagyúr
válasz Napfénysüti #48499 üzenetére
Igen, így értettem, akkor ez így normális, oké.
-
audi100td
nagyúr
válasz BigBlackDog #48524 üzenetére
ok, köszi
-
audi100td
nagyúr
Valaki járt már esetleg úgy, hogy többszöri fertőtlenítés ellenére még mindig kellemetlen szagot áraszt a klíma? Kezdtem egyszerű bombával, majd elvittem ózonos fertőtlenítésre (egy órán át ment) végül közvetlenül az elpárologtatót fújtam habbal, de semmi sem segít. Nincs valakinek ötlete? A kifolyó nincs eldugulva.
-
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
lassan esedékes lesz az olajcsere 2004-es Civic-emnél (EP1 1.4), jelenleg Mobil1 ESP 5W30 van benne, maradhatok ennél vagy jobb lenne esetleg a Motul 8100 X-clean FE 5W30?
-
audi100td
nagyúr
És az kiderült, hogy mi áll a háttérben? Néha nekem hirtelen elinduláskor hallatszik egy koppanás vagy egyesből kettesbe váltáskor lendületesebb vezetésnél. Mintha valamelyik tartóbak lenne, de szerelő átnézte őket és elvileg mindegyik rendben.
Legutóbb említettem, hogy 2000rpm alatt egyes és kettes fokozatban hajlamos berángatni lassabb haladáskor. Tegnap több hosszabb fekvőrendőrön kellett áthaladnom alacsony sebességgel, a gázpedált egyenletes erősséggel nyomtam és amikor fel le ment a huplikon megint berángatott. Nekem ebből az jön le mintha a hajtáslánc körül lenne a keresendő a probléma. Mielőtt megvettem a kocsit felújították a váltóját nyeles tengely csapágy miatt, egy időben kapott egy új exdey kuplung szettet is. Tegyük fel, hogy ezek rendben vannak, de nem lehet, hogy a kiemelő villa bakja van szétmenve? Az látható kívülről vagy a váltóharangban helyezkedik el?
-
audi100td
nagyúr
válasz Jaffa75 #48729 üzenetére
Nem tudom, de annyit mondjuk kiszúrtak, hogy mintha nagyon picit ferdén állna a bakokon a motor/váltó, lehet váltó visszaszerelésnél nem jól engedték vissza a helyére. Nem tartom kizártnak, hogy adott esetben be tud picit bukni az egész valamelyik irányba, de amúgy meg stabilan áll, nem bólogat gázadásra meg ilyenek.
-
audi100td
nagyúr
válasz Jaffa75 #48731 üzenetére
Nem én csináltattam, még az előző tulaj, de úgy is cserés lesz a lengőkar nagy szilenetem, egy évet bírt az utángyártott oyodo, kilágyult és erősebb fékezésnél beremeg. Akkor ránézetek erre pontosabban.
_ak_: Igen, EP1 az enyém (FL 2004), őszintén szólva nem egészen tudom milyen a hang amire figyelnem kell, enyhe szelepciripelés hallatszik 3000rpm-ig, szerintem a szelephézagon még állítani kellene, mást nem vettem észre (úgy néz ki hiába hagytam egy kisebb vagyont a helyi márkaszervizben). Van esetleg youtube-on videó a jelenségről?
Ami még feltűnt, hogy a gázbowden nem full feszes alaphelyzetben, nem tudom ez mennyire normális, viszont a gázpedál legkisebb mértékű lenyomására már reagál, rángathat akár ilyentől?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Xbox Series X|S
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs