Új hozzászólás Aktív témák
-
mm89
őstag
válasz Pyttawrx #50646 üzenetére
A töltőn nincs led, de mivel másik töltő sem tölti, és a saját töltője tölti a másik hp gépet, így a töltő hibát kizártam gyorsan.
(jó sokszor írtam le hogy töltő)
A biosban nem találtam hibát az akkura vonatkozóan.
Egyébként is egy töltéssel simán megy 3 óra böngészés.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
apaszka
veterán
válasz Gergello #50652 üzenetére
HP ügyfélszolgálat Mész@ros M. vette fel. Mivel rögzítettek engem, én is rögzítettem a beszélgetést. Mikor mondja az automata a tényét és is szintén mondtam.
De a lényeg , hogy azt mondja, küldi 2-3 napon belül a futárt. ... Megnézte rendben van a garancia, sőt a papírokat se rakjam be mellé mert beazonosítva van!https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
Peczek
aktív tag
Üdv mindenkinek,
HP 8460P-re felmegy a win10-es?
Újra kell húznom a rendszert, és úgy tűnik, a win7 már nem opcióköszi
-
Gergello
addikt
válasz tamas.nick #50645 üzenetére
Szia !
Sikerült , köszi. Pont ugyanez a menü volt nálam is.
-
veterán
válasz apaszka #50647 üzenetére
Sajnos ez így van, az akkukra 1 év a garancia. Bár mintha hallottam volna olyat, hogy ha beépített az akksi, akkor ugyanannyi a garancia arra is, mint a gépre, mivel nem megbontható külön alkatrész, hanem a termék része. Erről kérdezd meg a fogyasztóvédelmet.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
apaszka
veterán
válasz SeniorTilla #50660 üzenetére
Értem!
Viszont a kiterjesztett garancia egyértelműen akku cserére is szól!
Azt ugye nem ingyen adják és vállalják érte ezt!?
1979 ben műszaki eladónak tanultam, és nemrég még raktam mellé friss eladóit és boltvezetőit . Itt is friss emlékeim szerint ködösíteni próbálják a valós vállalást!
Szerintem neki fogok ugrani a békéltető testület bevonásával a HP nek. Csak, hogy tudjunk pontosabb infót róluk!?
Igazából van utód gép mi újra felsőbb kategóriás de már nem e márka! Pont ez miatt, hogy ilyen a szerviz és a képviselő cég hozzáállása!E gép maradt munkára még ha kell vennem bele akkumulátort is, hiszen egy frankó gép amúgy!
Eladni nem fogom, mert így nem is akarnám, meg erre még bőven elég.
A csalódás a hozzáállásban van, vagyis a telefon beszélgetésben egész mást mondtak!
Rögzítették öl is, én is![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
KISDUCK
addikt
válasz SeniorTilla #50660 üzenetére
Van egy dell gépem 3 év garanciával és beépített akkumulátorral. A jótállási jegyen a következő szerepel: "A vásárláskor a notebook részét képező akkumulátorra a jótállás időtarama a Korm. r. szerint a kötelező egy év függetlenül a notebookra vállalt garancia időtől."
-
apaszka
veterán
válasz KISDUCK #50662 üzenetére
✌️+1
A kirekesztett garancia is ezt mondja!
Köszönöm a megerősítést!Az új gép DEL G315 gamner gépből a nagyobbik lett!
Mint néztük a családdal ott jobb a garancia is, és az elavulást sem nyomják úgy mint a hp?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
KISDUCK
addikt
válasz apaszka #50663 üzenetére
A g3-ban lehet hogy csalódni fogsz. Sajnos a minőség rovására megy a spórólás, másik topikban olvastam hogy valaki g3-t vett erősebb harverrel és hát sajnos el is halálozott neki. Nekem a g5 elődje van az inspiron 7577 amit a g5 5587 követett. Ezek tartalmaznak fém borítást is és nagyon masszív hatásúak jó hűtéssel. A g5 5590 elvileg már teljesen műanyag, de biztos nem vagyok benne, de utóbbi is jobb választás lett volna.
-
Uzmany
őstag
Sziasztok!
Adott egy hp envy 13. Szeretném gyári állapotba visszaállitani, mert lecserélem.
Hogyan kell ezt megtennem?
Köszönöm a segítséget előre is.® visions created with passion
-
veterán
-
Uzmany
őstag
-
peter889
őstag
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy a HP 255 G4 notebookban pontosan milyen a HDD/SSD csatlakozó? És hogy csak 1 db. HDD/SSD tehető bele?
Azért kérdezem, mert lehetőleg olyan SSD-t szeretnék venni, ami egyúttal az asztali gépembe is jó.
Köszönettel várom a választ. -
peter889
őstag
Asztali gépem alaplapja: ASRock 960GM-GS3 FX
-
kkdesign
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék ramot bővíteni egy HP Probook G4 típusú laptopba. Jelenleg 12 Gb-ram van benne, egyik 2133-as a másik azthiszem 2400Mhz könyéke, az tiszta sor, hogy most a lassabbra áll be a másik is, de láttam jó áron 2666Mhz-es ddr 4es samsung sodimm notebook ramot. Azt szeretném kérdezni, hogy képes befogadni ez a noti a 2666os ramot? google nem volt ebben a barátom, csak a max 16gb-t ot találtam meg
-
dugynok
senior tag
Sziasztok
Kollégàmnak kell segìtsek egy hp pavilion 15-ab106nh laptop rendberakàsàval. Néztem a hp oldalàn, hogy csak win10 64bit driverek vannak hozzà. Ezek szerint win7 64bit-et nem is érdemes ràtennem, mert azok a driverek nyilvàn nem lesznek jók? Óckodik a win10-től...
Köszönöm előre is[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
kaptam egy új EB 830 G6-ot cégesnek, kérdésem, miket érdemes vele megtenni 0km-es korában, ha sokáig akarom használni?
Néztem, hogy lehet BIOS-ban tiltani (ami belépéskor akkorát csipogott, hogy majdnem leestem a székből ijedtségemben...) az akksi Fast Charge funkciót, azt érdemes? Sokat nem lesz hordozva, de azért havi párszor igen.
Más akármi?
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Igen azt is érdemes tiltani, plusz ha van battery care benne, azt bekapcsolni. Gptípustól függ, de be lehet állítani, hogy ne töltse 100%-ra az akkut, ha asztali gépként használod, mert úgy hamarabb öregszik.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Tigris55
csendes újonc
Hello, nemrég vettem egy HP 15s-Fq1042nh notebookot, és olyan problémám van vele, hogy ha akkumulátorral használom, akkor véletlenszerűen megszakad a Wifi.
Wifi adapter: Realtek RTL8821CE 802.11ac PCIe Adapter
driver version: 2024.0.10.209Ezeket próbáltam már:
- energiagazdálkodásban maximum teljesítményre rakni a telepről működést
- eszközkezelőben kiszedtem a pipát a a hálozati kártyák energiagazdálkodásánál
- legújabb realtek wifi és bluetooth driverek felrakva. Clean install is volt.
- BIOS frissítve
- windows 10 frissítés -
q2w3
senior tag
Sziasztok!
Nem tudom van-e itt a fórumon, aki hasonló problémában érintett.
2019 decemberében vásároltam egy használt HP 840G6-ot, 3 év garanciával. Kicsit hibás volt a kijelzője, de úgy voltam vele, hogy jó áron tudok hozzájutni, garanciában pedig, mivel üzleti gép, gyorsan cserélik. A HP gyorsan ki is küldte a szervízes kollégát, aki elvitte a gépet dec 13-án, azzal a mondattal, hogy megpróbálják karácsony előtt visszahozni.
Először december 20-a környékén beszéltem velük, azt mondták nincs alkatrész, ezt követően január elején, amikor azt mondták rossz alkatrészt küldtek és most megint rendelni kell. Rá 1 hétre azt mondták, hogy azt sem tudják megmondani mikorra tudják megcsinálni a gépet. Én ezt január végén megelégelve jeleztem, hogy akkor cserét szeretnék kérni, mert nem tudják ésszerű időn belül javítani. Erre azt a választ kaptam, hogy protokoll szerint 56 nap után lehet cserét vagy visszafizetést kérni.
Megvártam a jelzett időpontot és jeleztem, hogy lejárt a határidő cserét kérnék. Erre rá 1 hétre szó nélkül visszaküldték a szervízből a gépet javítatlanul, ráadásul úgy, hogy be sem lehet kapcsolni akkumulátorról. Az aksit valszeg elfelejtették bekötni.
Aztán 2 hétig mindennap hívtam őket telefonon, először azt mondták menjek viszonteladóhoz mert a vásárlást követő 3 napon belül vettem észre a hibát. Amikor kifejtettem telefonon, hogy ez nem fog működni mert azóta eltelt 2 hónap, akkor bocsánatot kérve jelezték, hogy a kolléga hibás választ adott és már csak jóváhagyásra várnak az ügy kapcsán ami 1-2 napon belül meglehet. Ez volt február 17én. A további hívásokra csak annyit mondtak hogy nincs visszajelzés. Február 27én írtam nekik, hogy jogi útra terelem a dolgot ha nem csinálnak valamit, erre annyit írtak vissza, hogy nagyon sajnálják, ők dolgoznak az ügyön és legyek türelemmel.
Most Március 10-e, a gép szar, ők meg nem jelentkeznek. Az ügyem a panaszkezelési osztályon van, akiknél nincs telefon, ezért felettessel sem lehet beszélni, egyedül telefonon a garanciális ügyintézők kapcsolhatók, akik futárként kérdezgetik a panaszosokat hogy mi a helyzet. Semmit sem tudok tenni, hogy előre lépés legyen. A ptk-ban pedig csak annyi van rögzítva hogy ésszerű időn belül kell javítaniuk a gépet.Esetleg más is van most hasonló cipőben?
Van ötletetek mit tehetnék? -
HARDVERAPRÓD
Szia. Én más terméknél jártam így hogy csak húzták az időt.....
Viszont én a területileg illetékes békéltető testülethez fordultam, telefonon, és megcsináltam mait kértek. Láss csodát 1 hét elteltével már kaptam új terméket, amit én választottam.
Nyilván ez nem jelenti azt, hogy ebben au esetben is ez lesz, de érdemes megtenni ezt a lépést. -
veterán
Nagyon érdekes az eseted, belefutottál valami belsős anomáliába.
A többiek tanácsa jó, hívd fel a fogyasztóvédelmi előadót az illetékes kormányhivatalban, és kérj tanácsot.
Másik ügyben nekem azt tanácsolták, hogy küldjem el annak a cégnek az igényemet, akitől vettem a terméket (mivel a szerviz nem csinált semmit a panaszommal, csak hitegettek). El is ment nekik az email, a fogyvéd tanácsával, miszerint ők is ugyanúgy kötelesek orvosolni a problémámat, mint a szerviz. 1 napon belül küldte a szerviz a cserealkatrészt.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
q2w3
senior tag
válasz SeniorTilla #50689 üzenetére
Rendben, köszönöm a válaszotokat!
Most írtam ismét a HP-nak, hogy van-e fejlemény. Ezzel párhuzamosan próbáltam felhívni a fogyasztóvédelmet, de nem veszik fel, talán délután.
A békéltető testülettel volt egy nagyon hosszú és eredménytelen esetem, így azt hanyagolnám, mert olyan lassan jön visszajelzés, hogy ha az ember rosszul kezd bele akkor bukja.
Szeretném tudni, hogy pontosan kivel szemben kell érvényesíteni a jótállási jogom, a HP-val vagy a kereskedővel szemben. Egyébként egy kis üzletben vettem használtan 0%-os áfával, nem gondolom, hogy érdemben segítene, ha odafordulnék. A szervíz, akiknél a gép volt, segítőkészek voltak, gyorsan reagálnak, csak ők meg a HPtől kapják az utasítást és az alkatrészeket is, így ők nem voltak hatással az ügyre. Egyedül a HP-t látom megoldásnak.
-
Tigris55
csendes újonc
válasz SeniorTilla #50691 üzenetére
Nem, 2024.0.9.103-t ír ki.
-
veterán
-
veterán
Ezt a 0%-os áfával, használtan dolgot én a helyedben nem említeném meg az eljárás során. Csalás az egész (szürke zóna), és aki így árulja újnak hirdetve a gépet, az szimplán átvert téged (tudom vannak ilyenek a HA-n, most inkább nem nevesítem őket). Ha a szerviz megtudja, még elveszítheted a vásárlói jogaidat is.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
tom_77
tag
Sziasztok,
Hátha valaki tudja itt: "Compaq Presario 1620" retro laptopban levő hangkártya SoundBlaster kompatibilis? Értem ezalatt, hogy tisztán DOS alatti játékoknak lenne hangja?
Képtelen vagyok kiguglizniKöszi előre is.
-
senior tag
válasz tom_77 #50696 üzenetére
Szia.
Ezt neked kell megnézni, mivel többféle hangkártyával szerelték.
Ha Via chipes AC'97, vagy ESS 1869 /1887/1888 akkor igen, ezeknek van DOS-os SB emulált drivere a neten.
Ha csak egyszerű proci vezérelt AC'97, akkor nem, az csak win alatt megy és nem is látszik hardvernek azon kívül.
Ha van a Bios-ban Legacy audio mode, akkor az is segíthet.
[link]
[link]
[link] -
Tigris55
csendes újonc
válasz SeniorTilla #50694 üzenetére
Ilyen router van, nem tudom számít-e: ZTE ZXHN H168N (inviteles) [link]
-
q2w3
senior tag
válasz SeniorTilla #50695 üzenetére
Szia!
Használtként vásároltam a gépet, de az én szemszögemből a 0%-os áfa miért hátráltató jellegű? Rajta van a kereskedő összes adata. Ha ő ezt így eladta, akkor neki származhat belőle baja. Mi alapján tagadhatná meg a HP a garanciát, ha mindenhol látszik, hogy a gép garanciális?
Csak érdeklődöm, mert nem tudtam arról, hogy erre is figyelni kellene vásárlásnál. Sok helyen még számlát sem adnak. Itt most egyébként el is kérte a számlát a HP.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Formula-1
- Politika
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
- Eladó Lenovo LOQ Gamer laptop
- Dell Inspiron 5767 8gb ram ssd-vel
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- BESZÁMÍTÁS! HP Omen 15 15 FHD Gamer notebook - i7 10750H 16GB RAM 1TB SSD RTX 2070 8GB WIN
- Lenovo Thinkpad T495 Ryzen 5 PRO 3500U/16GB RAM/256 SSD/14" FULL HD garanciás laptop eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest