Aktív témák

  • toeri

    aktív tag

    válasz Kalandor #45 üzenetére

    OFF
    No igen. Ha valakit nagyon érdekel, számoljon utána annak is, hogy az ügyfelek hány %-a hozza a forgalom hány %-át egy adott cégnél? Nem biztos, hogy egy cégnek az a jó ha sok, de ''gyenge'' forgalmat bonyolító ügyfele van. És ez nem telekommunikációs sajátosság.

    A bankok pl. ugyanezt csinálják. Sok marinéni sok bajjal és kevés pénzzel jár. Próbál is mindenki szabadulni tőlük. Pár éve viszont az OTP még külön fiókot is létrehozott a kiemelt ügyfélkörnek (belváros, bérelt mélygarázsi parkolók, stb.) hogy odacsábítsa őket. (Természetesen aki naponta ad 20millás átutalási megbízásokat, az nem akar marinéni mögé beállni a sorba a NN kerületi OTP pénztárához.) :))

    Tehát ha valaki úgy érzi pár forintos percdíjkülönbségért érdemes szolgáltatót váltania, ám tegye. Ha valaki úgy érzi a banki ügyfélszolgálaton ferde szemmel néztek rá és ezért ''átmegy'' egy másik bankhoz, menjen. De azt ne várja, hogy majd krokodilkönnyekkel küszködve az adott cég vezérigazgatója ír neki egy szívhezszóló hangú bocsánatkérő levelet, amiben megkéri, hogy ugyan menne már vissza...
    :DD

    Ui. Uraim, Isten hozta önöet a való világban! :t
    Ui2. Egyszer engem is felhúzott egy OTP-s pénztáros. Kiszámláztak valami 2000Ft díjat, ami nem volt jogos (a saját korábbi levelük szerint sem), de nem voltak hajlandók eltekinteni tőle. Hívhattam volna a fiókvezetőt, feljelenthettem volna őket a bankfelügyeletnél, és igazam lett volna, csakhogy az utánajárás többe lett volna. Biztos lesz aki utánajár és neki is igaza van, én a magam konformista módján úgy álltam bosszút, hogy nem mondtam fel a számlámat, megvan ma is. (Megjegyzem félmillás téves átutalás miatt már jöttem el más banktól, tehát van olyan összeg, ami nem fér bele a tűréshatáromba.) :P
    ON

    Üdv, toeri

Aktív témák