Aktív témák
-
PeliScan
addikt
off
:)
Hát, ha el tudom adni az Apróneten, akkor nincs. ;]
on
Köszi a linkeket, bár én inkább személyes tapasztalatokra gondoltam; pl mondogatják, hogy a Siemensek nem túl felhasználóbarátok, hogy rossz az ékezetkezelésük, hogy fagynak, meg sok apró bosszantó hiba van bennük...
...pedig annyira tetszik a telcsi..! és már nem is olyan vészesen drága! -
kamikaze boci
őstag
Én csak most láttam a reklámot... Voltam már pannonos, vodás, westeles (attól függően milyen telefont kaptam éppen a cégnél), és nem akarok állást foglalni a szolgáltatás minőségét illetően. De azt tudom, hogy ez a reklám a tisztességes piaci magatartás legelemibb szabályait sérti meg (összehasonlító reklám), és amelyik cégnek ehhez van pofája, arról nem érdemes komolyan beszélni (gondolom belekalkulálták a bírságot is).
-
toeri
aktív tag
válasz
DuncanGhola #62 üzenetére
Nyugodt maradhatsz, jól érződött a cinikusságod, csak szórakoztam...
De legalább én is szépen jelöltem ezt mindenféle röhögő pofákkal. Mint ez: :DD -
toeri
aktív tag
válasz
DuncanGhola #60 üzenetére
Biztos azért (honnan tudnám?) de visszatérve az eredeti kérdéshez a Voda.hu veszte nem a Westel vagy a Pannon lesz -ha lesz. Illetve nagyon áttételesen a Westel. (T-mobile) De ezt még a saját tulajdonosai sem tudják, nemhogy az elemzők... :))
(Ha a válasz különbözik a ''teljesen''-től, menj edzeni...) :t -
toeri
aktív tag
válasz
DuncanGhola #58 üzenetére
Annak spec. a tulajdonos.
De felőlem (meg a logika szerint is) lehetsz az is te is, sőt, adott esetben magadra is rászólhatsz... (Szokott az működni, néha jobban is, mint a külső nyomás.) :DD -
toeri
aktív tag
válasz
DuncanGhola #56 üzenetére
Mert a főnököd még nem szólt rád. :DD
-
DuncanGhola
aktív tag
szeretem a túltájékozott magyarokat, nem is tudom minek pazarolom az időmet ilyen vitákra :)
-
toeri
aktív tag
válasz
DuncanGhola #53 üzenetére
Pláne nem kellene ződeket beszélni. :DD
OFF Viszont lehet használni a ''Válasz'' gombot, és akkor esetleg lehetne tudni, hogy mit mire válaszolsz. ON -
DuncanGhola
aktív tag
semmi nem értek a gazdasághoz :)
-
DuncanGhola
aktív tag
ez a foglalkozásom, kösz :)
-
toeri
aktív tag
válasz
DuncanGhola #51 üzenetére
OFF Tudom, hogy csak itthon veszteséges, de azt is tudom, hogy a világban sem csak ők léteznek. Olvass jobban utána, iparági koncentráció zajlik. Az elemzők tévedhetnek, de nem baromság amit mondanak, legfeljebb te nem érted... ON
-
DuncanGhola
aktív tag
de csak itthon veszteséges, gondolj bele, hogy ha igy is megéri nekik csak presztizsből fenntartani egy magyar leányvállalatot, akkor kint le tudja nyomni őket egy összefogás? lehet hamarabb belebuknak az összefogók.....elég sok piackutatónak kellett összefognia, hogy kiagyaljanak egy ekkora baromságot. ez olyan mintha itthon a pannon és a westel összefogna ellenük, akkor mi lenne? csakazért mert összefogott két szolgáltató, még senki nem fog átállni, ha meg lenyomják az árakat, lehet hogy a saját csapdájukba esnek, egy mintavétel és közvéleménykutatás alapján amit általában 1000 emberen mérnek nem lehet nemzetközi méreteket nézni, (mert nyugaton több ország mobilcége akar összefogni)....ugy járnak mint a fidesz, nagy kopp :) bár a fityeszt nem sajnálom :)
-
toeri
aktív tag
válasz
DuncanGhola #49 üzenetére
Na erről beszéltem...
(Aztán a Voda.hu arra ébred egy szép napon, hogy az összes ''árérzékeny felhasználó'' nála landolt és most ezzel a helyzettel kell kezdenie valamit...) :DD -
DuncanGhola
aktív tag
Nos, látom a gazdasági hátteret is senki nem figyeli, csak olvssa afélpéetyke, pletyke, és igaznak vélt hireket :)
1. a nyugati mobilosok hiába fgonak össze a vodafone ellen, mert attól, hogy ők összefognak és lanyomják az árakat (már ha letudják) akkor a voda is kénytelen lesz.
2.Vodafone-os vagyok és mégis utálom mint a szart, mert a szolgáltatások minősége és a hozzáállásuk egyszerüen lekezelő, de azért fizessek nekik.
3. Amióta megjelent itthon a Voda, azóta még soha nem zárt nyereséges évet (talán az idén), mégis itt vannak, keleteurópában előszőr.
4. Én pannont szeressem, nem is dobtam még ki az előfizetésem, ott minden a helyén van még ha nem is a legolcsobbak, a westel, meg egyértelmüen mióta beolvadt a matávba azóta megnőtt a pofája, amugy nemhiába akarnak a németek kiszállni belőle.
Nos ennyi. vodafone-hoz egyedül a percdijak miatt mentem (r&r fix csomag), ha nem lett volna maradok a pannonnál 4 éve ott vagyok... ennyi -
toeri
aktív tag
OFF Hát sajnos tőlem utaltak, :) ON
Amúgy viszont ma reggel láttam a topicindító reklámot és vagy kijavították, vagy nemértem.
(Merthogy ma reggelre teljesen rendben volt, ki volt hangsúlyozva benne, hogy ''HÁLÓZATON BELÜL'', az meg ugye a piacvezető hellyel ''jár'', hogy elég sokan vannak hálózaton belül -ezt már nem is kell külön hangsúlyozni.) :D
Ui. Ellenben a Vodával, akik nem értem mostanság milyen millióról beszélnek??? :(
- Esetleg ez is úgy van, mint a lefedettségük? Lehet, hogy az eladott kártyákat mind előfizetőnek véve megvan annyi? Nem tudom a friss adatokat, de a múltkor még elég messze voltak ettől. DE ha meg is van, akkor is erős túlzás azt mondani erre -ismerve a piac valódi nagyságát és a szereplők részarányát-, hogy ''MINDENKI VODAFONOS''. Ennyit a kettős mércékről... :O -
toeri
aktív tag
OFF
No igen. Ha valakit nagyon érdekel, számoljon utána annak is, hogy az ügyfelek hány %-a hozza a forgalom hány %-át egy adott cégnél? Nem biztos, hogy egy cégnek az a jó ha sok, de ''gyenge'' forgalmat bonyolító ügyfele van. És ez nem telekommunikációs sajátosság.
A bankok pl. ugyanezt csinálják. Sok marinéni sok bajjal és kevés pénzzel jár. Próbál is mindenki szabadulni tőlük. Pár éve viszont az OTP még külön fiókot is létrehozott a kiemelt ügyfélkörnek (belváros, bérelt mélygarázsi parkolók, stb.) hogy odacsábítsa őket. (Természetesen aki naponta ad 20millás átutalási megbízásokat, az nem akar marinéni mögé beállni a sorba a NN kerületi OTP pénztárához.) :))
Tehát ha valaki úgy érzi pár forintos percdíjkülönbségért érdemes szolgáltatót váltania, ám tegye. Ha valaki úgy érzi a banki ügyfélszolgálaton ferde szemmel néztek rá és ezért ''átmegy'' egy másik bankhoz, menjen. De azt ne várja, hogy majd krokodilkönnyekkel küszködve az adott cég vezérigazgatója ír neki egy szívhezszóló hangú bocsánatkérő levelet, amiben megkéri, hogy ugyan menne már vissza...
:DD
Ui. Uraim, Isten hozta önöet a való világban! :t
Ui2. Egyszer engem is felhúzott egy OTP-s pénztáros. Kiszámláztak valami 2000Ft díjat, ami nem volt jogos (a saját korábbi levelük szerint sem), de nem voltak hajlandók eltekinteni tőle. Hívhattam volna a fiókvezetőt, feljelenthettem volna őket a bankfelügyeletnél, és igazam lett volna, csakhogy az utánajárás többe lett volna. Biztos lesz aki utánajár és neki is igaza van, én a magam konformista módján úgy álltam bosszút, hogy nem mondtam fel a számlámat, megvan ma is. (Megjegyzem félmillás téves átutalás miatt már jöttem el más banktól, tehát van olyan összeg, ami nem fér bele a tűréshatáromba.) :P
ON -
beeboy
addikt
Mindenesetre tök etikátlan szvsz.
Mi jön ezután?
Igyon xx kólát, mert a másikban mosólúg van (megtörtént). -
Nimrod
addikt
Ez a gyorsolvasó tanfolyam is mostmá kezd idegesíteni. Meddig tart még? Már 20 s körül jár és 30 volt a kiírás! Vazeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :(((
-
-
dXtr
tag
szvsz az egyik legaljasabb dolog a negativ reklam..nemtom egyaltalan lehet e ilyet jogilag?nekem nagyon furan jon ki hogy a westel a sajat reklamjat arra hasznalja hogy a masik kettot lehuzza
-
sequator
senior tag
Valóban szarabb a westel percdíja, de lagalább van normál lefedettsége. a voda 97%os reklámja kamu, mert lehet, h lefedett, de nem mindegy, h 1 vagy 5 ös a térerő a telcsimen. a voda pl a lekásban 0, a teraszon 0vagy 1, na ezzel beszélgessen valaki, mindez az ország közepén 50 kmre pesttől. én is csak azért tarom még meg a westeles számomat mert azon legalább bárhol eltudnak érni.
Sautia -
Ye_Nő
tag
Először a Pannon GSM-nél láttam ilyen reklámot:
x (3<x<30) másodperc a Westelnél= 30 másodperc
x (3<x<30) másodperc a Vodafone-nál=30 másodperc
x (3<x<30) másodperc a Pannon GSM-nél= x másodperc
Lehet, hogy ez már csak válasz volt a Westel előző reklámjára?
//OFF
Westeles vagyok 4 éve, nem mondanám, hogy tökéletesen elégedett, de ha mindent figyelembe vesztek (percdíj, havidíj/belépési díj, lefedettség) mindhárom szolgáltató egyformán drága, illetve nem elég jó a szolgáltatás a többihez képest.
//FFO -
Cefa
senior tag
Az a baj hogy a magyar ember megalkuvó és sok mindent lenyel.
Ugye a zivataros századok már a génjeinkbe ivódtak.
Meg aszondjuk óó igaz hogy szar de nemrég még az sem volt.
Ha lenne kollektív tudatunk akkor hetek alatt tönkremenne az ilyen okádék cég.
Néha ordítani lenne kedvem. De amíg az emberek nagy része nem nem érzi sértésnek azt hogy ilyeneket művelhetnek vele a szolgáltatók addig ez így marad.
És a szolgáltató is tudja hogy lassan kell csepegtetni a mérget és akkor megszokjuk.
Szelávíííííííííííííííííííííííííííííííííí -
Shim
őstag
''mp alapú (pannon), vodafon árú, westel lefedettségű szolgáltató kéne''
Ezen elvileg dolgozik (persze nem itthon) a T-mobile, meg még két mobilszolgáltató, h összefognak a voda ellen, és 170milliós előfizetői táborral elsők leszenk Európában, második helyre szorítva a voda 75milliós táborát...
Az összefogás/egyesesülés eredményeképpen jobb tarifákat jobb szolgáltatást és lefedettséget akarnak biztosítani... -
Shim
őstag
Hát nemtom h szarban lenne-e mer ugye olyan emberek vannak a westelnél, akik azé nem váltanak mer sokan pl.
ismerik a számukat; mer apunak/anyunak/haveroknak s ilyen van; stb...
''Matáv wesztel két rosz ember.'' ez viszont full igaz :) axelero tetves fókagörényét is meg kéne nyúzni végre :((( -
launcser
senior tag
ja megint jön
irták a voda lefedettségét
sztem az a lakosságra vetitett 97% is sok
bp közepén a szobában nem tudok telozni vodával pl
meg ha Kecskemétről kiérek egyik irányba ottsincs térerő 10 kilóméteren át
stb..
mind3 szolgáltató trágya, össze kéne gyúrni
mp alapú (pannon), vodafon árú, westel lefedettségű szolgáltató kéne :) -
Cefa
senior tag
Állítólag a wesztel kurva nagy szarban van. Ezt egy wesztel dolgozó mondta.
ezzel kijön a szarból háááát nem hinném.
Mindig is úúúúúúúúúúúúúúúúúúútáltam őket.
Matáv wesztel két rosz ember. -
Most készülök mobilt venni.
Westel vs Voda a választék.
A vodánál hálózaton kívül mennyi a percdíj? -
Cefa
senior tag
Láttátok az új reklámjukat?
Aszondja a wesztel hogy náluk a legolcsóbb a telefonálás mert:
És berak egy vodafonos tarifát egy pannonos Bee-free tarifát
meg a sajátját.
és a három cég árát összehasonlítva megállapítja hogy a weszteles a legolcsóbb.
és persze hazudik mert a wesztel csak a saját hálózatán annyi a másik kettő meg mindenhova.
BASSZUS lehet ilyet magyarországon.
Tudom hogy amcsiban lehet de itt még ilyet nem láttam.
Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen széket vegyek?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mini-ITX
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A04s 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- 11 GB-os RTX 2080 TI - HP OEM - garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest