-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdanesz
őstag
Sziasztok!
Kinéztem egy Accord-ot. Próbaút megvolt, körbenéztem amennyire én laikusként körbe tudtam. Problémát nem vettem észre, sem menet közben sem álló helyzetben. Mire érdemes odafigyelni ilyen típusnál?
Az együtt töltött kb. 45percről pedig ömlengek kicsit...
Szerintem az ajtókhoz is külön mérnököket alkalmaztak, olyan finoman, puhán záródnak. A dízel motor ellenére meglepően csendes...most Peugeot 206 hdi-m van. Úgy érzem a 140LE...már amennyi 'él' belőle nekem bőven elég lesz. Nagyon szépen fekszik az úton és az úthibákon sem éreztem pattogósnak. Minden műszere és elektromos kütyüje működik, legalább ezzel nem lesz gond.
Egyetlen dolog ami nem tetszik benne, az a csomagtér ajtaja vagyis inkább a nyílása. Szinte derékig be kell mászni ha a végéből kell kiszedni valamit és eléggé szűkös is (hangsúlyozom a nyílás szűkös...nem a csomagtér ). -
hdanesz
őstag
Már nem tudtam módosítani...de itt a hirdetés. Eredetileg is ezt szerettem volna linkelni. Valamiért áthelyezték másik azonosítószámra.
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Egy hete lettem Jazz tulajdonos. 2009.09. havi. 1.2-es benzines. Eddig minden szép és jó.
68ezer km-t futott, KEKKH-nál ellenőrizve.
Két problémám akadt, szerencsére egyik sem komoly.Az első: a cd lejátszó nem hajlandó semmiféle cd-t megenni, mindre azt írja: bad disc, please consult car manual...és kiköpi. Igaz, eddig csak írott cd-vel próbáltam..de mivel mp3-at is játszania kellene, gondolom nem ez a baj. Fogalmam sincs mi baja, használati szerint szervó probléma. Tipp esetleg a javításra?
Második: A használati szerint a műszerfalon ki kellene gyulladnia az alacsony üzemanyagszintet jelző lámpának, ha kevesebb mint 7.9liter van benne. Amikor megvettem, 0km megtehető távot mutatott...de akkor nem figyeltem világít-e a visszajelző. Elsőnek 4000ft-ért tankoltam, mentem vele 180km-t és amikor rátankoltam azt mutatta,h. 88km-t mehetnék még. Teletankoltam, 32.7 liter ment bele és ha tényleg 42 literes a tank, akkor ugye valamivel több mint 9liter volt benne, ergo nem is kellett égnie a kis szimbólumnak.
Most a tele tankos töltésből van benne annyi,h. 101km-t mehetek a fedélzeti szerint, a mutató kb. 4-5 mm-re van a nullától, de szimbólum még mindig sehol. Kinek hihetek? Azért is fura mert perpillanat az átlagfogyasztás kereken 5liter...és 610km-t mentem vele. Ha még rá is hagyok kicsit (legyen 5.5 a valós fogyasztás) akkor is 33.5litert kellett fogyasztania tehát 8és fél liter még van benne...azzal viszont nem 101km-t mennék. Mivel nem szeretnék ottmaradni az út szélén...tuti tankolni fogok rövid időn belül, csak jó lenne tudni hányadán állunk.üdvözlettel,
Dani -
hdanesz
őstag
válasz Peter.70 #40742 üzenetére
Ma reggel tankoltam. 32.7litert, úgy hogy az fentebb leírtak szerint erősen a nullához közeli volt a mutató. És az első kattanás után még négyszer rátöltöttem.
Board computer szerint 69km-t tehettem volna meg.
Szerintem nincs 42literes a tank...az tuti.Viszont még mindig aggaszt, hogy nem jelzi semmi külön az alacsony benzinszintet.
Indításnál sem villan fel semmi ilyen jel és szövegesen sem írt a computer semmit.
Akinek 2009-es gyártású Jazz-e van, nálatok is így van?CD update: eredeti cd-vel minden oké.
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Lehet, hogy töketlen kérdés, de megpróbálom:
Honda Jazz, 2009-es évjárat. Indításkor ad egy csipogó hangot (az öv miatt) utána viszont kb. 1-2mp-el lenyom még egy adag csipogást, kb. 3-4-5-öt gyors egymás utánban. Ez mi lehet? Indításgátló? A beépített rádiónak valami?
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Két hete van nálam a Jazz (2009.évjárat, 1.2-es benzines), ma találtam két műanyag vackot az utastérben. KÉP
Az egyik az ülés alatt volt a másik a jobb első ajtó 'zsebében'.
Kb. 4centisek, nincs rajtuk Honda felirat, csak számok (1 illetve 2 a belső részükön). Lehet nem is a kocsihoz tartoznak...
Valakinek van ötlete mik lehetnek?Köszönettel,
Dani[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Erről a Civic-ről mi a véleményetek?
Mire kell figyelni vásárlás előtt a dízel motornál?
Olyan dolgokra gondolok amit egy laikus is észrevehet (zörgés, látható dolgok..stb.)Köszönettel,
Dani -
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Debrecen környékén ismer valaki Honda bontót?
2009-es Jazz bal tükör kellene...Dani
-
hdanesz
őstag
válasz yodamester10 #41563 üzenetére
Hátsó ködlámpa?
-
hdanesz
őstag
válasz BigBlackDog #41566 üzenetére
Van benne izzó egyáltalán?
De igaza lehet Aladdinnak a helyzetjelzővel:http://www.picautos.com/images/honda-accord-2.2i-ctdi-07.jpg
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
őstag
Bemutatom már én is a gépezetem.
Lassan két hónapja kocsikázom vele. -
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Jelenleg egy 2009-es Jazz-em van. Most autót szeretnék cserélni.
Új autóban gondolkozom és a legújabb Civic is látómezőbe került.
Eléggé megosztó autó ahogy a véleményeket olvasgatom róla különböző oldalakon.
Hétvégén megnéztem élőben, sonic grey pearl, white orchid pearl illetve rally red színben láttam.
És meg kell mondjam ...élőben sokkal jobban néznek ki. Főleg a sonic grey brutál...fekete felnivel.Néztem más márkákat is...de a Civic-be beülve elfogott az az érzés: itthon vagyok. A váltó üresből egyesbe mozdítása meggyőzött.
Jövő7 elején lehet majd kipróbálni őket. Ha ténylegesen mellette döntök...írok részletes beszámolót.
Esetleg van itt olyan aki vezette már? Én az 1.0-ás Elegance verziót szeretném venni.
Ilyen a sonic grey szín.
üdv,
Dani[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Ha minden jól megy...kb. 1hét és Civic tulaj leszek. -
hdanesz
őstag
válasz tboldi #47818 üzenetére
Köszönöm! Így van, a legújabb, 1.0-ás motorral. Nekem elég lesz. Gyémántfehér színben, comfort felszereltség.
Próbáltak rábeszélni az Elegance-ra...de nekem kb. semmi nincs benne ami hiányozna.
Főleg, hogy nem vagyok jó barátságban a bőr kormányokkal/váltógombokkal.
Ráadásul a 16-os kerék is inkább ehhez vonzott, már csak a gumicserére is gondolva majd.Sokan azt mondják csúnya, de szerintem fehérben nagyon jól néz ki. Kb. mint egy stormtrooper.
Szeretem a különlegesebb autókat. -
hdanesz
őstag
Itthon van a gép.
-
hdanesz
őstag
válasz Tsebacsi #47966 üzenetére
Köszi! Szalonban volt, ez a szerencse.
@Qru: 1.0-ás motor, Comfort felszereltség...és white orchid pearl szín. Nem tudom mi kellhet még. 2017 májusi forgalombahelyezés....de februárban gyártották.
Egy kis összefoglaló az eddigi 360 km-ről. A Jazz után kicsit morgósabb motor, de inkább csak 1 ill. 2 fokozatban. Alapjáraton is picit didergősebb...de ezt tudjuk be a három hengernek.Ha eléri az utazótempót, akár 50-60-at, 90-et vagy 130-140-et....akkor már csendes és csak siklik mint egy hajó. A 129lóerő, 200nm nyomaték bőven jól mozgatja az autót...milyen lehet az 1.5? Mivel elég új..még nem nyomtam ki a szemét, de nagyon élvezetes ahogy viszonylag alacsony fordulatról is már ugrik.
Ami elsőre kicsit fura volt, hogy a gumik/kerekek hangját eléggé hallani...főleg a régebbi, nem tudom pontosan milyen utakon...tudjátok az a zörgősebb, durvább felületűn. De ami még érdekesebb városban jobban hallani mint országúton 90-el. Most erre 1tippem van: nagyobb a motor/szélzaj picivel 90-nél és ez tompítja a gumik zaját. 90-nél hatodikban 2ezret forog a motor, 130-nál milliméterrel 3ezer alatt.
A csend áldás...és csapás egyszerre. Annyira csend van benne országúton, hogy a táskám 'mocorgását' hallottam a mellettem lévő ülésen. Ha már..ülés, a huzat tényleg kissé eltér a legtöbb autóban használtaktól, de nem vészes..szokható. Olyasmi anyaga van mint a 15-20évvel ezelőtti öltönyöknek....csak sistergősebb.
A kormányzás a Jazz-hez képest eléggé direkt. A legtöbb ember aki ült mellettem ezt a következőként érzékelte: durvábban kanyarodok. Pedig csak a kormány áttételezése teszi. 2-3nap után kezdem megszokni és óvatosabban kanyarodok.
Eddig két hátrányát tapasztaltam:
1. Nagyon sokan megnézik. Én pedig nem szeretek középpontban lenni. Azt hiszem idővel ha több ilyen autó lesz az utakon, majd megszűnik. (Szombaton megállítottak a zsaruk...de csak azért mert még nem láttak ilyet közelről....semmi papírt nem kértek.se szondázás nem volt. )
2. Az autósok egy része...márkákat és sofőrtipusokat direkt nem írok...állandóan vagy versenyezni akar...vagy le akar tolni az útról és bömbölteti a motort mögöttem.És még valami: élőben szerintem iszonyatosan szép. A netes képek, videók...nem igazán adják vissza milyen élőben. Főleg fehérben komoly.
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
őstag
válasz JoolsNOS #47977 üzenetére
Konkrétan 1.4millió.
Tesztvezetésen próbáltam az 1.0-ás motort....az 1.5-öst nem.
Nekem bőven elég az ereje. 80-90%-ban egyedül vagy ketten közlekedünk vele. Bár pont ma ültünk bele öten a kollégákkal.
A Jazz-hez képest rakéta a teljesítmény. Meg hol használnám ki a 182 lovat? Ezzel is pikk-pakk 60-al megyek városban.
Abból az 1.4millióból ki sem számolom hány évig fizetem a kötelezőt/teljesítményadót és még mennyi marad benzinre. Mindenkinek mások az igényei. -
hdanesz
őstag
62km-es utazás, országúton, 2kisebb városnyi megszakítással..de azokon csak átgurultunk... BC szerinti fogyasztás. 93-ra állított tempomattal, Szerintem csal. Ennyire nem tudhat a Civic.
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
őstag
válasz yodamester10 #48064 üzenetére
Emlékszem a régi reklámjaik szlogenjére: Uniroyal...the rain tyre.
-
hdanesz
őstag
Élőben pedig még szebb. Nekem fehérben van...és eddig rengeteg pozitív visszajelzést kaptam.
Akárhol megállok vele, mindenütt akad 1-2ember aki kérdezget róla és meg szeretné nézni közelebbről.
Sokan vannak akik azt sem tudják, hogy miféle autó. Csak ennyi a kérdés: Ez meg milyen autó?Alig több mint egy hét újabb tapasztalatai: számomra idegesítő, hogy a start/stop rendszert minden egyes indítás után ki kell kapcsolni. Nem lehet 'állandóra' kinyomni. Az átlagfogyasztás, tankolás alapján: 6.2 liter.
Az eddigi 760 km-ből 100 város, 420 országút, a többi pálya.
Majd szereznem kell rá sárhányókat...mert nagyon felcsapja az alsó 30-40centit esőben. Fentebb totál tiszta az autó...lent meg mocsok. Meglepő módon ugyanúgy veri fel a csomagtartó ajtóra a vizet mint a Jazz.
A középső könyöklő lehetne más anyagból is, élmény lesz tisztítani majd a szövetet.De, hogy jót is írjak: a motor kezd kicsit csendesebb, nyugisabb lenni...kopnak össze az alkatrészek. Persze csodát nem várok, elvégre három hengeres. Most már merem kicsit jobban pörgetni ennyi megtett út után...de 3-4ezer fölé még mindig nem mentem. Ott viszont szép érces,mormogós hangja van és vicces ahogy a lefújószelep 'tüsszent'.
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Ti milyen benzint tankoltok? Érdemes valami prémiummal (Vpower és társai ) táplálni a kocsit...vagy elég a 'normál'?
Tényleg tisztítanak ezek valamit? Vagy csak marketing blabla? Mivel még nem sok km van a kocsiban és minden 'tiszta'...ezért érdekelne.Dani
-
hdanesz
őstag
Kíváncsiságból megkérdeztem a gyári 17-es felni árát a Hondánál. Amit utólag lehet rendelni még annyira nem is durva...a későbbiek ismeretében . 70ezer bruttó/darab, ez a 'Cura' fantázianevű felni. De ha olyan felnit szeretnék amivel gyárilag jön magasabb felszereltségi szinten...kapaszkodjatok.... 150ezer nettó/darab. És ezeken ugye még nincs gumi.
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
őstag
Ma hajnal fél 3-kor az M35-ösön elémugrott egy róka. Fogalmam sincs hogy került oda...elvileg van vadvédő háló, nem?!
Hirtelen balra kaptam a kormányt, de szerencsére a róka egy pillanatra megállt majd ahonnan jött abba az irányba távozott. A Civic úgy ment át 135-el a másik sávba mintha sínen húzták volna. Igaz, kaptam egy szívbajt kb., de hihetetlen stabil maradt az autó. Gondolhatjátok, éjjel mennyi autó van a pályán...amúgy is 'unalmas', nyugis...erre jön ez. -
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Honda Civic gyári alufelnit mennyiért lehetne eladni /darab?
16-os, amit az autóhoz kaptam gyárilag. 3ezer km-t futott Michelin Primacy 3 gumikkal.
Természetesen, karcmentesek a felnik.Itt egy kép az egyikről.
Köszi a segítséget.
Dani
-
hdanesz
őstag
Az első 3000km után gondolom már beállt a fogyasztás. Most számolgattam...36.96 litert tankoltam rá és 615km-t tettem meg. Ez 6.0097liter per 100km. Ebből fele város fele országút. A legviccesebb, hogy a BC szerint is 6.0 a fogyasztás. 10gen 1.0 civic
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Egy hónapja van meg a 10gen Civic, gondoltam írok pár szót az eddig eltelt időről és tapasztalatokról.
Hogy egy kissé képbe kerüljetek az előéletemmel autók terén, eddig volt nekem: Zastava GTL 55 (1986), Ford Fiesta 1.1 benzin, (1995), Ford Escort 1.4 (1995), Fiat Punto 2003, 1.2benzin, Citroen C5 1.8benzin (2002) és legutóbb egy Honda Jazz 1.2 (2009).Előre szólok, nagyrészt a két legutóbbi autómhoz fogom hasonlítani, azok a legélénkebb emlékek.
Külső
Amikor megláttam az első képeket a neten...nem sok jót gondoltam róla. Szóba sem került mint új autó, egészen addig amíg nem láttam élőben. Különösen fehér színben szerintem nagyon szépen néz ki, még az én Comfort felszereltségemmel is. Bármerre megyek vele, mindenütt megbámulják..kérdezgetnek róla. Nem csoda, hiszen még nem sok szaladgál belőle az utakon. Öröm közeledni hozzá a parkolóban, messziről is nagyon jó benyomást kelt. A külsejével annyi bajom van, hogy a csomagtérhez ez is úgy veri fel a koszt és a vizet mint a Jazz. Valamint a sok hullám és él miatt eléggé macerás mosni.
Belső
Szűkösebbnek hat mint a Jazz, főleg mert nincs előttem akkora asztalnyi műszerfal. Beülve az az érzésed támad, hogy körbevesz az autó. Ettől függetlenül kényelmesen el lehet férni benne. 184centi magas vagyok, hátra is beférek...a fejem sem ér bele a tetőkárpitba. Jóval alacsonyabban ülök mint a Jazzben, ezt szokni kellett. A váltó pont kézre esik a könyöklőről. Számomra különösen jó dolog, hogy a tetőkárpit fekete. Az eddigi autóimban még akkor is koszolódtak a bézs, szürke tetőkárpitok...ha sosem nyúlkáltunk oda. Az ülések kárpitja lehetne jobb tapintású is....nem vészes..de nem fog díjakat nyerni. Ha már ülésekről volt szó, eddig két 'hosszabb' út volt, mindkettő 4-500km és nem volt fárasztó vagy kényelmetlen. A Jazz-el azért úgy 1-1.5óránként meg kellett állni mert elgémberedtem. Két negatív dolog van a belsővel kapcsolatban: 1. a könyöklőben lévő pohártartóba bármit teszünk..az útban lesz váltásnál. Ha pedig a csúsztatható részt hátratolom és a mélyebb rekeszbe teszek innivalót...ott már nem áll meg biztosan hanem ide-oda dülöngél. Ezért a fél literes palackokat az ajtózsebben tárolom. Szerencsére ott van egy apró domborulat az alján ami nem engedi elcsúszni az üveget. A másik: a C oszlop batár nagysága. Srég parkolóból kiállni tolatva rémálom. Bármilyen más parkolónál nincs gond, általában tolatva állok be..de srég parkoló esetén ugye ezt nem mindig lehet megtenni.
Motor
Ezer köbcenti turbóval, 129 lóerő, 200Nm nyomaték 2250-es fordulattól. Sosem volt turbós benzines autóm, faterom dízel Peugeot 206-osához volt szerencsém mint turbós gép. Három hengeres lévén - főleg az első 1-2hétben - eléggé remegett és zajosabb is volt. Idővel azonban 'megszelídült', most már (4000km után) sokkal visszafogottabb még intenzívebb gyorsításnál is. Nem vagyok egy állat vezető, számomra ez a motor bőven hozza amit kell. Városban ez is felesleges kis túlzással. Ha csak picit is jobban nyomom a gázt, pikk-pakk 60-65-el megyek. Sokan mondják, hogy inkább vennének 1.5-öst, csak tudnám hol használnák ki? A Magyarországon érvényben lévő sebességhatárokat bőven viszi. Autópályán 135-ös sebességnél épp nyaldossa a fordulatszám a 3000-t. Hangsúlyozom, az autót 90-95%-ban egyedül vagy ketten használjuk....így azt elhiszem ha valaki 4-5emberrel, cuccokkal megpakolva pályázik...akkor már nem lesz olyan ugribugri az autó mint 2emberrel. Érdekes a motor kettőssége, főleg egyesben,kettesben gyorsítva alacsony fordulaton is morog..viszont ha beáll az utazósebességre (akár 55-60, akár 135-140) akkor csendes mint bármelyik korábbi Honda. Eddig egyszer 'mértem' rátankolásnál a fogyasztást, 6.0097liter lett, a BC szerint 6.0. Remélem később is hihetek majd neki. Ami fura volt még, hogy 55-60-al is elmegy négyesben... csendben. Igaz a következő fokozatot már 'kéri' ...de mégis csend van. A Jazz-el simán mentem 50-el ötösben...a Civic dadog 50-nél, érződik, hogy alacsony neki a fordulat.
Futómű, kényelem
A Jazz-hez képest finomabban, jobban rugózik. Nekem nagy 'kedvencem' az M0-ás úgy kb.Vecsés és Pécel közt. Ott a Jazz pattogott mint kecskeszar a deszkán. Szerintem az előttem haladók azt hitték refizek...annyira ugrált a kocsi. A Civic-el semmi ilyesmi nincs. Halk dübbenésekkel értesít a nagyobb úthibákról. A futómű elképesztő. Nem akarok nagy szavakat használni, de kb. egy hete megmentette az életem...de egy nagy csatt-tól minimum. M35-ös autópálya, kedd hajnal fél három, autók sehol...viszont egy róka kiugrott az út közepére...berántottam a kormányt a belső sávba, a kocsi úgy váltott sávot mintha sínen ment volna. Pedig akkor már 137-el ment tempomattal. A C5 hullámzó suhanását nem éri el a kényelem, azért Hondásan kemény a többi autóhoz képest..de nem kényelmetlen. Jelenleg a 16-os gyári felnin fut, de tervezem, hogy 17-es gyári felnit kap majd. Remélem nem lesz tőle sokkal kényelmetlenebb.
Vezetés közben
A kormány picivel fordul többet 1-nél középpontból ütközésig. Ezt alaposan szokni kellett az elején. Sokan panaszkodtak, hogy vadabbul kanyarodok...pedig csak a kormány volt szokatlan. Számomra kicsit zavaró, hogy a pedálok enyhén jobbra esnek nem pedig középen vannak. A váltó hozza a megszokott Honda minőséget. Se tolatóradar se kamera nincs benne, nem éreztem szükségét azóta sem mióta megvan. Tükörből szoktam tolatni, ha pedig vészesnek ítélem meg a szituációt inkább gurulok 1-2 fordulót előre-hátra mint, hogy csattanjak. Apáink is vezettek ettől nagyobb autókat mindenféle kamera és radar nélkül. A fék elég hirtelen fog..az első pár napban voltak nagy bólintások. A vezetési segédrendszerek közül a radaros tempomatot használom, országúton ha 'tiszta' előttem a pálya, illetve autópályán. A táblafelismerő rendszer számomra kissé felesleges, amúgy is figyelek a táblákra..de ha netán elbambulnék...vagy ismeretlen helyen járok azért jól szokott jönni. A ráfutásos ütközést kivédő dolog nem a kedvencem, városban nagyon érzékeny. Ha egy autó előtted kanyarodik mondjuk jobbra kis ívben és a 'feneke' még akár 5cm-re belóg a kamera látóterébe hajlamos a rendszer beleállni a fékbe. Ilyen helyzeteket emberként 'kontrollálod', mert egy apró kormánymozdulattal kikerülöd ha mégis belóg eléd. A rendszer mégis megálljt parancsol. Pár napja majdnem belémpukkantak egy ilyen miatt. Azóta városban ki is kapcsolom.
Mindent összevetve nem bántam meg, hogy ezt választottam. Az túlzás, hogy tökéletes autó (a rózsaszín köd már elszállt),,, de nekem megfelel. Ha valaki hasonló beszerzésén gondolkozik vagy csak érdeklődik, szívesen válaszolok a kérdéseire.
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
őstag
válasz yodamester10 #48558 üzenetére
Ha már 17-es kerék.... Említettem, hogy szeretném lecserélni a gyári 16-os felnit, gyári 17-re. Szélességben 2cm különbség van a két kerék közt, ez nem hiszem, hogy sokat dobna a fogyasztáson. Viszont a kisebb oldalfalú gumi miatt vannak aggodalmaim: kátyú hamarabb kárt tesz a felniben, kényelmetlenebb lesz a rugózás...stb.
Viszont ilyenkor mindig meggyőzőm magam, hogy 1. a próbakörön 17-es kerékkel szerelt autóval mentem és 10-15perc alatt nem éreztem kényelmetlennek. 2. Nincs akkora nagy különbség sem szélességben sem gumi 'mélységben' , hogy gondot okozzon.
Neked ill. a többieknek mi a véleményetek?
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Van itt olyan aki ért a felnikhez?
A 10.gen Civic comfort felszereltséghez adott felnije: 16 × 7J méretű, 215/55/R16-os gumi megy rá.
Szeretnék rátenni helyette a Hondánál kapható 'Cura' fantázianevű 17-es felnit (17 × 8J*) 235/46/R17-es gumikkal. A szalonban azt mondták, hogy a Comfort felszereltséghez nem lehet ilyen felni rendelni. Azt még nem tudni, hogy ez csak valami belső Honda szabály...vagy technikai/műszaki akadálya van.Ma felpróbáltuk rá a Honda szervízben azt a felnit ami gyárilag pl. az Elegance felszereltségen is van...és látszólag semmi hiba nem volt. Szerintetek okozhat a méretek alapján ez gondot? Az ET számok ha jól emlékszem 48 a 16" esetében és 50 a 17"-nál. Közben megkérdezik a gyáriakat is...most a válaszra várunk.
-
hdanesz
őstag
14éve vezetek, sosem volt defektem...a Civic alig másfél hónapos és most sikerült beszívni egy ilyet.
Az első kerék 'felkapta' a hátsóba beleállt. Szép péntek esti meglepi volt..de legalább haza tudtam érni. Cirka 20km-t vezettem még...de nem engedett le teljesen. -
hdanesz
őstag
válasz yodamester10 #49047 üzenetére
Ez selyemfényű felni? Mennyire nehéz tisztítani? Vagy..mennyire 'kényes'?
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Fekete vagy ezüst felni illene jobban rá?
Sajnos feketéből inkább csak matt vagy selyemfényű van a legtöbb helyen. Kevés magasfényű vagy polírozott van.Tudom, az a kérdés nekem melyik tetszik...de szeretném más véleményét is meghallgatni valamint ötleteket is kaphatok.
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Nézzétek mit találtam. Ha jól emlékszem a 10gen-t Angliában szerelik össze...de meglepődtem, hogy magyar alkatrész is van benne. Lehet ez csak számomra új persze...
Ja, egyébként a hátsó lámpának a csomagtér ajtón lévő része.[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
őstag
válasz hülyegyerek #50840 üzenetére
Focus-t próbáltam, a térdem a középkonzolt támasztotta. Mazda 3, Hyundai i30 --> ezeket nem éreztem szűknek. A CH-R egy bunker lőrésekkel. A Ceed-et nem próbáltam. Én a Civic-ben bőven elférek 185 centivel...bár UFO-ban csak egyszer ültem így nem sok összehasonlítási alapom van.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest